gekkk van het wachten....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door meid27, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjewel decembergirl
    Ik hoop ook echt nu op een plakkertje zou mooi zijn dit is nu mijn tweede iui na mijn miskraam maar we gaan er weer voor
    Liefsss knuffel

2. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Heel veel sterkte decembergirl! Zucht.... het zit je niet mee zeg ik vind het echt heel erg rot voor je. Hopelijk gaan de pillen iig hun werk doen en heb je er niet al teveel ongemak van en uiteraard dat het volgende week dan toch echt schoon is zodat jullie weer verder kunnen.
    Een hele dikke knuffel van mij voor jou!! Xxx

3. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedeavond lieve dames,

Jeeeh Nena, wat fijn voor je zeg! ;) Succes morgen!

Dank je wel Bia, de meting is goed gegaan. Had twee eitjes van 12mm groter helaas nog niet ;) nog even wachten dus! Ja ik wil het ook zo graag vertellen maar vind het zo moeilijk! Ik ben 'vaste' inval leerkracht op een speciaal basisonderwijs school. Volgend schooljaar krijg ik twee dagen vast voor 1 jaar. Ik vind dat ik het wel moet vertellen.. als ik dit jaar nog zwanger mag raken, zal ik volgend jaar toch met verlof moeten.. vind dat ik het dan wel schuldig ben aan de directeur. Maar ben ook bang dat ik die twee dagen van volgend schooljaar op mijn buik kan schrijven als ik het vertel. Zooooo moeilijk. Nu moet ik donderdag weer voor de 3e meting.. weer een smoesje moeten bedenken om later op school te kunnen komen. Lastig..:(

Succes miertje12, hoop op positief nieuws voor jullie!

Oh nee gadsie decembergirl :( ik hoop voor je dat het allemaal nu goed gaat komen en dat volgende week alles schoon is! Heel veel succes en sterkte ermee meis! Knuffel!

4. CarpeDiem1983

17 mei 2015
    82
    5
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo lieve allemaal!

Jeetje decembergirl wat ontzettend balen. Hopen dat de pillen zijn werk gaan doen zodat je niet steeds in die nare herinnering blijft 'hangen'.

Nena succes morgen ik duim voor je!!

Bia74 nog een paar spannende dagen voor jou!! Ik hoop t van harte!!

Sanza wanneer mag jij nu??

Miertje welkom!! Het is superspannend due wachtweken en je hoopt zo dat het slaagd, maar afwachten is t enige wat we kunnen doen...succes hoor!

Wat heerlijk Meid27 dat je zo aan het genieten bent en dat je buik nu ook gaat groeien, dat is toch fantastisch denk ik?!

Vandaag FM gehad, vana nog fostimon en morgen Pregnyl om vrijdag voor de derde IUI te gaan.

Toi toi toi iedereen!! Xx

5. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nena heeeeel veel succes vandaag meid!

Decembergirl pff wat balen zeg! Succes meissie hoop voor je dat je snel weer verder kunt met alles.

Sanza nog heel even geduld dus wedden volgende metting zijn ze zover hopelijk gaan ze beide mee groeien des te meer kans!

Welkom mientje! Frustrerend he al die vage symptomen waar je nuets mee kunt ik hoop voor je een mooie positieve test!

Carpediem voof jou ook heel veel succes vrijdag!!

Geloof dat je Bia nog vroeg of ik nog mee deed mrt moeders voor moeders ik ben er met 3 weken al mee gestopt ik werd erg beroerd van de geyr vd flessen.

Gisteren bij de echo lag de kleine dondersteen met de billen op onsaan haha had geen zin om zich ff te laten zien! Hb bliedsuikee en mn bloeddruk zijn gemeten alles was perfect!
    Moet nu 5!!weken ;) wachten tot de volgende echo ze doen niet mieilijk als ik tussendoor graag ff wil omdat je nu nig niks voelt bewegen en hun snappen dat dat bezorgdheid kan op wekken
    We gaan het zien!

Zet em op meiden!

Liefssss

6. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo lieve meiden

Dank jullie wel voor de lieve reactie's dat doet me heel veel !! Ik hoop dat de pillen idd hun werk gaan doen en dat volgende week het laatste restje ook weg is !

De arts vroeg gister hoe het ging tja zei ik we kunnen wel achterom blijven kijken maar daar veranderd de situatie niet door ...we kijken voor uit ook om dat we weer verder willen ! En tuurlijk heb ik wel ups en downs . Maar gelukkig heb ik lieve mensen om me heen waar ik terecht kan en natuurlijk mijn lieve vriend die als ik een dip heb me er weer door heen probeert te slepen !!

Liefs Xxx

7. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Hey Sanza ik snap je dilemma heel erg goed. Toch denk ik dat je aan de andere kant met deze gedachtegang de goedheid van je naaste collega's/leidinggevenden ook onderschat. Het belangrijkste is voor jouzelf dat je (voor zover mogelijk :D) zo rustig mogelijk de voorbereidende fases kunt ondergaan. Door óók nog eens spanningen over de smoesjes e.d. weg te nemen met open en eerlijkheid creëer je daarmee iig alvast een HEEEEEEL groot stuk rust. Leg duidelijk uit dat het 'slechts' één week per maand is dat je een paar keer kans hebt dat zo'n fm of iui op een dag valt dat je moet werken en dat je (behalve de iui) zoveel mogelijk rekening houdt om zo vroeg of zo laat mogelijk de afspraken te plannen. Als het werkelijk zo'n boerenknuppels zouden zijn dat ze je daardoor deze kans niet willen gunnen.... zou je daar dan nog willen werken???
    Echt ik meen het serieus, 9 van de 10 keer begrijpen mensen écht wel als je het uitlegt dat zo'n kinderwens heel belangrijk is. Als de wil van twee kanten komt hoeft dat zeker geen belemmering te zijn ;)
    Succes meid en go for it!! xx

En morgen natuurlijk ook succes met de fm en hopelijk zsm de iui :)
    Liefs xx

8. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Nena hoe is het gegaan vanmorgen meid? Voel je je oké? Nu weer 'lekker' op het wachtbankje :p duim duim duim duim duim duim duim ♥

Miertje welkom in het kletsclubje van gekke wachters :D Tja het kan vanalles zijn idd... we duimen ook voor jou dat het gewoon hartstikke goeie tekens zijn!

Meid27 ja dat had mijn schoonzus ook idd, ze werd nog beroerder van de flessengeur dan van haar zwangerschap haha. Ach, die drie weken zijn toch weer meegenomen ;) hartstikke goed van je! Wat heerlijk dat die draaikont zo levendig is hihihi. Fijn dat je tussentijds zou mogen bellen als je je zorgen maakt. Vijf weken is nu opeens een lange wachttijd... zo gaat dat hè... eerst wachten op de positieve test, dan wachten op de eerste echo dan wachten op de tweede echo, dan wachten en spanning op de volgende echo's, dan wachten en spanning voor de bevalling, dan wachten en spanning of je kindje wel genoeg drinkt/eet/slaapt/poept/plast enz.enz. en zo gaat het de rest van het kleine draaikontje z'n/haar leven verder :D hahahahaha lekker bemoedigend hè :p hihi

Carpediem1983 whoopwhoop... ook jij alweer de iui dus! mooi zo, toi toi toi meid mijn duimen draaien ook keihard voor jou!! ♥

Ik ben sinds gistermiddag niet zo in m'n hummetje :( gistermiddag diarree en 's avonds nog wat gerommel maar verder niks meer, alleen voelde ik me niet echt helemaal lekker maar ook niet ziek ofzo. Heel vreemd. IJskoud de hele tijd, vandaag ook in huis gewoon kippenvel! Mijn boobs helemaal geen last van en dat maakt me verdrietig... ik wil gewoon positief blijven denken, maar de vele teleurstellingen hebben me onzeker en sceptisch gemaakt vrees ik. Ik was zo boos vanmorgen dat mijn boobs niet pijnlijk waren (stom hè haha), beetje mineur stemming vandaag dus...... Morgenvroeg weer naar internist voor uitslag bloedwaardes schildklier, zou kunnen dat schildklier mss weer beetje langzamer werkt omdat ik zo koud heb. Even afwachten dus.
    Maar goed, ik ga niet verder klagen want daar heb ik ook niks aan het is en blijf gewoon nog even afwachten.
    Ik ga nog maar eens een kaarsje aansteken ♥♥

Liefs xxx

9. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Lieve decembergirl, ik wil je even zeggen dat ik ongelofelijk trots op je ben zoals jij met deze situatie omgaat! Natúúrlijk heb je je moeilijke momenten en je verdriet en je tranen, maar je hebt ook ongelofelijk veel KRACHT en doorzettingsvermogen en vooral liefde in je waardoor je het toch weet te dragen. Daarmee ben je ook een groot voorbeeld voor velen. Fijn dat je zo'n lieve partner hebt waar je troost bij kunt vinden en ook veel mensen in je omgeving, je hoeft het ook niet alleen gelukkig. Heel veel sterkte meid en hopelijk volgende week en positief bericht dat jullie weer op mogen voor een nieuwe kans!

Liefs xxx

10. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Lieve Bia

Bij het lezen van dit bericht schiet ik helemaal vol en rollen de tranen over mijn wangen !

Liefs Xxx

11. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Hopelijk tranen van blijdschap want ik wil je niet verdrietig maken. Even een oppeppertje die je hebt verdiend!

12. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden met mij is het goed gegaan
    Ja we zitten weer op het wachtbankje hahah nu duimen voor een plakkertje lieffss knuffel

13. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Nou misschien wel van allebei !!

Liefs Xxx

14. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Fijn dat alles goed is gegaan en nu duimen en hopen op een goeie plakker !

Liefs Xx

15. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    hahahahaha Bia dat heb je heeeel erg goed omschreven!!! kleine kinderen kleine zorgen grote kinderen grote zorgen :)

Superrrr Nena! HOPAA de duimpjes draaien weer vollop hoor voor jou!!

Bia jij mag zondag of maandag testen toch?
    ik heb er dit keer een goed gevoel over omdat het zown prettige insiminatie was voor je ik hoop dat het knetter knal raak is!

Decembergirl ik vind je ook een topper en het verdriet mag er nog steeds zijn hoor! het is toch allemaal niet niks ookal wil je graag vooruit kijken maar dat zal de enne dag beter gaan dan de andere dag!

pff ik had gisteravond even een jank moment zat GTST te kijken en nu heeft die Bianca ALS geen idee of jullie het volgen maar het greep me erg aan toen Rikki zei tegen Sjoerd dat zei precies weet hoe het voelt om je moeder te verliezen...nou daar kwamen de waterlanders want tjah 4 jaar geleden heb ik ook afscheid moeten nemen van mijn lieve mama.
    en mijn vader schenkt niet zoveel aandacht aan (ons) ziet veelal alleen zijn eigen verdriet, en eenzaamheid.
    ziet zijn kinderen alleen om tijd verdrijf te hebben zeg maar...en ik ben daar niet meer van gediend ik vind het leuk als hij komt maar wil gewoon niet dat hij hier elk weekend is en dat weet hij..maar komt nu bijna nooit meer gisteren had ik de foto van de echo op de familie app gezet maar krijg nog geen belletje helemaal niks...dus dan kun je wel nagaan hoe zown pijn het even doet als je dat dan ziet bij GTST, ookal is dit gespeeld.
    manlief was enorm lief voor me hoor echt een top vent! en kent me door en door zo fijn!
    morgen zijn we 5 jaar getrouwd nou zal hij dan nog bellen? ik heb de hoop al bijna opgegeven..

daarin tegen word je wel sterker als mensen je zo in de steek laten hoor weet precies wie wel en niet mijn vrienden zijn..

vandaag wel weer kunnen stralen hoor ik moest het even van mij afschrijven.
    dit staat natuurlijk helemaaaaal buiten het onderwerp en er hoeft ook niet perse op gereageerd te worden hoor maar wou het ff kwijt

SUCCES toppers!

liefssss

16. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je wel lieve meiden
    Ik hoop dat de duimpjes gaan lukken
    Decembergirl ik heb die huil momenten nog steeds hoor het is echt niet niks wat je meemaakt ik was vanmiddag ook heel emotioneel hoor effe belde mijn moeder effe ik zei ook ik snap het gewoon niet waarom ik dat zul jij je ook wel afvragen decembergirl
    Meid27 wat erg zo van je vader zo'n vader heb ik ook hoor die kennen volgens mij geen liefde ik weet niet hoe bepaalde mensen vroeger zijn opgevoed
    Ik kreeg ook vandaag te horen van een vriendin dat een oude vriendin van mij die mij zo gebruik heeft dat ze zwanger is toen schoot de moed me effe in mijn schoenen dus zal vandaag wel verdrietig zijn kan er niks aan doen doet gewoon pijn effe
    Maar ik ga er wel voor dus hoop dat ik het nog een keer mee mag maken
    Liefs knuffel xxx

17. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo

We vragen ons elke keer af waarom en waarom bij ons !! We hadden het toch gezien op de echo en dat leek goed maar helaas mocht het niet zo zijn !

Xxx

18. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja decembergirl dat bedoel ik dus je staat er mee op en je gaat er mee naar bed
    Xxxx

19. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Idd nena wat betreft onze vaders due komen uit een harteloze familie volgens mij kan niet anders!!
    Wat akelig jaa dat NET diegene zwanger moet raken he ggrrr!!!

Dikke knuf voor jou!

20. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Wat een hoop liefdevolle berichten lees ik allemaal, wat zijn jullie toch allemaal schatte!! :D

Dank je wel Bia, ik wacht deze ronde nog even af en als het deze ronde nog niet gelukt is dan ga ik het vertellen. Ik ben het helemaal met je eens en ook van mening dat het veeeeel meer rust geeft. Ik loop iedere keer weer met een hoop spanning naar de administratie in de hoop dat ze een plekje vrij heeft buiten mijn werktijden om. Maar de afgelopen keren was dit niet mogelijk, waardoor je dus weer gaat lopen stressen over wat je weer moet verzinnen. Dank je wel, doet me goed! ;)
    Wel vervelend dat je je zo klote voelt, je wilt je zwanger voelen! En als je al die zwangerschapskwaaltjes niet voelt denk je dat het mis is gegaan. Ik hoor ook van veel mensen dat ze juist geen pijn aan hun borsten hadden dus maak je niet al te druk.. even die stomme hormonen die om de hoek komen kijken :(

Carpediem, nog even geduld hebben. Ik dacht dat het morgen of overmorgen zou worden maar heb morgen de 3e meting. Ik denk zelf zondag maar dan is er volgens mij niemand dus wordt het maandag..? we zullen het allemaal wel zien. Jij moet vrijdag al, spannend! Heel veel succes alvast!

Jaaaa idd meid Hoop echt dat het er deze keer twee zijn.. meer kans en vooral met m'n schone eileiders :D Wat een kleine boef zeg..! Wel super dat je ten alle tijden langs kan komen als je even bezorgt bent! Wat een fijne vk zeg! :)
    Wat een vervelende situatie terwijl je op dit soort momenten je familie hard nodig hebt.. jammer dat je pa alleen zijn eigen verdriet ziet, wat natuurlijk ook wel begrijpelijk is maar jij hebt ook zijn liefde nodig. :) sterkte meis

Super nena dat het allemaal goed is gegaan! :D ik duim vanuit deze kant ook mee voor je!

Hele mooie woorden voor jou decembergirl vanuit Bia, je bent zeker een TOPPER! :D en die man van jou is echt een lieve vent als ik dat zo allemaal lees!

En dat waarom....:( ja dat heb ik ook! Dit eigenlijk best vaak realiseer ik mij nu..

Deel Deze Pagina