gekkk van het wachten....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door meid27, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi bia74
    Wat een verhaal meid ik leef ontzettend met je mee
    En lekker hier van je af schrijven hoor geen probleem
    Ik hoop dat je man snel weer bij je is vandaag dat hij je lekker kan kroelen en lekker de tranen laten rollen meid klinkt gek maar is wel goed voor je laat het maar lekker komen meid die tranen ik pik een traantje met je mee sterkte meid
    Van mij een dikke knuffel xxxxx

2. CarpeDiem1983

17 mei 2015
    82
    5
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #1002 CarpeDiem1983, 19 jun 2015
    Laatst bewerkt: 19 jun 2015
    Aaah Bia wat een nieuws van je vader zeg!! Heftig hoor! Zondag doen waar je je goed bij voelt, je hebt ook al genoeg aan jezelf! Hopelijk draait je broer wel bij, is voor hem ook heftig allemaal. Probeer idd die IUI maar tijdelijk los te laten, hoop dat dat lukt en zodra je man/vriend thuis is heb je weer fijn iemand aan je zijde om tegenaan te kruipen. Meid heel veel sterkte hoor!!

Decembergirl, schiet bij jou ook niet op he?? Pfff wat een gedoe! Hoop dat jet loont om nog een week te wachten en dat je het dan echt een keer kan gaan afsluiten, zo blijf je eraan herinnert worden en kun je niet verder voor jezelf. Knuffels en vind je echt heel sterk!!

Nena fijn dat je zo kan genieten van je 'nieuwe' huis, lekker hoor, hoe lang nog voor NOD?

Happy, jij vandaag zh dacht ik, succes hoor!!! Je vroeg wanneer ik mag testen, vandaag 1week, dus nog 11 dagen. Maar inmiddels buikpijn 'eierstokken' overgegaan sinds gisteren avond (na sporten) in 'menstruatiekrampen'. Ik weet t ook allemaal niet meer. Zou zo graag alles van me afzetten en gewoon afwachten zonder moeilijk te denken, maar lukt me gewoon niet.

Als jullie tips hebben om gedachte 'uit' te schakelen houd ik me aanbevolen hoor!

XXX aan iedereen.

3. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
  4. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Dag 11 na pregnyl: test is iets positiever dan die van gisteren en eergisteren...hm...

5. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oooo spannend flower78
    Ik ga duimen dat het zo blijft voor je
    Knuffel

6. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Dank je wel Nena

En Bia heel veel sterkte met je vader...en je broer draait hopelijk wel bij...geniet van jullie weekend op de manier dat het goed voelt lievie

7. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Bia74; wat rot zeg van je vader. ik leef met je mee. je broer zal het vast ook zwaar hebben. hopelijk komt dat goed tussen jullie. veel sterkte met je vader :( Rust lekker uit samen met je mannetje. Mocht je je verhaal kwijt willen, dan kun je bij ons terecht. Dikke knuffel en xxxx

Carpediem,
    ontzettend spannend! Waarom moet jij 18 dagen daarna testen? Bij mij zeggen ze 14 dagen en dan ben je mogelijk overtijd. Hmmm jaaa die leuke afleiding tips wil ik ook wel! =) spannend he

Flower78, woooow spannend ik hoop het zooo voor je!!

8. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Meiden,

Ik wil ook even mijn verhaal kwijt.
    Vanochtend was ik bij de gynaecoloog voor een dag 2 echo. De cyste van de vorige keer leek weg te zijn. Maar er was wel een enorme zwarte cyste te zien die NIET in mijn eierstok vast zat maar los. Ze deed er een beetje geheimzinnig over. Ze had de cyste wel gemeten en uitgeprint. Toen ik weer mijn kleding aan had vroeg ik wat ze had gemeten. Ze zij een cyste maar niet in de eierstok maar tegen de eierstok. zag je wel vaker en weghalen leidt alleen tot meer ellende.

Thuis aangekomen denk ik er continu aan het zit mij totaal niet lekker! Ik ben nu aan het googlen maar vind allerlei soorten dingen. Ik zou het echt niet weten. Ik heb manlief gebeld, die is namelijk nog op het werk. Maar die weet het natuurlijk ook niet. Hij vond het jammer waarom ik altijd daar alles vergeet. Als hij bij mij is, is hij diegene die alles vraagt. Als ik daar in mijn eentje ben, dan laat ik alles over mij heen komen en vraag ik weinig.

Morgen mag ik beginnen met Menopur. Sinds mijn hormoongebruik heb ik tot nu toe alleen maar cystes en ellende. Ik weet nu niet of ik 'veilig' menopur kan gebruiken. Misschien ben ik een beetje aan het 'doordraaien'. Maar ik zit er echt mee.

Weten jullie misschien wat het kan zijn? Maandag ga ik sowieso even bellen.

9. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Happy...dat lijkt mij ook idd een beetje raar.. Heb er geen idee over...ik hoop dat je nu zonder problemen Menopur kan gebruiken..

En net gebeurde iets heel stom...ik wilde na de test v vanochtend die wat donkerder was nog een test doen maar het urinepotje viel in het toeiletpot maar ik gebruikte hem toch...nu is het streepje bijna onzichtbaar...maar volgens mij moet dat er een beetje water in het potje was terecht gekomen geen invloed hebben op d test, toch?

10. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey happy1234
    Meid ik snap dat je je druk maakt das wel effe schrikken
    Maar je moet echt niet gaan Google meid dat heb ik ook altijd gedaan daar word je helemaal gek van ik heb zelfs een verbod op gekregen omdat ik dat zoveel deed en ja dan zie je van alles enge ziektes wil je me beloven dat je dat niet meer doet meid is niet goed voor je
    En als je je nog steeds zorgen maakt meid gewoon bellen ze moeten het je maar uitleggen hier van mij een dikke knuffel
    Xxxx

11. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heyy Lieve Dames

Ik moest eventjes weer bijlezen wat is er veel gebeurd in een korte tijd! Wow!

Decembergirl potverdorie wat duurt het toch allemaal lang ofniet dan! Respect voor jou!
    Hopelijk kunnen jullie gauw verder in een nieuwe cyclus!!

Bia wat afschuwelijk allemaal he bah meid! En 1 fout due maakt hier is sorry zeggen FOEI! Mogen wij ook niet he van jou ;)
    Gewoon lekker van je af schrijven daarvoor is het een forum.
    Ik hoop dat je een beetje kunt genieten het weekend met elkaar!
    Je broer heeft het misschien wel beetje moeilijk mee met de situatie van je vader..mannen en broers reageren er soms een beetje raar op.

Hapoy123 ook met een cyste kun je zwanger raken mn vriendin zat ook in het iui traject en had ook een cyste en zei moet nog 10 weekjes voor de kleine komt!

Flower78 dat ziet er wel positief uit toch!! De streep word donkerder of kijk ik nou niet goed!!

Heel veel sterkte voor jullie allen meiden!!

12. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Meid27: zo lijkt het...duurf het niet te geloven...maar vanavond heb ik weer een test gedaan (hihi wat ben ik gek zeg!!!) en die was even donker als die van vanochtend...moet ik nu morgen weer testen of w8 tot zondag?
    Happy: ik ken zeker 3 vrouwen die zelfs met meerdere cystes zijn zwanger geworden en gebeleven... Dus het kan wel...

13. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames
    Mijn oor zit verstopt mijn neus zit dicht pffff
    Gaat lekker vandaag pfff

14. Bia74

Bia74 Bekend lid

24 jun 2008
    634
    0
    0
    Flower78!!!!! Ik zie m! Hoe is ie vandaag??????
    Zou het dan eindelijk weer eens zo zijn in dit clubje? :D
    Ik duim voor je meid go go go hihi

Dank je wel meiden voor de lieve woorden en knuffels
    liefs xxx

15. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Bia heel lief van je...bedankt...net een test gedaan en het streepje is heeel licht...dus de hoop vliegt hier weg...jammer

16. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    image.jpg

12 d na pregnyl, 10 d na IUI en 6 nod: test van 9:30 na 1 uur positief...tweede streep is wel zichtbaar en even donker als gisteren...om 10:50 weer een test en die is tot nu toe ommo wit!!!! Dus ik weet nog niks en maak mezelf alleen gek met het testen...haha meiden...fijn weekend..

17. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Meid27, wat leuk om weer eens wat van jou te horen. Durf bijna geen hormonen te spuiten, ben bang dat die cyste zodanig groot word dat die eruit gehaald moet worden. allemaal horror scenario's !
    Wanneer moet je weer voor een echo =) spannend 16 weekjes alweer, wat gaat de tijd toch hard.

Nena,
    Je hebt echt helemaal gelijk. Dank je lieverd. Ik ben ook angstig aangelegd. En google is dan idd geen goed idee. Ik ga maandagochtend meteen bellen. Heb ik recht op toch?
    Vervelend verstopte oor + neus. Ben je verkouden? Hoop dat het gauw beter gaat

Bia74, niets te danken wij zijn er allemaal voor je meid. Morgen lekker extra je papa verwennen. Zijn jullie er al over uit wat jullie gaan doen? Jammer dat het zo koud is. Hier volgens mij morgen 19 met regen bah!

Flower78
    , ooo heb het met je te doen meid! Ik zie wel dat de test oploopt en dat kan hoor! Vaak is het als die duidelijker word wel betrouwbaar maar lichter niet. Want testen worden over het algemeen lichter heb ik begrepen. En je kunt het beste met 1e ochtendurine testen. aangezien je HCG-gehalte sóchtend het hoogste in de urine. Ik hoop het echt voor je meid! Zou dat hele IVF traject weer schelen. Ik ga voor je duimen

xxxxxxx

18. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Dank je wel Happy...dat hoop ik ook..ik word helemaal gek v die spanning....ik begrijp je ook dat je zo over die hormonen denkt...maar wat kan je anders doen? Hopelijk zorgt het voor een blijvend zwangerschap ipv cystes...

Meid17: wat is jouw ervaring met het testen?

19. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Flower78,
    Ja, wachtweken zijn slopend. Nog 4 dagen meid dan officieel NOD.
    Heb besloten vanavond toch Menopur te gaan gebruiken. Ik bel maandag dat ik een extra controle echo wil. Dan kan ik altijd op tijd stoppen. Zoals je al zegt, wat moet je anders doen. In eigen cyclus heeft bij mij niet geholpen. En daarna sta ik denk ik toch op een wachtlijst voor vervolg.

Liefs xxxx

20. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi happy1234
    Ja ik weet het niet verkouden nu gaat het wel weer
    Groot gelijk meid lekker belle. Daar zijn ze voor meid
    Ik hoop dat het snel donderdag is hahha pfff die laaste dagen maar goed best wel lekker druk dus
    Ook afleiding hi hi hi xxxx

Deel Deze Pagina