gekkk van het wachten....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door meid27, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,

Oh nee Bia, wat rot om te lezen :(, is het echt doorgebroken? Wacht even je emoties af meid. Ik snap dat je je zo voelt, heel begrijpelijk maar laat het even bezinken en denk er dan nog eens rustig over na. Misschien kan het idd wel even helpen die pauze.. ik wil je in ieder geval een hele dikke knuffel geven en verwen jezelf lekker zou ik zeggen ;) x'jes

Dank je wel Happy, het is echt een verademing.. in het ziekenhuis zeiden ze dat ik er niets van moest zeggen (de dames van de administratie) maar hun kunnen makkelijk praten.. krijg iedere keer van die tijden waar ik uit kan kiezen waar ik niets mee kan en dus een smoesje moet verzinnen.. NU hoeft dat gelukkig niet meer! ;)

Gadsie decembergirl wat enorm vervelend meid! Morgen idd even bellen.. hoop dat de medicijnen toch nog zijn werk gaan doen. Misschien een stomme vraag maar.. is het niet al gewoon schoon van binnen? Dat ze het verkeerd hebben gezien? Knuffel aan jou x'jes

Gefeliciteerd met je zus carpediem, fijn dat je IUI goed is gegaan nu duimen, hopen en veel kaarsjes dat die van jullie eindigt in iets positiefs! :D

Liefs! Xjes

2. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    #942 Happy1234, 14 jun 2015
    Laatst bewerkt: 14 jun 2015
    Carpediem,
    Goed om te horen dat jouw IUI goed is gegaan. Ik zal voor jou gaan duimen meid. Gefeliciteerd met je zus. Wat zou dat leuk zijn samen zwanger. Lijkt mij inderdaad heel bijzonder als dat zo is.
    Wat goed van je dat je niet te veel verwachtingen hebt, dat zeg ik ook altijd verwachtingen maakt teleurstellingen. Maar het is toch zo leuk om er over te fantaseren. Ik heb altijd tegen mijn beste vriendin gezegd dat wij samen zwanger moeten worden. Ze is vorig jaar getrouwd dus ik denk stiekem dat zij ook 'bezig'is. Aangezien ze wel kinderen wilde alleen eerst moest er getrouwd worden haha.

Sanza,
    Dames van de administratie kunnen inderdaad makkelijk praten. Die hoeven helemaal geen vrij te vragen kunnen gewoon onder werktijd even in de stoel liggen bij wijze van. Zo mooi toch dat je steun krijgt op het werk. Ik bedoel als je nu kijkt hoeveel tijd wij op het werk zijn en dat opgeteld tot aan je 67e. Dan k kun je er bijna geen 2e agenda aan over houden. Vooral niet als je voor de klas staat.

En dames, hebben jullie al vakantieplannen??
    Gaan jullie op vakantie? Of blijven jullie thuis i.v.m. behandelingen?

Mocht IUI 6 mislukken, dan nemen wij ook even rust om op vakantie te gaan. Misschien wel slim toch. Even alles laten bezinken.

Liefsssss

3. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hoihoi

Nou ik heb er een hard hoofd in dat de medicijnen hun werk nog gaan doen ! Nou dat zeiden we ook al misschien was het maar een klein beetje wat er zat en dat het nauwelijks opvalt maar ja ze had me wel gewaarschuwd dat ik flink zou kunnen gaan bloeden . Ik hoop dat de echo donderdag een mooi beeld laat zien van een schone baarmoeder zodat we verder kunnen !

Liefs Xx

Gadsie decembergirl wat enorm vervelend meid! Morgen idd even bellen.. hoop dat de medicijnen toch nog zijn werk gaan doen. Misschien een stomme vraag maar.. is het niet al gewoon schoon van binnen? Dat ze het verkeerd hebben gezien? Knuffel aan jou x'jes

Liefs! Xjes

4. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo meiden we zijn aan het schilderen geslagen aan heel mijn huis pfff
    Das wel lekkere afleiding zeg hi hi hi hi en het word super mooi
    Liefsss knuffel

5. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Hallo dames. Dank je wel voor alle lieve woorden en knuffels xxx
    ja helaas het is echt zo. Vanmorgen ook nog test gedaan maar negatief dus. Ik ga pauze inlassen en even laten bezinken en goed nadenken ;)

Ik duim voor jullie allemaal meiden! Ook voor jou decembergirl dat je lichaam zelf al het meeste heeft opgelost en donderdag idd een schone baarmoeder zodat jullie verder kunnen xx
    Het wordt hoog tijd voor weer positief nieuws in ons groepje ja! :D ♥

Liefs xxx

6. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi bia74
    Groot gelijk meid pak lekker de rust die je nodig heb
    Liefsss knuffel

7. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo lieverds

Nou ik heb even met Zwolle gebeld en het kan zijn dat het niet veel was wat er nog weg moest dat het geen flinke bloeding veroorzaakt of dat het niet heeft gewerkt !

Heb donderdag een afspraak bij dokter Blankestijn dus dan zien we of het weg is of niet en gaan we bespreken hoe verder mocht het er nog niet weg zijn !

Liefs Xxx

8. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Hee Nena,

Hoe gaat het met het huis schilderen. Wat een klus he. Maar inderdaad word vast heel mooi!!

Bia74,
    Neem alle rust die je nodig hebt. Het is inderdaad allemaal zwaar. en bijkomen is ook goed voor het lichaam. Geniet ervan en hopelijk kun je je iets ontspannen. Hoe is het trouwens afgelopen met je vader?

Sanza,
    Hoe was jouw follikelmeting gegaan?

Decembergirl

Veel succes komende donderdag! Hopelijk mag je gauw beginnen.

Het word inderdaad weer eens tijd voor goed nieuws!!!

9. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoiiii Liefies,

Geen dank hoor Bia wij weten allemaal hoe jij je voelt! Goed dat je deze keuze hebt gemaakt, sterkte ermee en een dikke knuffel ♥

Jeetje decembergirl, nou hopelijk is alles dus weg!

Het was gelukkig goed gegaan Happy, thanks voor het vragen! Er waren zelfs twee eitjes! Een van 14 en een van 15 :D :D
    Nu afwachten wanneer de inseminatie is... Morgen ochtend moet ik even terug komen om te checken of ze al wat groter zijn geworden. Ik had namelijk aangegeven dat ik a.s. donderdag ochtend en middag niet van mijn werk weg kan :) Ik hoop dus dat hij woensdag kan plaats vinden.. of als het echt donderdag pas kan, dan in de avond. Hebben jullie dat ook al eens gehad.. Je inseminatie in de avond?

Liefs Xjes

10. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    He wat balen Bia! Ik begrijp ook je rust moment volkomen!!
    Neem de tijd meid! Sterkte en dikke knuffel van mij xxx

Decembergirl dan hoop ik dat alles schoon is bij je!
    Sterkte donderdag!

Succes Nena met schilderen! Leuk werk!

Ik ben net thuis van een uitje naar Eindhoven we zijn gisteren naar Guus Meeuwis geweest was GAAAAAAF!!!

fijne avond meiden

Liefss

11. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    hier ook gek geworden vh wachten...afgelopen woensdag 6e iui en maandag had ik mijn pregnyl..net getest (dag 8 na pregnyl) en die was licht positief...stom hé??...wil weten wanneer ik pregnyl-vrij ben..hahaha...morgen weer testen...iedereen heel veel succes met je behandeling...en sterkte met het wachten

12. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Sanza,
    Super goed! Als ze nu even goed doorgroeien zo'n 2 mm per dag dan hoop ik voor je dat je inderdaad woensdag terecht kan. Zou hartstikke mooi zijn! Ik ga super hard voor jou duimen. S'avonds doen ze hier geen inseminatie. Volgens mij is de laatste om 13.00 zaad inleveren en 15.00uur insemineren. In het weekend doen ze dit wel. Heb tot nu toe 3 x in het weekend inseminatie gehad. Lekker rustig en manlief hoefde toen geen vrij te nemen. Dat gaat zo moeilijk bij hem op het werk. Ookal vinden ze het Oke, je merkt gewoon dat er spanning is. Ook niet fijn.

Meid27
    Gaaf guus meeuwis! Ik wilde dit jaar naar de toppers maar wegens omstandigheden niet gelukt.
    Hoe gaat het met je zwangerschap. 15 weken alweer! Jeetje wat gaat het hard. Maar ook wel weer leuk. Voor je het weet is het al zover dus geniet er maar heerlijk van.

Flower78
    Erg he die wachtweken. Eerste week heb ik opzich nog geen last van de wachtweken, het zijn bij mij echt 5 dagen voor mijn NOD. Dus ik kan het aardig volhouden. Ik heb altijd wel last van mijn benen als mijn menstruatie aan begint te komen, dan weet ik al dat het niet gelukt is. Maar goed ik weet ook niet hoe het zou voelen als ik wel zwanger zou zijn, misschien heb ik dan ook last van mijn benen haha.

Heel veel succes! Oh pregnyl 5000 zou met 10 dagen al uit je lijf moeten zijn. Heb ik gehoord van de gynaecoloog.

Groetjes!!!

13. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Ja 10 dagen heb ik ook gehoord...nu kijken wanneer het bij mij weg is....en doe jij ook iui?

14. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Ja, hoop dat het gauw uit je lijf is. Al die hormonen bah!
    En nu maar hopen op een mooie positieve test!

Ja, manlief en ik zijn nu bezig met IUI. volgende week laatste poging. Daarna IVF. Ik heb geen hoop meer voor ons dat het met IUI gaat lukken. Gebruik menopur voor follikels en Pregnyl 5000 voor de eisprong. PFFFF ... het is wat allemaal.

Ik lees ook dat jij nu jouw laatste iui achter de rug hebt. Ik hoop echt voor je dat het toch nog lukt.
    Hebben jullie ook al een beetje nagedacht over IVF?

Xxxx

15. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Gelukkig heb ik tot nu toe weinig last gehad vd hormonen...ja we gaan gewoon door naar ivf....we willen allebei heel graag een kindje en hebben alles voor over...
    Waar zijn jullie onder behandeling? Hoe lang zijn jullie bezig? Ook onverklaard infertiliteit?

16. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi flower78
    Gezellig dat je met ons mee kletst
    Ik zit ook op de wachtbank weer tot 25 juni dan mag ik van testen en bloedprikken ben lekker aan het schilderen gegaan lekker afleiding helpt wel goed hahaha
    Liefsss knuffel

17. Manonmama

Manonmama Actief lid

17 apr 2015
    136
    0
    0
    Hoi lieve meiden, ik was zo benieuwd hoe het met jullie gaat, dus ik kom even op visite 😃. Al weer wat wachtbankje en bijna-inseminaties, spannend hoor! Ik hoop zo op positieve zwangerschapstesten !
    Vorige week hadden wij de eerste echo en alles is goed met de kleine uk. Het was even spannend voor me, want de Co-assistente kon het hartje niet vinden. Maar gelukkig had de arts hem zo gevonden. Toch waten dat de langste minuten van m'n leven, haha!
    Verder gaat het hier goed, ik heb een buik waarbij het lijkt dat ik al veel verder ben. Dus iedereen is op de hoogte, zelfs vreemden spreken me aan. Inmiddels wel aan de medicijnen, want vanwege het vele spugen dreigde uitdroging. Dus weer rommel in m'n lijf... De arts heeft me overtuigd dat uitdroging slechter is voor ukje, maar ik baal wel. Hopelijk is de misselijkheid snel voorbij en kan ik volop genieten.
    sanza, ik ga duimen voor mooie follikels!
    nena, succes met wachten, 25-06 ben ik jarig, dus das n mooie datum 😉
    flower en happy, hopelijk is het bij jullie beide deze laatste iui raak!

Zet m op, ladies! 😘

18. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey manonmama
    Wat fijn dat het goed met je gaat
    Ik hoop dat jou verjaardag dan geluk brengt hi hi hi hi
    Liefsss knuffel

19. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Nena0162: duimen en hopen dat we allemaal binnenkort een positieve test in handen hebben...hoeveelste IUI is het voor jou?

Menomama: wat leuk...en bijzonder😃veel plezier met je zwangerschap...ben jij ook met een behandeling zwanger geworden?

20. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi flower78
    Die is nu mijn tweede iui naar mijn miskraam
    Liefs knuffel

Deel Deze Pagina