gekkk van het wachten....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door meid27, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden
    Mijn mannetje heeft net een heerlijk sapje gemaakt met de slow Juicer
    4 kiwi's een appel en spinazie een handje vol
    Zo ik kreeg een boost heerlijk was het echt super mmmmm
    Xxxxx

2. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Hoi dames,

Ik ben er weer. Ik hoop dat jullie nog weten wie ik ben ;)
    Ik heb een zware periode achter de rug. Emotioneel gezien brak ik gewoon. Natuurlijk besef ik mij dat ik nog niet 'uitbehandeld' ben en dat ik nog maar 5 IUI's achter de rug heb. Ik had even een 'dip' momentje heb een week vrij genomen van het werk en werk nu wel weer 5 dagen.
    Ik zat altijd nog op het werk bezig op het forum, maar soms is het handig om afstand te nemen en er even NIET aan te denken. Vorige ronde is er besproken dat wij 1 keer doorgaan en wij een verwijzing krijgen. Ik had een cyste die groter werd dus er is vroegtijdig met de menopur gestopt. Mijn IUI is inmiddels ook mislukt, voel mij ongesteld en heb enorme buikpijn en het begint vaak met beenpijn.
    En zoooo begint het altijd die rot buikpijn!

Ik ga volgende week voor mijn allerlaatste IUI en wij krijgen een verwijzing voor IVF of ICSI. =( mijn mannetje wil wel heel graag verder. Hij wil graag vader worden. En dat is ook mijn grootste droom... Alleen ben zo bang ....bang voor het onbekende...bang om uiteindelijk met een lege schoot te zitten... pffff !!!

Zo sorry voor mijn lange verhaal moest er even uit.

Decembergirl ; Hoe gaat het nu met je? ik las het en ben enorm geschrokken! wat ontzettend erg en verdrietig. Ik hoop niet dat ik het weer aanwakker om er nu over te beginnen.

Nena0162 Hoe is het meid? Wanneer is jouw NOD? HEerlijk zo'n slow juicer heb ik ook. laatste ook een groente shake gemaakt hmmm heerlijk. En ook super gezond ook! Goed idee van je ik zal mijn slow juicer in het weekend weer uit de kast halen haha het zijn vaak van die vlagen.

Meid27, Hoe gaat het met jou? Heerlijk dat je buikje begint te groeien. Lijkt mij zo bijzonder en speciaal. Geniet er lekker van. Want wij weten als geen ander hoe moeilijk het krijgen van een kindje is. Het is allemaal niet zo vanzelfsprekend.

Bia74; Hoe gaat met jou? Wat ontzettend moedig van je om die stap te nemen dat jullie alleen doorgaan met IUI. Goed dat je het kunt. Goede beslissingen zijn altijd de beslissingen die jezelf maakt en waar je zelf achter staat. Ik ga dik voor jou duimen!!!!!

Sanza, Ook ben ik benieuwd hoe het met jou gaat. Follikelmeting achter de rug. Zijn allemaal spannende momentjes. Wanneer mag jij voor jouw IUI gaan??

Mijn duimen draaien nog steeds voor jullie. En ik doe elke dag een wens diep in mijn hart dat het voor ons een keer mag lukken.

Dikke knuffel xxxxxxxx

3. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Hoi Happy, jazeker we remember you :) Excuses voor lange verhalen mogen hier niet hoor! :D daar is dit forum toch lekker voor... samen delen, je gal spuwen, knuffels en meeleven. Je verhaal kwijt kunnen en weten dat je begrepen wordt.
    Het is ook allemaal niet niks en klinkt inderdaad als een flinke BLEHHHHH periode tot nu toe voor jullie ook. We gaan met z'n allen heel hard duimen en kaarsje branden dat ook jullie de ivf niet meer nodig hebben en het volgende keer raak is en dan zien we wel weer. Maar duimen en meeleven doen we sowieso natuurlijk! ;)

Nena nou nou, jij wordt lekker verwend zeg! (en terecht haha :D) fijn toch hihi

Nena en Decembergirl ik heb het niet zelf meegemaakt maar ik kan me 100% voorstellen dat zoiets idd je hele leven bij je blijft en dat mag... niet dat dat moet, maar als je iets kwijtraakt wat je zo dierbaar is dan doet dat pijn en dat zegt meer dan genoeg over de liefde die er altijd zal zijn voor het kleine zieltje wat bij jullie hoort.
    Toch houden we hoop voor de toekomst en nu eerst Nena op rose en dan Decembergirl en dan duimen we dat 9 maandjes later jullie grootste wens vervuld wordt!!! Hou vol meiden, we can do it!!! ♥

Heel herkenbaar dat je af en toe een steek voelt als net diegene die je niet aardig vindt zwanger is of als sommigen vertellen hoe ze maar naar elkaar hoeven te kijken en al zwanger zijn... duhhh ga ff lekker ergens anders zitten stoffen!! Begrijp me niet verkeerd... ik gun het IEDEREEN die graag kinderen wil, maar onszelf óók! Tja, zo is het leven keiharde business af en toe. Gelukkig zijn er ook heel veel vrouwen die wél begrip hebben voor hun omgeving.

Vanmorgen weer op controle geweest bij internist voor mijn te traag werkende schildklier (beetje maar maar toch behandeling ivm kinderwens dus). Nu bleek idd dat hij van 2,3 toch weer naar 4,0 is gestegen (langzamer is gaan werken dus) en dat verklaart voor mij toch wel weer het koud hebben en eerder moe. Nu dus 2 tabletjes ipv 1 en mocht het deze keer raak zijn dan over 4 weken nog een keer bloed prikken, anders over 3 maanden terugkomen.
    Gisteren echt een rotdag gehad en ook nog te horen gekregen dat mijn vader maandag met spoed naar uroloog moet ivm vermoeden prostaat kanker... :( kan er ook nog wel bij. Is al heel ziekelijk met z'n longen/hart/nieren. Even afwachten natuurlijk want het kan best meevallen maar zijn toch weer spannende momenten. Fingers crossed
    Morgen is manlief dagje vrij als goed is dus misschien even wat leuks doen al is dat met 30 graden niet zo heel veel want dan is het weer veel te heet voor mij HAHAHA (is ook nooit goed hè :D) We zien het wel.

Fijne dag dames ik ga m'n korte broek aantrekken en toch maar ff de tuin schoffelen dan heb ik toch nog wat nuttigs gedaan vandaag hihi
    Doeiiii Liefs xxx

4. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo lieverds

Nog niks te merken van de pillen die ik heb genomen ....pff tja je zit er gewoon op te wachten he dat er iets gaat gebeuren ! Zal zijn tijd wel moeten hebben denk ik ...vanavond moet ik weer 2 nemen .

Net even een flinke dip tranen bleven maar lopen !! Misschien ook wel goed dat het er allemaal uit komt ...op kroppen lost ook niks op !

Liefs XX

5. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Bia74:
    Dank je wel. Lief van je. het is ook niet niks maar inderdaad wij gaan er gewoon voor! Hoop dat nr. 5 dik raak is!!! Ik ga in ieder geval ook hard duimen.

Wat vervelende uitslag van jouw schildklier niet leuk :( En daarnaast ook je paps.. idd rotdag! Ik hoop dat het meevalt.

Morgen lekker genieten samen met je mannetje. Heerlijk dit weer toch, wel een beetje te warm maar oh zo lekker! Hoorde dat het dit weekend weer zou afkoelen. wilde nog even naar Scheveningen...hmmmm morgen hele dag werken.

Liefs xxxx

6. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heyyyyyyyyyy happy1234
    Ja je bent er weer hahha ik vroeg me soms al af van ik hoor niks meer
    Ja heb gisteren iui gehad dus nu wachten tot de 25 juni dan bloedprikken en dan duimen voor een plakkertje hoop dat ik de wacht dagen nu goed door kom lekker afleiding zoeken
    En bia74 bijna test tijd meid spannend ik hoop dat deze laatste dagen voor je gaan vliegen wat erg zeg van je vader ik hoop dat het snel beter met hen gaat dit zijn idd geen leuke momenten
    Ik zit ook lekker in de thuin lekker aan het genieten het is wel warm pfff Liefsss knuffel xxx

7. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden
    Ik heb iets gelezen ik ben benieuwd of jullie dit kennen ik kende het niet nooit van gehoord maar schijnbaar moet het enorm helpen om snel zwanger te worden hier kont het randjefietsen ik ben benieuwd of jullie dit al kende als je het niet kende moet je het echt Google 'n
    Liefsss knuffel

8. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heeeey Happy1234, :D leuk dat je er weer bij bent! Voor lange verhalen is toch dit forum gemaakt! Gooi er alles lekker uit hoor, wij lezen mee en proberen elkaar op te peppen waar mogelijk is ;) Ik duim ook met jullie mee dat die verwijzing niet nodig is en dat deze laatste poging gewoon raak is! ;)

Bia wat een ontzettend vervelend rot nieuws!, bah! :( stomme dagen dus achter de rug. Hopelijk zijn er mooie en goeie dagen voor je in het vooruitzicht! Dikke knuffel van mij!

Snap je wel hoor decembergirl, ik zou dat ook verwachten dat het er meteen uit zou komen.. waarschijnlijk heeft het echt z'n tijd nodig.. niet al te druk maken meisie, ook een knuffel voor jou!

hahaha nena nog nooit van gehoord, maar heeft het voor ons nut? Zie ons al liggen daar na de inseminatie :p (sorry hoor ben af en toe echt een beelddenker ;)) bah bah hihi

Vandaag follikel meting 3 gehad en beide eitjes van 12mm waren weer foetsie! Er zaten er wel een aantal van 9mm, 10mm en 11mm. Hetzelfde gehad bij IUI 1, dus weer bloed moeten laten prikken of mijn ovulatie niet al geweest was. Kreeg vanmiddag weer een berichtje terug dat dit niet het geval was en dat ik maandag middag terug mag komen. Dit is dan op cyclus dag 18.. vorige ronde op cyclus dag 17 had ik al de inseminatie. Ik ben dus bang dat ze maandag te laat zijn. Maar ik ga wel ovulatie testjes gebruiken voor het geval dat. Jammer, had zo gehoopt dat ze goed gegroeid waren.

9. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    heeeeyyy Nena,
    Haha ja had het even helemaal gehad. pfff sloopt je gewoon. Wow gisteren IUI. ging het goed? Ik ga hard voor je duimen, wordt nu langzamerhand wel tijd voor toch? Een mooi gezonde plakker daar draaien mijn duimpjes voor!!

Randje fietsen wel eens van gehoord, om het even direct te zeggen heeft dat toch met het 'klaarkomen van de vrouw' te maken???? Hmmm denk ik dacht dat het altijd een fabeltje zou zijn, nou dat sex leven heeft ook enorme impact op ons leventje... moet er niet aan denken om daar ook nog eens bij stil te staan hahaha...

Liefs xxxxxxx

10. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Hoi Sanza, dank je wel meid! Hoe kan dat dan ineens foetsie? Ruimt het lichaam ze ook op. En doen ze ook bij jou IUI met 3 follikels?
    Follikels groeien ongeveer 2 mm per dag heb ik mij vorige week laten vertellen. Dus als het hopelijk een beetje mee zit kan die van 11 ook over 4 dagen 19 mm zijn. Als ik het goed heb. Nu maar duimen op een paar mooie eitjes die zich laten bevruchten...

Wow we beginnen echt anders te praten, eitjes die zich laten bevruchten het is wat allemaal haha.

Ik ben ook zo'n beeldenker, hahaha !!! Randje fietsen zou beter zijn hoe intenser de organisme hoe meer je de zaadjes naar binnen zuigt.... alsof wij een dyson stofzuiger zijn...hahaha Ach proberen waard toch? Nee heb je Ja kun je krijgen..

Liefs xxxx

11. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja hahahha happy1234
    Das een goede en dyson Ja lig dubbel hier haha
    Ja wie weet je kan het altijd proberen whaaaa ik Zei al tegen mijn man
    Iets voor ons om te proberen hahah we moesten er wel om lachen hahha

12. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja hoor happy1234 mijn iui is goed verlopen alles is goed gegaan nu lekker op het wachtbankje maar het is lekker weer dus lekker rustig aan doen heerlijk wel een keer
    Xxx

13. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    hahahaha dyson stofzuiger :D geweldig!

Geen idee, dinsdag had ik er twee van 12mm... wanneer ze nog niet 14mm zijn kunnen ze nog kleiner worden.. wanneer ze 14mm zijn kan dat niet meer en worden ze alleen maar groter. Maar mijn eitjes hebben koud water vrees hahaha... kruipen stiekem terug wanneer het bijna zover is ;) maar ze kunnen wel een groeispurt krijgen, had ik de vorige keer ook. Op cyclus dag 12 waren ze ook kleiner geworden (ook nog 10mm) en op cyclus dag 14 was er eentje van 15.. vandaar dat ik dus bang ben dat maandag te laat is. Ik geloof dat 3 eitjes de max. is bij ons in het ziekenhuis.

14. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Hahaha ja echte beelddenkers hier :p Ik zal straks het dyson standje voorleggen aan mijn mannetje:p Ik kom ook altijd met ideeën en dan zie ik hem kijken, arm zieltje denk ik dan haha. Veel te nuchter en ik als half geobsedeerde alles roepen wat misschien wel goed kan zijn.

Mooi dat het goed is gegaan. Ja als het lekker weer is ontspan je zo heerlijk om in de tuin te zitten. Dit keer ga ik er ook rustiger mee om. Je hebt toch geen garanties en zou zonde zijn als je bij de pakken neer gaat zitten.. Morgen lekker HOT!!! Lekker mooi bruin worden. xxxx

15. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Nou laten wij hopen dat ze gauw 14 mm zijn. Haha koud water vrees.. of ze wachten op het goeie moment! Maar in principe kun je toch alleen een eisprong hebben bij 18mm of groter? Of is dat niet zo? Ik gebruik Menopur had zo gehoopt dat ik meer dan 1 ei had, maar heb vorige maand 1 ei en 1 cyste dus die telt niet mee. Ik heb ook zo'n eigenwijze ei . altijd 1 hele kleine ernaast die ook niet wil meegroeien. Terwijl hun daar hartstikke blij mee zijn. Zij vinden meerlingen alleen maar een belasting voor de vrouw. Ik zou het stiekem wel leuk vinden een tweeling ...
    xxxxxx

16. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat is ook zo maar als ze ineens heel hard gaan en ik hou het niet bij met ovulatie testen ben ik bang dat maandag te laat is vandaar dat ik het even in de gaten ga houden. hahahaha die eitjes ook :p Als ik eerlijk ben zou ik ook best een tweeling willen :)

Liefs xxxjes

17. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahaha Ja lief he sanza die eitjes
    Ik hoop voor je dat je snel en plakketje krijgt
    Ja is ook super leuk een tweeling hahah altijd dat gebrabbel tegen elkaar hi hi hi so sweet

18. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden hoelang blijven de zaadjes eigenlijk leven in de baarmoeder als je Iui heb gehad
    Liefssss knuffel

19. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Sanza, goed van je dat je toch bijhoudt. Doe ik ook altijd En het heeft mij tot 2 x toe geholpen. Ik had toen eerder mijn eisprong dan ze hadden gedacht.

Nena, haha ja schattig toch tweeling. Zijn we meteen klaar haha.
    Bewerkt zaad kan blijft nog een aantal uur in leven. Aangezien een ei 12 uur lang zich kan laten bevruchten. Dus sowieso 12 uur. Hoe lang precies zou ik niet weten.

Xxxxx

20. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Ja klopt Nena ik heb er wel eens over gelezen maar of het werkt????? Haha valt te proberen :D
    volgens mij kunnen zaadjes 72 uur in leven blijven, vandaar dat ze rond de eisprong adviseren om de twee dagen te vrijen. Een eitje blijft dacht ik zo'n 12 tot 24 uur in leven of te bevruchten??

Ach jee Sanza wat balen zeg! Raar is dat hè dat die eitjes dan weer verdwijnen?! Ik heb dat ook een keer gehad, gelukkig had ik nog wel een ei over wat is doorgegroeid. Maar toch snap ik niet hoe die dan zomaar opeens oplossen ofzo? Hahaha koudwatervrees :D zo zou je het ook kunnen noemen ja... Ik ga een kaarsje voor jou aansteken ook dat er maandag een mooi ei te zien is wat klaar is voor iui! Xxx

Succes vandaag met de iui Carpediem kaarsje brandt ook voor jullie!

Dank je wel meiden. Het is idd rot Hoe je je vader af ziet takelen. Het laatste wat ik hem gun is ook nog eens dit hele proces erbij. We wachten af hopelijk valt het mee.
    Jaaaaa Ik hoop ook dat er eindelijk de mooiste tijd van ons leven aan is gebroken ♡♡ ik heb ook altijd stiekem gehoopt op een tweeling hihi maar één zou al helemaal te gek zijn natuurlijk! Duim duim duim en ik steek ook voor mezelf weer een kaarsje aan :)

Fijne dag meiden.

Deel Deze Pagina