gekkk van het wachten....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door meid27, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Sanza,
    Maak je geen zorgen! Lekker naar festival gaan en voetjes van de vloer ;) Misschien ook goed ontspanning in je lijf. Veel plezier

Flower, spannend!!! Ja 9 dagen kan pregnyll er nog in zitten. Wel goed van je dat je elke dag test. ik durf geen test te kopen. ik heb een beetje zwangerschapstest-fobie nu. haha. ach zoveel testen versleten

Nena, oo nog 3 muren en dan is het hele huis klaar? Was goed van jullie!!! Heerlijk straks , heb je zeker ook zo'n gevoel alsof je in een nieuw huis woont.

Ik had vandaag een super drukke dag op het werk. pffff nu lekker thuis. Denk dat het eten bestellen word.. geen zin om te koken.

xxxx

2. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi happy1234
    Ja idd het voelt lekker als in een nieuw huis Ja echt
    Vanavond meubels weer terug zetten en lekker genieten hihihi
    Liefsss knuffel

3. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Net een test gedaan (zelfde tijdstip als gisteren) en die is echt ommo wit...helemaal niks...dus nu is Pregnyl niet in mijn lichaam...ik ga dan dag 12 of 14 weer testen meiden....

4. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel begrijpelijk flower je wilt weten waar je aan toe bent ;) nou gelukkig had je "een negatieve test" voor vanavond en een positieve test over een aantal dagen :D

Aaah 3x overnieuw ;) dat is een karwei!

Dank je wel dames! Zeker weten lekker afleiding, heb er zin in! Jammer dat alleen het zonnetje het laat afweten dit weekend :cool:

5. CarpeDiem1983

17 mei 2015
    82
    5
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi Flower, welkom! En dat jij inderdaad zoveel durft te testen joh! Doe je dat nu puur om te kijken of Oregnyl uit je lijf is? 😊 ik 'mag' pas testen vanaf dag 18?!

Nena heerlijk he creatief bezig zijn helpt altijd goed therapeutisch 😃

Ooeeee Sanza twee eitjes! Wat goed, succes morgen ik duim voor jullie! Daarna lekker proberen te ontspannen bij het festival!

Bia hoe gaat het met jou?

Ik gisteren ziekenhuis gebeld, zo'n buikpijn, net of ik nog mega eisprong moest krijgen? Kan bijwerking zijn van Pregnyl, moet wel overgaan anders terugbellen. Ben ook supermoe en niet zo lekker, dus wellicht een klein virussen ofzo.
    Soms voelen mijn borsten ook pijnlijk, maarja kan ook allemaal bijwerking zijn...zucht 😉

Wij gaan over 2,5 wk op vakantie. Jullie Happy??

Toi toi toi weer allemaal en knuffels voor iedereen!!! Allemaal sterke vrouwen zijn we 💋

6. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Carpe: ja dat wilde ik heel graag weten zodat ik mezelf niet meer voor de gek houdt ;) veel plezier als jullie op vakantie gaan....lekker je hoofd legen van al die behandelingen....

Alle andere meisjes...veel succes met alles wat je doet

7. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo lieverds

Straks weer naar Zwolle ....hoop zo dat alles weg is wat weg moet zijn !! Zodat we dit kunnen afsluiten en verder kunnen gaan !

Liefs Xxx

8. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Decembergirl: ik hoop het zooooooo voor je....

9. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    of je onverklaard onvruchtbaar bent of er een medische reden voor gevonden is maakt de pijn en frusturatie niet minder...Maar soms vraag ik mezelf af: WAT is er dat we niet zwanger worden? 4 jaar en de hele tijd maar niks gevonden..soms ben ik zo bitter dat ik bij een echo tegen de verpleegkundige die zegt: baarmoerderlaag prima, mooie eitjes of to sperma wil ik zeggen: wil je het AUB niet meer zeggen :( Ik heb het gehad om dat de hele tijd te horen maar geen zwangerschap!!!!!! Maar dan realiseer ik mij op dat moment: daar kan zij niks aan doen..Het is natuur die het niet wil :( :(

10. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Hoi dames klein stukje terug gelezen. Veel gebeurd weer zag ik.
    Wij zijn terug van weekje weg en ben weer aan het werk. Het gaat helaas niet zo goed met me maandag bij therapeut er alles maar uit gooien denk ik.
    Ik ben na mijn primolut kuur weer ongesteld en begin vanavond mt gonal F 100 we hebben maar een paar weken want in juli gaat de fertiliteit afdeling ruim 2 weken dicht.

Ik duim voor jullie allemaal!

11. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi decembergirl
    Ik ga voor je duimen meid ik hoop zo voor je dat je samen verder kunt
    Fingers krost 😊
    Knuffel xxx

12. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo lieverds

:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x

Nou het was nog niet weg allemaal dus weer pillen mee gekregen ! Mocht het niet werken dan curettage..... Ook is er bloed geprikt om te kijken hoeveel zwangerschap hormoon er nog in zit wordt daar vandaag nog over gebeld .
    Volgende week donderdag weer heen !

Liefs Xxx

13. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi decembergirl
    Ach meiske toch het zit je niet mee hé
    Ik hoop voor je het nu dan echt gaat doorzetten
    Want zo hele tijd in onzekerheid blijven zitten is echt niks
    Maar nu alweer pillen? Is toch niet leuk zo
    Maar goed dat die pillen maar nu vlug hun werk gaan doen
    Hier van mij een knuffel meid sterkte xx

14. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Nou werd gebeld door een vp van het ziekenhuis in overleg met de arts vertelde ze dat ik de pillen niet hoef te nemen de waarde's in het bloed waren zo laag dat het niet nodig is .Waarschijnlijk is mijn eigen cyclus wat in de war . Had er net twee genomen ....Nu is het afwachten en volgende week nog gewoon heen bij eerdere klachten meteen bellen !

Liefs Xxx

15. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Carpediem,

Wat vervelend van je buikpijn zeg. Wanneer is je officiele testdag? Die buikpijn , vermoeidheid en pijnlijke borsten zijn wel de juiste symptomen ;) Maar wil je geen valse hoop geven.
    Wij hebben 6 juli , 2 weken vrij genomen. heerlijk ben er zo aan toe! Wij zijn nog aan het kijken waar wij heen willen. Vroeger sprong ik een gat in de lucht , wilde ik overal maar heen. Nu lijkt het alsof het mij allemaal niets meer kan schelen. die MMM doet toch een hoop met je. Psychisch dan.

Mofantje,
    Ben je wel goed uitgerust ? Wat vervelend dat je je niet goed voelt. het is allemaal wat die MMM. echt een horror rollercoaster.
    Ik hoop dat je je gauw goed voelt, en idd van je af praten is altijd goed. Ik wist niet dat een kliniek dicht gaat. Wat erg! Ik vind dit persoonlijk niet kunnen. Alsof wij even onze lijf op stop kunnen zetten.

Flower78;
    Ik snap je helemaal. Ik snap het gevoel in zo'n situatie. Wat is het dan wat er WEL aan de hand is. Misschien was je dan sneller geholpen. Maar aan de andere kant er is niets gevonden en dat is ook alleen maar fijn. Ik hoor ook vaak van ; 'ja weinig zaad maar het zou theoretisch moeten lukken! of 'ken genoeg patiënten die wel zwanger zijn geworden' en dan denk ik waarom ik dan niet. Zo frustrerend!! Dat hele fertiliteitsland is zo'n wazig gedoe. Ze weten eigenlijks zooooo weinig.

Ik heb morgen ochtend een gesprek met de gynaecoloog. Kijken of die cyste nu helemaal weg is. En hopelijk kan ik snel beginnen met onze laatste ronde :( . Klinkt heel negatief maar ik heb geen hoop in de laatste iui. pfffff

16. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Decembergirl,
    Ooo het zit inderdaad niet mee ! Ik ga voor je duimen dat je gauw weer mag beginnen ! xxx

Nena0162,
    En heerlijk alle meubels weer op hun plaats. =) al een beetje gewend aan je 'nieuwe thuis'. Zo gaan de dagen in ieder geval snel voorbij. Ik ben nog steeds aan het duimen voor je. Word wel tijd voor goed nieuws!

xxxxx

17. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi happy1234
    Ja mijn meubels staan weer op hun plek
    Ik ben lekker aan het genieten Ja de dagen gaan lekker snel Ja dus hoop deze week ook hihihi en het word echt tijd voor goed nieuws Ja pffff dus hoop dat het snel donderdag is ik ga deze keer niet eerder testen wacht gewoon op de uitslag van het bloed dus smorgens bloedprikken en smidsgs antwoord fingers krost 😊 lief dat je mee duimt meid spannend pfff

18. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Happy1234
    Voor jou gaat het morgen weer Spannend worden
    Ik hoop dat je weer snel kan beginnen meid lekker gezellig op het wachtbankje hi hi hi nou gezellig is de laatste week ook niet haha
    Maar het is het wachten waard toch

Xxxxx

19. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    nena, heerlijk aan het genieten. ik hoop ook dat de dagen even voorbij vliegen. ik heb zo'n goed gevoel bij jou. Dus blijf dik door duimen. Als het weekend voorbij is dan gaat het vaak snel.

Ja morgenochtend. Spannend. Schrok wel vorige keer van die cyste. Wow dat kan ook allemaal. Lijkt wel alsof ik elke keer slechter nieuws tref. Ja hopelijk mag ik volgende week IUI.

Wachten is zeker waard. Zou we leuk zijn. Het is wel mijn laatste iui die ze gaan doen. Dus extra spannend

xxxxxx

20. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Hallo meiden, weer even een berichtje van mij.
    Ik ben even helemaal de draad kwijt wie wanneer nod/iui enz mijn excuses ik ga morgen weer even helemaal bijlezen :)
    Las wel dat het bij jou decembergirl nog maar niet wil vlotten... wat mega balen voor jou zeg. Ik hoop van ganser harte dat een curretage niet nodig zal zijn en het volgende week dan toch écht helemaal wel is.

Ik was afgelopen dinsdag in zh met mijn moeder (controle borst en gelukkig alles prima) en toen even langs balie van gyn geweest om te vertellen dat we even pauze inlassen. Uiteindelijk werd me verteld dat ik door diegene die mij/ons altijd behandeld gebeld ga worden, telefonische afspraak dus, zodat we kunnen overleggen hoe en wat verder. 29 juni!!!:$ nou ja whatever... ben er op het moment even echt niet mee bezig. Zoals ik verteld heb moest ik maandag met mijn vader naar zh ivm prostaat en idd.... helemaal foute boel :( prostaatkanker met uitzaaiingen. Het begint deze avond pas een beetje tot me door te dringen en ben ook nog eens paar dagen alleen thuis. niet fijn maar ja. Hij krijgt nog scans en onderzoeken om te kijken waar de uitzaaiingen zich bevinden enz. Maar bovenop zijn toch al lange waslijst aan medische klachten denk ik (vrees ik) dat het geen heel lang proces gaat worden. Beetje negatief gedacht misschien en ik hoop heel erg dat ik het mis heb.
    Ik wilde iets leuks doen met vaderdag en in eerste instantie bbq maar weervoorspelling is niet zo geweldig. Nu toch maar gourmetten want ik wil niet dat pa kou vat (in de trek/tocht zit als het gaat regenen). Mijn broer vond dat maar raar met 20 graden, hij mag toch nog wel buiten komen!?! jahaaa, maar er komen nog wel meer mooie dagen toch?! Gaat even niet zo lekker allemaal dus. Heb het gevoel dat ik het voor niemand goed kan doen..... blehhhhhh
    haha wat een mineurstemming hè. Ik kan er gewoon helemaal niet tegen als iemand boos op me is of oneerlijk reageert, daar baal ik van. Nou ja... morgen weer een nieuwe dag.
    Nog één nachtje en dan is mijn schat weer thuis, even lekker knuffelen en de tranen blijven maar druppen vanavond zeg pffff haha ach ja even lekker schoonspoelen ;)

Sorry ik moest even mijn verhaal kwijt, morgen reageer ik weer op iedereen

Liefs en knuffel voor jullie allemaal en ik duim nog wel steeds hoor!!!
    XXX

Deel Deze Pagina