gekkk van het wachten....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door meid27, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Ook wij zijn al bij prenatal en babydoll geweest. Niet te vaak hoor maat gewoon een keer en mij gaf het even een fijn gevoel daar samen te zijn. Nu doe ik het niet. Ik wil indd pas iets kopen als ik zwanger ben. Nig een paar dagen wachten!

2. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Mag ik ook met jullie mee kletsen?

Aan de zwangere vrouwen hier; GEFELICITEERD 😀

Gisteren mijn eerste IUI behandeling gehad, verwachte NOD is denk ik 26 mei. Had voorheen ook een LF van 10 dagen. Ik weet niet of dat veranderd anders is tussen 26 en 30 mei in.

Langzame dagen komen er helaas aan, heb volgende week veel op de planning staan qua werk maar die week erop heb ik nog niet veel staan. Het voelt als de eerste echte poging voor ons aangezien het zaad van manlief niet optimaal is. ☺️ Ik ben nu nog erg enthousiast en vind het nog super spannend allemaal.

Wij hebben nog niets gekocht, durf het ook niet moet ik zeggen. Zie soms wel echt hele leuke dingen. Zo waren we vorig jaar in Euro Disney. Ik ben helemaal weg van Marie (aristocats). Daar hadden ze dus een pakje dat aan een stuk bestaat. Super leuk! 😍 ik was helemaa verliefd. Nu natuurlijk ontzettend veel spijt ervan.

Liefs en een knuffel 😊

3. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi sanza
    Gezellig dat je met ons mee kletst
    Oke ja spannende weken Duren lang haha
    Het is altijd spannend echt its killing
    En afleiding zoeken word steeds moeilijker haha
    We gaan duimen draaien meid
    Liefsss knuffel

4. CarpeDiem1983

17 mei 2015
    82
    5
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Vandaag nieuw aangemeld op dit forum om ervaringen van anderen te kunnen lezen en tips/gevoelens te kunnen delen. Leuk om te lezen dat er ook blije mensen zijn waarbij de behandelingen gelukt zijn!

Voor mijn vriend en mij nu 2e IUI met Pregnyl. Bij de eerste behandeling overstimulatie, daarna halve dosering fostimon gaan prikken. Tweede behandeling 1 goede eicel maar helaas niet gelukt. Nu ook weer 1 met mogelijk een tweede maar dat testen ze na de laatste echo niet meer dus ben benieuwd. Vrijdag heeft de inseminatie plaatsgevonden.

Die wachtdagen vind ik ook echt lastig dan duren 18 dagen zooooo lang!
    Vandaag gesport maar nu erge buikpijn. Zijn er meer vrouwen hier die regelmatig sporten en daar last van hebben?

Iedereen succes en geniet ook van de andere mooie dingen zoals het heerlijke weer van vandaag :))

Liefs

5. Manonmama

Manonmama Actief lid

17 apr 2015
    136
    0
    0
    Welkom nieuwe dames!

Carpediem, ik heb de eerste week een gevoelige buik gehad. Echt pijn kon ik het niet noemen, meer een weeeig gevoel met af en toe fellere steken. Ik weet nog van mijn eerste dat ik de gedurende het eerste semester regelmatig steken of buikpijn had.
    Maar ja, uiteindelijk kunnen het ook je darmen zijn die reageren op de medicatie 😁.

Ik merk nu dat het slechte humeur wel echt is toegeslagen. Mijn man zegt steeds: grijns maar, dat betekent dat ik weer papa wordt, haha!

6. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Dag dames,

Nena Haha, shopaholic. Nou als ik de volgende keer echt iets zie wat ik wederom niet kan laten liggen dan neem ik dat mee. Hihi.

Hoi Sanza, , ik heb je wel eens gesproken op het ander forumonderwerp. Hoe was jouw IUI gegaan? Mijn duimen draaien voor jullie allemaal meiden! Ik heb mijn NOD op 1e pinksterdag. PFFFFF en heb nog leuke dingen ingepland. Ik hoop dat mijn weekend niet word verziekt door een negatieve uitslag.

Carpediem1983, leuk dat je mee komt kletsen. 18 dagen is inderdaad lang. Ik moet 14 dagen wachten nu nog 8 dagen. Ook erg slopend! Laatste week vind ik altijd zo zwaar!

Nogmaals ben hard voor jullie aan het duimen! En hopelijk is het zover dat wij blij worden verrast en al onze geduld word beloond met een moooi gezond kindje !!!

Dikke knuffel

7. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen

Mofantje, zou toch mooi zijn dat je straks los mag haha. Ik ben 1 keer in een winkel geweest in Parijs. Maar het deed mij eigenlijks niet goed. Te confronterend. En kraamcadeautjes koop ik vaak bij de Bijenkorf en dan kijk ik stiekem toch bij de newborn dat vind ik nog altijd het allerleukste haha. Ach ons geduld wordt echt op de proef gesteld.
    jij mag 2 dagen eerder dan mij testen. Duimpjes draaien overuren!!!!

8. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Dankjewel voor je compliment dat ik een toppertje ben maar hoezo dan hahaha

Liefs

9. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Decembergril ik ben soms zo in mijn eigen wereldje!

Nou om het feit dat je negatieve reacties naast je neer legt! en je energie ergens anders voor gaat gebruiken!

Zo hoort dat ook. En ik weet dat dit soms heel lastig kan zijn!!

xxxx

[/QUOTE]

10. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo lieve meiden,

Ohh wat ben ik moe niet normaal ...daar had ik bij de zwangerschap van mijn dochter helemaal geen last maar ja toen was ik ook 16 jaar jonger haha. Ik moet echt naar mijn lichaam luisteren nu en dan ben ik niet gewend ! Normaal als het mooi weer was dan gingen we een flinke ronde lopen maar nu heb ik daar niet eens geen in hoop maar dat het straks wat beter gaat !

Ik las ook ergens dat sommige meiden al aan het shoppen zijn geweest ....Nou ik kon het laatst ook niet laten hoor maar ja wat koop je want je weet nog niet wat het gaat worden ...dus maar voor allebei wat gekocht . Maar nu ga ik eerst wachten met shoppen tot dat we weten wat het gaat worden ! Maar ik ga niet te veel halen want toen ik zwanger was van mijn dochter had ik zelf ook al het nodige gekocht en je krijgt natuurlijk ook het nodige met het gevolg dat ze vele dingen niet eens aan heeft gehad .....das zonde toch .

Ik zag dat er ook weer wat nieuwe dames aangesloten zijn ....Welkom en heel veel succes en strekte !

Liefs

11. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Oh trouwens meiden, ik heb nog een vraagje

Ik heb zo'n erge ongie gevoel om dit moment. werd er zonet emotioneel van. Allemaal zo moeilijk. Kan dit ook door de Pregnyll komen??
    Of moet ik er toch aan geloven.... :(:( ik voel het namelijk wel rond dag 9/10 . dit is zo oneerlijk!!!

12. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo

Nou dat is voor mij niet altijd even gemakkelijk om dat naast me neer te leggen maar ik kan het er niet nu niet bij gebruiken ! Moet nu om mijn kindje denken !!

Liefs

[/QUOTE]

13. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je wel dames,

Wat een uitvinding dit forum 😀
    Ja zeker super spannende tijden voor iedereen heen! 🍀 hopen op veel positieve testen!

Happy1234 ja wij hebben al wat gekletst op een ander forum bericht. Alles is mij 100% meegevallen! Nergens last van gehad. Gisteren wel flink wat krampen onder in mijn buik gehad, nu af en toe trekkend naar mijn linker bovenbeen. Mijn NOD dag valt waarschijnlijk een dag voor de babyshower van een vriendin 😏 dus snap je helemaal.
    Kan het niet de innesteling zijn Happy1234, ik zeg zomaar wat?

14. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    Zo dames, daar ben ik weer... Nu 8 dagen na pregnyl en 6 dagen dpo...

Gisteren menstruatiepijn en veel witte afscheiding ( ja details sorry) nu is het weer weg.. Ook wen gezwollen buikje.. Gek van het wachten idd!

15. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Welkom Sanza en Carpediem!
    Spannend dames we gaan ook heel hard voor jullie duimen hoor ;)
    Als je vrijdag iui hebt gehad is het misschien niet zo raar dat je bij sporten vandaag wat last hebt Carpediem, er is toch wat in je lijf 'gerommeld' en ook al denken wij dat het iets van niks is kan ik me toch voorstellen dat het op celniveau best wat impact heeft.
    Uiteraard kriebelt het bij mij ook flink als ik iets leuks zie hangen maar echt iets kopen heb ik nog nooit gedurfd. Ik vrees echter wel dat mijn man mij een flink maximum op zal moeten leggen als het eindelijk zover zal zijn :D hihihi nee hoor grapje maar knuffels zijn wel erg moeilijk om te laten liggen hoor haha

De spannendste dagen zijn voor mij vanaf morgen aangebroken ik durf er niet echt een gevoel aan te hangen maar gek genoeg voel ik ook niet veel. Alsof de teleurstelling van laatste keer me een beetje afgestompt heeft ofzo??? :( ach misschien ook wel goed om wat rustig te kunnen blijven.
    Slaap lekker allemaal en tot morgen xx

16. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey bia74
    Weltrusten meid mijn kaarsje brand voor je
    Xxx dikke knuffel

17. Manonmama

Manonmama Actief lid

17 apr 2015
    136
    0
    0
    Pfft....
    Misselijk...
    Bah bah bah! Tenzij het van een zwangerschap is, dan jeuh, jeuh, jeuh!

Zo gek, ik voel van alles en dat gaan mijn gedachten in een turboseconde alle kanten op: "bah misselijk/jeuh misselijk!/zwanger?/nee, pregnyl/ of toch zwanger/ hoeveel pregnyl nog in m'n lijf/halveringsregel uitrekenen/.../.../.../.../nu nog 19eh/zwanger dus/of toch niet/zucht...

Klachten tot dusver: moe! Hoofdpijn, maagzuur, weeïg gevoel in buik (nu minder), sterker ruiken, tintelende tepels (niet meer), misselijk, kort lontje. Pregnyl, zwanger, of vergrootglastactiek?
    Nog 5 dagen wachten voor ik ga testen...

Gister was m'n beste vriendin met man en kind op bezoek. Haar zoon is 3 maanden ouder dan Lynn en 7 weken te vroeg geboren. Wij waren 6 weken na elkaar zwanger, zo leuk! Nu vroeg ze heel direct hoe wij dachten over een tweede, waarop mijn man heel snel zei: voorlopig nog niet! We hebben nl afgesproken niets te zeggen en een zwangerschap stil te houden tot de 10wekenecho (mmm is dat anders dan regulier, na 10 weken wordt je overgedragen naar vk/gyn).
    Zij gaan nu dus ook voor de tweede. Ik zou dit zo graag met haar willen delen! Het zou ook zo leuk zijn als we weer kort na elkaar uitgerekend zijn!

Nou meiden, ik ben op het werk, fijne dag allemaal!

18. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi manonmama
    Spannend voor je meid ik weet je word er soms helemaal gek van
    Ik begin. Ook nu al Ja nu al heel raar dingen te denken terwijl ik denk dat ik mezelf gek maak
    Ja zou wel heel gezellig zijn toch dat je dat met je vriendin kunt delen
    Ik hoop voor je een knal test ik ga voor je duimen meid
    Liefsss knuffel

19. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    @Manonmama, ik moet ook nog 5 dagen wachten.. Zucht!
    Heb niet echt symptomen, alleen zaterdag dus veel afscheiding en menstruatiepijn.. maar nu is dat weer helemaal weg..

Wat zou het zijn??!

20. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Ik herken dat twijfelen wel hoor. Ik denk dat ii me de kwaaltjes inbeeld en niemand kan mijn gevoel bevestigen. Heb sinds week na iui regelmatig gekke buikpijn. Zeurendgevoel bij mijn blaas/baarmoeder en mijn darmen zijn geloof ik van slag. Ook zijn mijn tepels gevoeliger en ben ik moe. Het gesport en dat ging echt niet lekker mijn lichaam voelde alsof ik al marathon had gelopen en nu nog een les erachter aan wilde doen. Kreeg mijn been niet omhoog.
    Ik mag 16 dagen na iui testen dat is vrijdag maar ik kan het white laten om komende woensdag te testen. Heb nog een kruidvat, action en Etos test liggen. Ik denk ondanks alle gevoelens dat t niet raak is maar ohw wat ga ik toch verdrietig zijn als de testen wit blijven.

Deel Deze Pagina