gekkk van het wachten....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door meid27, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden
    Bia74 ik steek voor jou ook een kaarsje aan meid
    Ik hoop zo voor je dat het deze keer raak is
    Ik heb er wel een goed gevoel over bia
    En zal ook een kaarsje voor je vader aansteken misschien brengt dat dubbel geluk
    Succes carpediem vandaag weer gaan duimen voor je
    Liefsss knuffel xxx

2. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Dank je wel Nena! Echt heel lief van je xxx

3. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo lieverds

Nou nog niks geen resultaat van de pillen ...ik voel wel iets in buik net of moet ik ongesteld worden maar het wil nog niet echt door zetten !

Liefs Xxx

4. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi decembergirl
    Ja dat is echt vervelend zeg
    Nou hoop voor je dat het snel doorzet anders blijf je er op wachten de hele tijd en dat is niet leuk
    Hier een knuffel meid

5. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Hey decembergirl wat balen zeg ik hoop ook dat het gauw doorzet. Heel dubbel...... bij jou wel bij mij liever niet :( heb net wat gespot.....
    ik probeer niet te vaak naar toilet te gaan want dat helpt ook niet. We zullen zien.

6. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi bia74
    Het je wat gespot meid Nee he ik hoop voor je dat het niet gaat doorzetten we gaan harder duimenxxxx

7. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Oef das idd wel heel erg dubbel ...de een wil graag dat er wat komt en de ander wil graag dat het weg blijft !!

Ik hoop dat het bij jou niet doorzet !!

Xxx

8. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Bia74, nee toch !!! Ik hoop dat het weg blijft !!! Rot zeg 😫

Ik was lekker vroeg klaar Nu heerlijk in de tuin met de beentjes omhoog straks ff wat vlees op de barbecue. Even lekker niets dit weekend.
    Genieten jullie ook zo van het lekkere weer.

Liefs xxxxx

9. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Of niet happy1234 ik ga geen kansen verspillen ;), ik had dat toen idd ook bij jou gezien.. daarom goed in de gaten houden.

Dank je wel Bia, ik hoop het ook zo! Ik duim ook hard met jou mee, heb er eerlijk gezegd ook een goed gevoel bij. het is gewoon raak bij jou! :D Kaarsje brand ook hier voor jullie meiden :D
    Ik hoop dat de inseminatie bij mij woensdag plaats vind (ik steek daar zelf ook even een kaarsje voor aan)

Vandaag btw alles verteld op school :D Het is echt zo'n opluchting! Het kwam eigenlijk heel onverwacht dat ik het vertelde, had mij er ook niet op voorbereid. Ik had namelijk een vraag aan de directeur over het schoolreisje.. toen begon hij over volgend schooljaar dat hij weer wat klusjes voor mij heeft en dat hij mij daar op wil inzetten en dat ik dus weer een fulltime baan zou hebben.. :D super nieuws natuurlijk maar toen dacht ik...'ik moet het NU zeggen' en ja hoor FLOEP het was eruit! :D
    Super veel begrip had hij ervoor :D YES YES zoals je al zei Bia. Wanneer ik eerder weg moet, als ik later op school kom allemaal geen probleem. Zelfs als ik een keer vroeg in de middag weg moet (als er echt niets anders mogelijk is in het zh) ook geen probleem! Heb het ook maar meteen verteld aan mijn naaste collega's. Op onze school staan wij namelijk met twee leerkrachten voor de klas. Ook vol begrip, helemaal super dus!

Wat stom zeg decembergirl had het er al uit moeten zijn nu met die pillen? Staat daar een aantal dagen voor? Misschien moet je even contact opnemen met het zh.. of moet je echt afwachten? Heel vervelend :x

Liefs xxjes

10. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Nou ja volgens de bijsluiter kan het binnen een aantal uren na inbrengen al de nodige klachten geven ! Ik heb alleen het gevoel dat ik ongesteld moet worden meer niet ! Zo nu en dan een beetje slijm bij het afvegen als ik naar de wc ben geweest .Maar in indergeval geen flinke bloeding of krampen . Ik heb voor volgende week donderdag weer een afspraak staan maar ik denk dat ik maandag maar even ga bellen .

Xx

Wat stom zeg decembergirl had het er al uit moeten zijn nu met die pillen? Staat daar een aantal dagen voor? Misschien moet je even contact opnemen met het zh.. of moet je echt afwachten? Heel vervelend :x

Liefs xxjes[/QUOTE]

11. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden hoe is het met jullie

12. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Goeiemorgen of..... Nou ja het is gewoon KUT mag ik dat zo zeggen? :'(
    Nog maar één kans te gaan en eerlijk gezegd weet ik niet meer of ik nog wel door wil gaan. Misschien is een time out een goed idee.
    M'n emoties fladderen op een neer van boos naar verdrietig en van frustratie naar onverschilligheid. Lam geslagen van alle emoties, het vechten, hopen, huilen,oppeppen, vallen en weer opstaan, onzekerheid, spanningen, angsten, hormonen en tollende gedachten, pijn en verdriet maar ook mooie momenten en zeker geen spijt........

Even op adem komen, voelen en denken

Het doet zo'n pijn. Ik ben moe van deze pijnen

Even rust in m'n hoofd en m'n hart.

Bedankt lieverds voor alle duimpjes en kaarsjes. Ook nu kan ik er wel een gebruiken.
    Hele dikke knuffel en kus voor jullie allemaal.

Geen zorgen, morgen ben ik er weer hoor een ik leef met jullie mee.

Xxx

13. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Lieve lieve Bia,

Ik leef ook ontzettend met je mee.
    Jij mag op dit moment alles zeggen. Ik snap hoe je je voelt. Ik vind het echt ontzettend oneerlijk dat een mens dit moet meemaken.
    Een rustperiode inlassen is helemaal geen gek idee. Het gaat ook ontzettend snel allemaal. Voor elk 'gezond vruchtbaar' mens om het maar zo te noemen, is dit ver van hun bedshow. Maar wij zitten er ook nog eens in.

Voor ons ook IUI 6 .. laatste poging. Soms vraag ik mij af waar ik nog mijn moed vandaan moet halen. Maar goed we moeten verder gaan om onze droom om te zetten in een werkelijkheid.

Veel sterkte.

Dikke knuffel!!!

14. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Hoi Nena

Ja, het gaat wel. Volgende week weer medicatie ophalen om mezelf ff lek te prikken. Ben benieuwd of de cyste dan ook weg is en wat de zaadkwaliteit was van de vorige keer. Ik had ergens gehoord dat het tussen de 3 en de 5 miljoen moest zijn om het optimale succespercentage te halen van IUI behandelingen.

Vorige weken ook enorm last gehad van de hormonen. Pfff wat een aanslag voor een vrouwenlijf. Daarna houdt ik denk ik ook even een tijdje rust. Wij zijn nu bezig om een vakantie te boeken. Even 2 weken weg. Zon zee strand en even geen ziekenhuisbezoeken..

Hoe gaat het met jou ?

15. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Sanza,

Wat ontzettend dapper van je! En wat lief hoe zij dit oppakken. Dit geef toch weer veel meer rust. Het had ook anders kunnen lopen. En je hebt toch al zoveel aan je hoofd, zorgen over werk of collega's kun je er ook niet bij hebben.

xxxxx

16. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo lieve meiden

Tja hoe gaat het hier nou het kon beter ....krijg pillen mee om het een handje te helpen ...lading maandverband in geslagen want volgens de arts kon ik ik flink gaan bloeden ....nou niks van dat alles niet eens een drupje bloed !!!
    Dan denk ik bij me zelf iets wat we graag willen verliezen we zomaar ...maar het laatste restje wil niet weg !! Boos verdrietig en machteloos voel ik me nu !! Krijgen we nog een kans om het te proberen of ....want ja gezien mijn leeftijd hebben we nog tot december ....

Liefs Xxx

17. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi bia74
    Aaaaaaa meid ik leef echt me je mee hier een lekkere dikke knuffel van mij het is echt kut Ja en dat mag je zeker zeggen want dat is het gewoon die tegenslagen elke keer bah
    Ik hoop dat je de kracht vind om toch door te gaan ik snap dat het moeilijk is dat is het gewoon maar je bent waar je nu bent en nu ben je boos maar dat gaat over meid ik snap ook wel dat je rust wil echt waar en dat je er gewoon heel moe van bent het komt ook elke maand kei hard aan ik hoop dat ik je een beetje kan troosten meid hier nog een dikke knuffel van mij ben trots op je je bent een hele sterke dame
    Xxxx nena

18. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi haopy1234
    Met mij gaat het goed hoor ik hoop gewoon dat we weer wat goed nieuws van iemand horen weet je wel ik vind het zo kut gewoon
    Decembergirl ik snap dat je boos bent meid en ik hoop voor je dat dat snel veranderd dat je weer door kunt pfff meid ook voor jou en dikke knuffel van mij
    Xxxnena

19. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aahhh neeee he Bia!!! Is het al echt echt doorgezet nu dan!!

Wat raaaar decembergirl dat het nog steeds niks met je lijf doet! Anders maandag ff bellen met zwolle hoor! Dut schiet ja niks op..je wilt ook verder!!

Liefsss

20. CarpeDiem1983

17 mei 2015
    82
    5
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo lieve allemaal,

Wat een emotionele rollercoast zitten we toch in met zijn allen!!

Bia hoop echt voor je dat t bij spotten blijft!! Houd moed!

Nena wat fijn dat die spanning nu wegvalt en dat er ( naar mijn idee niet meer dan normaal;)) begrip voor de situatie is.

Decembergirl hopen dat de medicijnen nu wel eens gaan werken zeg, al dat afwachten 😔

IUI vrijdag gehad, voel me goed en heb goede moed dus hopen dat dit helpt. Zeker nu mijn zus mij vertelde dat ze zwanger is van haar tweede!! Ze vond het uiteraard erg lastig, maar ben zooooo blij voor haar zeker aangezien ze in maart ook een miskraam heeft gehad. Wat zou ik het fantastisch vinden om samen zwanger te zijn!!! Maargoed....niet teveel hopen anders is de teleurstelling des tevgroter over 15 dagen.
    Ik heb nu iig ook een maandje ' rust' we gaan ook eerst op vakantie. Wij nog 'maar' drie behandelingen gehad maar ben ook echt even toe aan geen zwangerschaps'gedoe'.

Happy1234 hoop voor jou ook dat de behandeling lukt deze maand!!

Liefs

Deel Deze Pagina