gekkk van het wachten....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door meid27, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Mofantje meid, echt balen... zo herkenbaar jouw gevoel :( Op de eerste plaats is de teleurstelling van niet zwanger zijn, maar ten tweede idd zoals je omschrijft de gedachte aan dat je al die 'toestanden' wéér een keer moet doorstaan.
    Ik leef heel erg met je mee meid dikke knuffel van mij xx
    Verder nog geen voorbode?
    Heb je vandaag wel wat afleiding en/of iemand in je omgeving waar je steun bij kunt krijgen?
    Sterkte meid

2. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi mofantje
    Wat idd balen meid dit is niet leuk echt... Gewoon
    Ik hoop dat je met je eigen er weer bovenop komt
    Ga je eigen lekker effe verwennen met chocolade
    Beterschap meid hier van mij een hele dikke knuffel
    Liefsss

3. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Dank jullie wel bia en nena. Zwanger worden bij poging en kans 1 had te mooi geweest denk ik. Ben vandaag en morgen vrij. Kan naar vriendin voor thee maar dir is vandaag uitgerekend weet miet of ik dat nu wil. Zij zit ook in spanning en wil vast mijn berdriet nu niet lijkt mij voor haar nu ook lastig

4. Manonmama

Manonmama Actief lid

17 apr 2015
    136
    0
    0
    Maar mofantje, je nod is toch pas overmorgen? Ben je ongesteld dan? Ik had pas een positieve test 3 dagen na nod. Zolang je niet menstrueert, kan het toch nog? Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven en ik baal enorm met je mee als het mislukt is...
    Ook ik begrijp je heel goed. Ik ben en langzaamaan van overtuigd te raken dat ik niet zwanger ben, en ik zie ook op tegen het spuiten en het regelen van de fm's met ziekenhuis, werk en opvang.

Ik heb ook een ethische vraag aan jullie: zouden jullie, terwijl je bezig bent met dit traject, solliciteren op een andere (hogere) functie? Er is een vacature vrijgekomen, die voor mij promotie zou betekenen. Ik twijfel of ik er al aan toe ben qua kennis en ontwikkeling. Maar mijn grootste twijfel is het zwanger raken. Straks heb ik de baan en kan ik 2 maanden later vertellen dat ik zwanger ben. Gaan ze me niet in dank afnemen... Aan de andere kant mag een zwangerschap geen belemmering zijn voor n promotie oid... Wat zouden jullie doen?

5. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Manonmama ik heb Van mezelf geen ei of eisprong en menstrueer nooit vanuit mezelf. In het Zh denken ze dat de kans ook groot is dat ik nu niet vanuit mezelf ga menstrueren ondanks een eitje pregnyl en de iui. Dus wachten op menstruatie zou kunnen maar grote kans dat ik gewoon aan primolut moet. Klinkt heel gek maar ja ik snap mijn lichaam zoiezo niet.
    De kans dat ik vrijdag wel positief test lijkt me zoooo nihil. Maar ook dan gooi ik er nog een testje tegenaan hoor. Voel me niet zwanger zegt voorgevoel ook.

6. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Idd Mofantje ik begrijp je terleurstelling maarrrr geen bloed geeft moed! 2dagen voor nod kan idd nog te vroeg zijn...even wachten nog..

Ik zeg DOEN mamamanon! dat je zwanger gaat worden kunnen hun verwachten als vrouw zeinde.
    Gewoon pakken die kans!!!

Liefsss

7. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    Oh @Monfantje :(:( Baalen!

Zo weer een nieuwe dag in het wachttijdperk wat eeuwig lijkt te duren..
    Heb een last van borsten, misselijkheid of iets.. Maar wel van dikke witte afscheiding? (bah) Komt jullie dit bekend voor 4 dagen voor NOD?

8. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Helaas...... ook voor ons wederom geen vervulde wens :'( vanmorgen op m'n werk even naar toilet potje wezen janken toen ze in pauze hadden over kleinkinderen enz pfffff op weg naar huis idd maar een reep chocolade gehaald maar of die troost gaat geven??? Manlief baalde ook enorm toen ik vertelde van eerste drup vlak voor ik naar m'n werk ging. Zo ku... Vooral omdat deze poging zoveel moeite heeft gekost (niets in vergelijking met jou mofantje want bij klinkt nog heftiger xx)
    Toch begin ik steeds meer richting stoppen na 6x iui te denken ipv nog ivf er achteraan... klinkt raar maar de pijn verdriet en teleurstelling wordt steeds zwaarder en of ik dat mezelf en mijn lieve man nog verder wil kwellen weet ik niet meer...

Manonmama ik zou zeker solliciteren je weet sowieso niet of je wordt gekozen maar anders krijg je misschien straks spijt. Als mensen op natuurlijke wijze bezig zijn om zwanger te worden zeggen ze ook niks dus vind het niet eerlijk dat wij dan wel zouden moeten zeggen. Het is soms alleen lastig met de behandelingen ivm vrij enz
    toch zeg ik: gewoon doen! ;)

Klinkt hoopvol wivine we duimen voor jou moet toch een keer raak zijn bij iemand weer in ons clubje hè :D

En dan Happy en Nena voor jullie nog te doen dames?

Liefs xx

9. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    AAA Nee bia74
    Meisje toch ik weet dat ik je denk ik niet kan troosten maar toch wil ik je nu een hele dikke knuffel geven en dan gaan we samen een potje janken meid ik weet hoe pijn het doet xxx
    Ik zou als ik jou was heel goed nadenken meid over je gevoelens je moet gewoon naar je lichaam luisteren ik heb toen ook de keuze gemaakt om geen hormonen te gebruiken was ook echt een hele moeilijke beslissing voor mij ook omdat ik het zo graag wil maar toch heb ik maar naar mijn lichaam geluisterd dus ik weet precies wat je voelt meid echt waar aaa kusje van mij meid
    Knuffel knuffel knuffel

10. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Dank je Nena lief van je die kon ik ff gebruiken xx

11. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo meiden ,

Ohh ik lees dat het bij sommige niet gelukt is potjandoosje heel veel sterkte meiden !!

Als ik de verhalen van jullie lees hoe lang sommige al bezig zijn om een kindje te krijgen met welke behandeling dan ook voel ik me soms best wel een beetje schuldig dat het bij ons meteen in 1 keer gelukt is met icsi ! In jan 2015 begonnen met het icsi traject en meteen zwanger !

Lieverds ik hoop dat het voor jullie die nog bezig zijn er straks ook een dag mag komen dat je kan zeggen dat je zwanger bent !!!!

Liefs xx

12. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    bia wij zijn Twee sterke meiden wij kunnen dit weet ik zeker ik hoop dat ik je een beetje kan troosten hele dikke knuffel meid xxx

13. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    😘😘😘😘

14. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Neeeeee Decembergirl niet schuldig voelen dat mag niet hoor! :) we zijn juist allemaal hartstikke blij met positieve voorbeelden dat het wel kan lukken. We gunnen het elkaar van harte. Natuurlijk willen we uiteindelijk ook zelf in het rijtje van gelukkigen aansluiten... niet meer dan normaal denk Ik. Realistisch gezien weet ik dat er ook grote kans is dat het niet gaat lukken, maar zolang er kansen zijn houden we moed of peppen we elkaar weer op.
    Geniet alsjeblieft van je zwangerschap met alles erop en eraan ;) komt goed meid. We gaan duimen dat ons clubje met veel meer zwangeren mag uitbreiden :D

Ach Nena wat ben je toch een lieverd. Ook een dikke knuffel voor jou meid. We gaan ervoor en jij nu zeker! Nog een weekje wachten en hopelijk breng jij als eerste van ons twee positief nieuws xxx

15. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi bia74
    Ja ik hoop het Ja meid maar ik heb ook een vermoeden maar mag van mijn man niet zo praten hahha 30 mei testen dus wie weet
    Liefs

16. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam

Moet geen last zijn..:(

17. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aaaäaahhhh F*CK Bia! Dat meen je niet!! Echt ik zat met tranen in mn ogen je berichtje te lezen! Maar is het ook echt doorgezet Vandaag? Ik had op de dag van NOD ook een drupje bloed..ik wil je geen valse hoop geven hoor maar had er zown goed gevoel over!

Wij zijn toen even gestopt een maandje met de behandeling dat was erg fijn even geen zkh bezoekjes maar daar moet jezelf aan toe zijn..
    waarom wil je geen ivf meid?
    Om heel eerlijk te zijn als de 4de iui niet raak was geweest bij ons waren wij over gegaan op ivf want met iui gaat er dan gewoon iets niet goed..maar wat? En met ivf zit je er dan zooo dichtbij! En kans can slagen is toch wel een stukje groter dan iui.
    Bij iui moet het nog samen smelten etc..bij ivf heeft zich dat allemaal al voor gedaan en wie weet is 1 of 2 pogingen alwel voldoende! Denk er goed overna en luister goed naar je lijf en je man natuurlijk jullie staan in deze achtbaan ik weet hoe het voelt bah! Ellende!!!

Ik hoop dat de reep chocolade heerlijk was en dat je jezelf de komende dagen weer een beetje kunt oppeppen!

Je bent hartstikke goed bezig en ik hoop echt dat geld voor iedereen hier dat het toch ooit mag lukken!

Ik denk aan je meid ontzettend veel sterkte en een megaaaa knuffelll van mij Xxx

18. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meid27
    Gaat alles goed met je een met je kindje
    Bijna van de echte spanning af he kun je pas echt gaan genieten
    Hihihihi hoe voel je je nu wat voor symptomen heb je nu
    Ik hoop dat je echo weer top is meid
    Liefsss knuffel

19. Manonmama

Manonmama Actief lid

17 apr 2015
    136
    0
    0
    Lieve Bia, wat vreselijk voor je! Ik werd ook emotioneel toen ik je berichtje las, je wanhoop is zo hetkenbaar. Ik gun het jullie ook zo enorm! Ik ken het traject van ivf niet, maar ik heb ook gehoord dat er een grotere kan op zwangerschap is, afhankelijk van het 'probleem'. Laat je goed informeren en neem dan, luisterend naar je hart en je lichaam, een beslissing. En als je stopt is het geen beslissing voor altijd, je kunt later het traject toch weer opstarten.
    Heel veel sterkte lieverd!

Mofantje, krijg jij dan geen hormonen om je eisprong op te wekken? Want als je bms dikker wordt, ben je vruchtbaar. Als je ei springt en er volgt geen zwangerschap, moet je bms toch afvloeien? Ik ben ook anovulatoir en heb in mijn he leven hooguit 10 menstruaties gehad. En das een ruime schattig. Nu al zeker 12 jaar niet meer. Maar als ik niet zwanger raak deze ronde, schijn ik wel te gaan menstrueren... Kan het dan bij mij ook zijn dat een menstruatie uitblijft ook zonder zwangerschap?

Nena, jij bent een toppertje!

Ik heb net van mijn (zwangere) vriendin gehoord dat zij bij de combinatietest een verhoogd risico op down heeft (1op104). Kippenvel en weer tranen... Ik weet niets eens wat ik haar kan zeggen on haar gerust te stellen of haar een hart onder de riem te steken. Ik voel me zo machteloos...

20. Manonmama

Manonmama Actief lid

17 apr 2015
    136
    0
    0
    Haha, dat begreep ik al 😃.

Ik heb ook nergens meer last van, behalve emotioneel. Maar dat ben ik altijd wel. Mijn tepels zijn ietsje gevoelig, onder de douche. Mijn borst voelt iets branderig aan. Lichtelijk krampjes in m'n buik. Maar ja, ik ken PMS niet, dus geen idee hoe dat voelt. Maar ik heb geen goed gevoel meer, ik denk echt dat het mislukt is. Ik zie zo op tegen de volgende ronde fm's. Ik vind het erg zwaar, met werk en kinderopvang gecombineerd. Maar ja, je moet er wat voor over hebben...

Deel Deze Pagina