gekkk van het wachten....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door meid27, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey manonmama
    Hahah een toppertje waar heb ik dat aan verdient hi hi hi
    Liefsss knuffel

2. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heeyy Nena ik voel me goed! Lief dat je vraagt :)
    Voel me nog wel erg moe maar pak lekker mn rust

Liefssss

3. Manonmama

Manonmama Actief lid

17 apr 2015
    136
    0
    0
    Omdat je steeds de juiste woorden weet te vinden en zo begaan bent met je lotgenotes. Ik vind dat super om te lezen!

4. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi manonmama
    AAA super lief van je meid
    Ja ik ben er voor iedereen als het moeilijk gaat en ik hoop idd dat ik degene dan ook goed kan helpen ik weet gewoon hoe dit allemaal voelt en als ik een toverstokje zou hebben zou ik iedereen hier zwanger maken hahha
    Maar vind het super lief van je
    Dikke knuffel van mij

5. Manonmama

Manonmama Actief lid

17 apr 2015
    136
    0
    0
    Bia, lees dit artikel eens!

Meer kans op IVF-succes dankzij nieuwe test | Wetenschap | De Morgen

6. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Helemaal mee eens Manonmama! Nena is een toppertje :) xx en alle andere meiden hier ook want ik vind het super fijn en lief zoals iedereen met elkaar meeleeft en meezwangert hihi
    Dikke knuffel voor iedereen

7. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Dank je wel lieve meiden voor jullie lieve ontroerende berichtjes ik liet mijn tranen er lekker bij rollen
    Ja helaas is het net echt doorgebroken maar gek genoeg ben ik nu weer wat vrolijker omdat ik nu iig wel weer weet waar ik aan toe ben.
    En zal ik eens iets moois vertellen? Hihi ik dacht net bij mezelf ach laat ik nog eens een affirmatie kaartje trekken (spreuken om over na te denken enz)en weet je welk kaartje ik met mijn ogen dicht uit de stapel trok????

'Wonderen gebeuren, of je het gelooft of niet'

Is ie mooi of is ie mooi!!! ♡♡♡

Dat geeft moed voor de volgende ronde toch?! ;)

Ik heb het artikel gelezen Manonmama. Erg interessant wel jammer dat dat in Nederland niet zo gedaan wordt.
    Helaas is er voor ons geen later wat betreft ivf ivm leeftijd. Ik wordt bijna 41 en dan moet je voor die tijd aangemeld zijn. We moeten nu dus echt gaan beslissen. Ik laat het nu even bezinken en dan ga ik een besluit nemen en een afspraak voor info maken.
    Bedankt meiden!
    Heel veel liefs xxx

8. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi bia74
    Ja idd ik geloof ook in wonderen en zo is het ook dat geeft zeker moed
    Lekker positief weer meid hihihi we geven niet op wel echt te gek dat jij dat kaartje trekt dat wil echt wat zeggen meid echt kei mooi hahah
    Komt goed weet het zeker
    Dikke knuffel van mij

9. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gelukkig nog 1 week wachten

10. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Ohw bia wat ontzettend rot en verdrietig voor jullie.
    We doen allemaal veel moeite voor onze diepe wens dus je hoeft je niet te verontschuldigen dat ik meer zou hebben moeten doorstaan hoor. Alle behandelingen zijn erg pittig. Ik hoop dat je de tijd hebt voor het bezinken, het lijkt me een moeilijke keuze als je er miss (nog) niet aan toe bent en nu wel moet beslissen vanwege je leeftijd. Sterkte meis.

Gek zeg trouwens doen manonmama dat solliciteren mag er indd niet vanaf hangen of op worden beoordeeld dat je evt zwanger zou kunnen zijn binnenkort!

Ik ben redelijk oké. Dacht dat ik hele dag zou moeten huilen maar heb ik gelukkig niet. Morgen nog x testen en dan Zh bellen. Wil graag weten wat t plan word voordat we op vakantie gaan over 2 weken.

Over t ongesteld worden lijkt mij indd ook logisch dat dat wel moet maar wss moet dat met behulp van primolut dat is wat me verteld is. Morgen hoor ik vast meer.

Kom op meiden we zijn allemaal sterk, lief voor elkaar en steunen waar we kunnen, ik duim dat we in 2015 op roze gaan!

11. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo meiden

Vandaag onze eerste grote aanschaf gedaan .....

We hebben een kinderwagen gekocht ..... $_85 (3).jpg
    via marktplaats ik vind het zonde om een dure te gaan kopen aangezien er niet meer kindjes hierna in komen te liggen .

Mijn vriendin waar ik altijd mee loop gaat even op zolder voor me op zoek naar dingen die ik kan gebruiken straks zoals luiers ,rompertjes en evt kleertjes maar ja dan moeten we eerst weten wat het wordt wat ze heeft een dochter .....Vindt ik zo lief van haar !!

12. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooi hoor decembergirl

13. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hello lady's

Sorry, even wat extreem drukke dagen gehad... aan de ene kant wel fijn want de dag vliegt voorbij ;)

Wat ontzettend k.. mofantje, ik leef met je mee :( Dikke knuffel voor jou!

manonmama, ik zou lekker gaan solliciteren voor die baan. Ik vind idd dat ze een eventuele zwangerschap niet mogen zien als een belemmering ;) Gewoon doen!

Onee Bia, ik word hier ook verdrietig van.. wat klote ook :( ik had zo gehoopt voor jullie allemaal op een klein wonder. Geef de moed niet op! Het is echt een teleurstelling, volkomen begrijpelijk maar ooit moet het toch goed komen! Luister goed naar je lichaam en praat met je ventje! Ook een dikke knuffel voor jou.
    Dat is BTW een mooi kaartje dat je getrokken had Bia ;)

Aaah nena zo'n toverstafje zou wel ideaal zijn! :D

:D Wat leuk decembergirl! Heel gaaf ;) Als ik ooit zwanger mag raken zou dat toch wel een van de dingen worden waar manlief gek van gaat worden... SHOPPEN :$:D hihihi

Ik zit vandaag op 5 DPO.. af en toe wat krampjes in mijn buik en wat gevoelige borsten, verder nog niet veel. Maar moet ook nog wel even wachten.

14. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi sanza
    Jij heb een dag later als mij iui gehad
    Dus ik kan 1 dag eerder testen dus gaat voor ons samen spannend worden hi hi hi volgende week i
    Liefsss knuffel

15. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Leuk decembergirl! Erg mooie set en groot gelijk hoor ;)
    Je kunt je centen beter spenderen aan je kindje dadelijk ipv dit soort dingen die zo tijdelijk zijn idd. Toppie

Sanza en Mofantje Dank je voor jullie lieve woorden ook xx Mofantje ik duim toch nog even voor jou voor morgenvroeg... we zijn er ook voor jou

Ja Sanza en Nena we gaan aftellen en duimen en bidden voor jullie dames!

16. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi lieve bia74
    Dankjewel meid xxx

17. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je wel Bia, ja het is nu nog zo spannend.. ik hoop het zo maar durf niet al te positief te zijn vooral omdat het pas de eerste echte poging is.. maar het zou toch wel super zijn.

Spannend he nena, nog 1 weekje wachten! Heb je nu al ergens last van?

18. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi sanza
    Ja ik heb ook pijnlijke borsten en voor de rest valt het ook wel mee

19. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Maar die pijnlijke borsten had ik gelijk na de dag Iui al
    Liefs

20. Manonmama

Manonmama Actief lid

17 apr 2015
    136
    0
    0
    😭😭😭😭😭

Ik heb al de hele dag zo'n rugpijn en buikpijn en rusteloze benen! Ik ben zo bang dat dit van aankomende ongesteldheid is... Ik verwacht met ieder toiletbezoek bloed aan te treffen, daar beneden voelt het ook alsof ik veel afscheiding heb (wat feitelijk wel meevalt, maar het voelt alsof ik lek 😁)...

Ik zie zo op tegen een nieuwe ronde ziekenhuis...

Ik moest vandaag een presentatie geven en ik heb bijna anderhalf uur naar mijn eigen gelul moeten luisteren. (Mijn toehoorders hadden te veel vragen, beladen onderwerp, hahah.) En dat op hoge hakken. Mijn rug brak zowat door de midden!

Ik heb vandaag trouwens de sollicitatie besproken met mijn manager, die dan ook mijn manager zou zijn. Hij gaf aan dat ik nog niet ervaren genoeg ben en eigenlijk is het een opluchting voor me. Genoeg uitdagingen in het verschiet, laat mij me nu maar lekker focussen op ons gezin. Carrière komt later wel weer...

Duimen jullie ook voor mij dat ik overmorgen toch een positieve test heb?

Deel Deze Pagina