gekkk van het wachten....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door meid27, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi mofantje
    Ik kan dat gevoel wel bevestigen toen was ik zwanger die vorige keer
    Wil je niet nog meer onzeker maken maar wat jij zegt waren wel mijn symptomen meid ik hoop voor je dat he een knal test heb
    Knuffel nena

2. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    Hi Dames,

Nou ik kon het niet meer houden, dus heb even getest.. Helemaal negatief natuurlijk, 9 dagen na Pregnyl en ong 6 dagen na eisprong.. Moet ik de hoop voor deze ronde al opgeven? Na het witverlies van zaterdag eigenlijk geen buikklachten meer.. maar toch het gevoel dat de menstruatie gaat komen.. Balen..

3. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi wivine89
    Ja is altijd erg om te zien Ja die witte testen
    Maar geen bloed is moed meid succes
    Liefsss knuffel

4. Manonmama

Manonmama Actief lid

17 apr 2015
    136
    0
    0
    Zeker kun je nog moed houden! Je nod is pas over 8 dagen, toch? 14 dagen na ovulatie...? Het enige wat je nu weet is dat de pregnyl uit je lijf is.
    Geen bloed=moed!

5. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi bia74
    Hoe gaat het met je
    Spannend he meid ik ben. Hard voor je aan het duimen
    Liefsss knuffel

6. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een gek lichaam hebben wij toch he meiden! :(
    Mofantje Je neemt jezelf in bescherming, je wilt niet denken 'ik ben zwanger'.... heel herkenbaar. ;) De eerste weken dacht ik dat namelijk wel na alles wat je voelt maar na zoveel negatieve testen ga je er gewoon iedere ronde vanuit dat het weer niet is gelukt.. maar OOIT zal het toch wel raak zijn :D Geef de moed niet op en positief blijven! Knuffel :)

7. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    Thanks meiden! Ik ga gewoon rustig wachten tot zondag, als er dan geen ' bloed' is geweest opnieuw testen!

8. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo

Meid hoe was je dagje shoppen in Beverwijk nog wat leuks gekocht ? Wanneer mag jij voor de tweede echo ? Waar ga je daarna heen de vk of gyn ?

Liefs

9. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Hey ladies!
    Wat een spanning hier al... ik duim voor jullie meiden. Idd je lichaam kan je behoorlijk voor het lapje houden.
    Hopelijk nu ook maar dan andere kant op hahaha :D
    Ik heb echt het gevoel dat het niet raak is. Veel ongi krampjes en verder niks chaggie en snel moe maar heb het ook druk dus kan ook wel???
    We wachten weer 'rustig' verder ;) deze ronde ben ik er stukken rustiger onder iig. Ook wel eens fijn :)
    Bedankt voor het duimen meiden! Ik houd jullie op de hoogte......
    xxx

10. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Dank jullie voor de lieve woorden nena en sanza.
    Zouden jullie 14 dagen na iui al testen?

11. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja :D hahaha

12. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi mofantje
    Ja ik heb toen op dag 13 getest na de iui omdat ik ook symptomen had En toen positief test in handen
    Knuffel

13. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Pff ik word nu zoals de titel zegt gek van t wachten. Morgen is het 14 dagen geleden en wil ik testen ben alleen zo bang voor de teleurstelling. De spanning die ik vorige week in mijn borsten voelde is veel minder.

14. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi mofantje
    Ja ik snap het meid dat je echt er gek van word
    Ik ga keihard voor je mee duimen op een positieve test
    Liefsss knuffel

15. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    Ik duim mee!

Ondanks dat ik wist dat de test van gisteren negatief moest zijn (7 dagen dpo) ben ik aan het vrezen met elk toiletbezoek pfff

16. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heeyy Decembergirl

Ja gaat goed met me ben alleen ontzettend moe dus pak lekker mijn rust.
    Hoe is het met jou?
    Volgense week de 26ste mogen we dan eindelijk weer voor een echo kijken er ontzettend naar uit! Als dan alles goed is mogen we over naar de verloskundige hier in het dorp.

Heb leuke kleertjes gekocht voor de kleine in Beverwijk het was een geslaagde dag erg leuk om er weer eens te lopen!!
    Jij mag volgende week woensdag he?! Hoe voel.jij je verder?

Liefsss

17. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Bia en alle andere meiden heel veel succes met wachren hoop dat het niet zo lang meer duurt voor jullie het wachten is slopend!

@Bia klinkt positief zo voelde ik me de vorige keer ook.
    Morhen is je NOD toch??

Liefsss

18. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hoihoi

Wij mogen idd volgende week woensdag voor de tweede echo we kijken er ook erg naar uit ! En dan stappen we over naar de gyn in Heerenveen bij wie we zijn begonnen met de iui behandeling ik heb geen zin om alles weer uit te leggen aan een vreemde gyn .Mijn vriend en ik hebben samen besloten dat we voor een bevalling in het ziekenhuis gaan dit gezien mijn leeftijd en met de geboorte van mijn dochter (42 weken) moesten we toch nog met de ambulance naar het zh ze had vruchtwater+ ontlasting binnen gekregen en dan voel ik met toch wat veiliger als ik daar al ben .

Hier ook erg veel last van vermoeidheid maar gelukkig niet meer misselijk .

Ik moet soms inhouden om al niet te veel kleertjes te kopen haha maar zodra we weten wat het wordt dan kunnen we ook gericht shoppen .

Liefs

19. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Hey mofantje ik zie nu dat wij zelfde dag iui hebben gehad :D mocht je morgen gaan testen ga ik iig heel hard voor je duimen! Ik wacht nog ff ben al een keer een dag na nod (idd die is morgen) alsnog ongi geworden dus geen zin in een witte test (haha sorry moest gelijk denken aan witte kerst hahaha :p)
    Druk druk druk dus 'weinig tijd' om te piekeren,althans minder dan andere keren.

Haha Thanks Nena en Meid27 ik wacht het af ;)

Oh heerlijk meiden shoppen voor de kleine lijkt me heerlijk hihi Heel benieuwd weer naar jullie echo's decembergirl en meid27!

20. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Witte test!
    Had het wel aan zien komen. Nu meeste verdriet dat ik ronde moet wachten en dat alles dan opnieuw moet. Zie er heel erg tegen op. Weer prikken en hopen dat t aanslaat Rn afgelopenronde geen echt wonder was. Weer iui.

Deel Deze Pagina