gekkk van het wachten....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door meid27, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hooiii Jonge vrouw
    sorry voor mijn late reactie maar heb het erg druk gehad de afgelopen dagen.
    jij bent inmiddels geinsimineerd hoe ging het?
    ik ben vandaag geinsimineerd ging allemaal mooi vlot en de verpleegkundige was positief! Deze keer is het veel vlotter gegaan dan andere keten.
    ik weet zo niet welke cyclus dag ik zit ik heb het los gelaten met tellen ik weet alleen op dit moment dat volgende week dinsdag dag 12 is na het zetten van de Pregnyl dus we zitten weer op het wachtbankje samen ;) de vorige keren werd ik op dag 12 ongesteld.

Spannend spannend alhoewel we na de insiminatie door zijn gegaan naar de Hiswa in de rai weinig gerelaxt ofzo mischien ook wel eens goed.verstand op nul en verder gaan..

Hoe voel jij je verder?

Liefss

2. Jettie17

Jettie17 Lid

19 nov 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meid27 hier hetzelfde probleem. Afgelopen dinsdag de inseminatie gehad. Moet ook nog zo lang wachten. Dit is de 2de iui. Vorig jaar de eerste keer gehad. Die was gelijk raak.
    Hopelijk nu weer. Ik denk ook van alles te voelen.
    Kan mezelf lekker gek maken.

3. Jettie17

Jettie17 Lid

19 nov 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie nu dat ik weer heel stom verkeerd om zit lezen. Sorry.
    Maar begrijp dat je er alweer in zit. Hoop dat het deze keer positief is voor je!

4. Jonge vrouw

17 feb 2015
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,
    Bij mij was ook alles goed gegaan. Ik wacht nu nog 13 dagen. Ik wordt pas 14 dagen na de eisprong ongi. De cyste is volgens mij mooi mee gesprongen, want in mijn beleveniswereld zit hij nu op een andere plek :D
    Ik ga me de komende tijd lekker op mijn werk storten en een beetje bijkomen van de vele ziekenhuis bezoekjes van de laatste 2 weken (9 in totaal!)
    Jettie Succes! Jij kan al bijna aan je laatste wacht week beginnen! Wanneer ga je testen? Heb je inmiddels een kindje?
    Dit is onze 1e

5. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Idd jonge vrouw hier net zo ben ook vollop aan het werk komende week geen tijd om iets te voelen haha of te denken; -)

Ik ben nu ook super relaxt moet ik zeggen
    ik verwacht er niks van hoop natuurlijk wel heel erg.

9x jaa?pff veel! Hier 4x deze keer das ook wel eens meer geweest dus weet hoe je je voelt.

Succes met wachten

Liefss

6. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meid 27
    Wat spannend jij ook weer op de wachtbank
    Ik moet nog wachten tot volgende week woensdag
    Maar ik voel nog helemaal niks eigelijk Ja heb vandaag alleen last gehad een paar steekjes en krampjes net of dat ik mijn eisprong krijg
    Maar meer eigenlijk niet dus ja we wachten maar weer af mijn man is wel heeeeel erg positief hij zegt dat het deze keer raak is hij heeft hele goede hoop maar daar wordt nog zenuwachtiger van haha maar nu lees ik dat wij het op de zelfde dag horen das toevallig hahahahha spannend

Liefsss

7. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend Nena ik hoop toch zoooo dat dit de laatse keer was Voor ons allemaal hier!
    ik voel ook verder niks geks maar als het wel raak zou zijn is het ook nog maar zoooo klein.
    Ik hoop dat je man gekijk heeft mijn man sacht dat 3x scheepsrecht was maar helaas...ik dek mezelf 100x in voor de terleurstelling maar als het dan mog mislukt is het verdriet op dat moment groot.

Het beste ervan hopen!

Volgende week dinsdag is het 12 dagen na de pregnyl ik hou de woensdag aan omdat ik zowiezo met ochtend urine moet testen...als het zover komt ;)

Gezellige boel zo weer met elkaar op het 'wachtbankje'

Liefss

8. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames

Hoe gaat het met jullie??
    zijn eral positieve berichten te melden?

Hier nog op het wachtbankie tot woensdag maar als ik dinsdag niet ongesteld word is eral hoop hihi spannend weer hoor!

Hoop iets van jullie te horen :)

Liefsss

9. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meid 27
    Ik ook nog tot woensdag op het wachtbankje
    Spannend begint het te worden begin nu wel sommige dingen te voelen dat ik ga twijfelen dus ja spannend

Liefsss

10. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oehh Nena spannendddd!.
    zou mooi zijn als we beide geweldig nieuws hebben!

afwachten maar he..

We hebben een enorm drukke week gehad dusz weinig tijd om er overna te denken of iets te voelen

Liefsss

11. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja spannend he
    Ja hoop ik dat we allebei goed nieuws krijgen
    Ik heb wel goede hoop mijn man is ook nog steeds heel positief
    Ik heb het ook heel druk dat ik er niet aan kan denken ook
    Maar ik zit ook zo lekker in mijn vel maar goed we gaan duimen meid heb jij ook goede Hoop meid

Liefsss

12. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meid27
    Ik moet dit effe kwijt
    Vanmorgen opgestaan en ik heb me toch pijn
    In mijn borsten echt heel erg verschrikkelijk veel pijn
    Heb vanochtend ook 2 keer over moeten geven
    Zou het nu dan zo zijn pffff heel onzeker nu

13. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou je zult het haast denken nena!
    ik zou zeggen testen morgenochtend met ochtend urine dan weet je het!

Ik heb me vergist in de testdag vorige keer was het 14 dagen na de insiminatie dusz nog ff wachten tot donderdag of vrijdag..ik heb alleen pijnlijke tepels maar dat heb ik iedere keer nog gehad dus ik verwacht er maar weer niks van.

Ben benieuwd naar jou!

Liefsss

14. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo meid 27
    Moet eigenlijk woensdag bloed laten prikken
    Maar ik ga morgen testen gewoon ik ga er vanmiddag 2 Halen
    Ik weet niet of dat te vroeg is maar dat zien we vanzelf wel
    Dus fingers krost 😊

15. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Hallo meiden, mag ik hier ook even mee babbelen? zit mezelf ook helemaal gek te maken:( stom ik weet het maar zo gaat dat hè

Nena, waauw zou te gek zijn zeg. Idd morgenvroeg gewoon testen met dit soort symptomen ;) ik duim voor je!
    meid27 jij ook nog even volhouden met wachten dus, ook voor jou duim ik

ik zou ook donderdag/vrijdag mogen testen maar vrees dat het niet meer kan :( We hebben onze 2e iui gehad en de verwachting om in verwachting te zijn wordt denk ik wel steeds groter. Nou ja vooral hoop natuurlijk.
    vorige keer 2 dagen 'te vroeg' ongi geworden en nu zit ik dus op 2 dagen voor NOD en zit ik zeker elk uur wel op het toilet om te 'checken' ;)
    Pijn in bovenbenen helaas en dat is meestal bij mij een teken van:x maar het blijft wachten natuurlijk. Stiekem ben je dan toch al een het uittellen wanneer je eerste echo zou zijn, en dan wanneer je het zou kunnen en mogen vertellen aan iedereen enz.enz. ....... niet mee bezig zijn zeggen ze dan ja duhhh hahaha

16. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo gezellig dat je met ons mee kletst
    Ja ik heb 2 testen gehaald dus morgen vroeg ga ik testen gewoon on woensdag naar ziekenhuis maar kan gewoon niet wachten ik heb er deze maand minder aan gedacht eigenlijk maar ik zat ook zo lekker in mijn vel en had het druk en ja je lichaam kan je hellemaal gek maken hoor
    Ik heb nog steeds heel veel pijn in mijn borsten niet normaal
    Dus ben benieuwd morgenvroeg en ook nog steeds misselijk soms heel erg maar die pijn in mijn borsten is het ergst
    Maar zal ook zeker voor je duimen donderdag of vrijdag
    Spannend

17. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom!!

Gezellig dat je mee klets Bia47!
    Die laatste dagen is finnest merk ik aan mezelf wil het dan nu ook wel weten!

Hou ons op de hoogte Nena succes morgen!

Liefsss

18. Huismusje24

Huismusje24 Actief lid

17 dec 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo lieve dames,

ik schuif ook gezellig aan op het wachtbankje. Ik heb vandaag een tp gehad van een morula. Dus let the waiting begin!

Liefs

19. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey huismusje
    Gezellig dat je mee kletst hoe is het gegaan viell het mee of tegen

Liefsss

20. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk dames welkom!

Hoeveelste keer was dit huismusje24? Ga ervan uit dat jullie in het ivf circuit zitten?
    als deze poging niet lukt hebben we volgende week dinsdag een gesprek met de arts en willen we zelf graag over op ivf het duurt me allemaal veelsre lang zo langzamerhand met het iui gebeuren...hopelijk is het niet nodig dat gesprek.

Laat het ff weten hhe nena :) duimpjes draaien voor jullie!!!!

Liefsss

Deel Deze Pagina