gekkk van het wachten....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door meid27, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Nena,
    Ja, het is ook wat met het weer. Van warm naar koud.
    Ooo echt spannend. Ik hoop het zo voor je. Zou wel mooi zijn wat positief nieuws in de groep. Zal mij goed doen.
    Heb jij nog vakantie plannen? Moeilijk plannen he. Ga sowieso in juli weg. Ik zit dan denk ik toch ergens op een wachtlijst.
    Ik wil nog een week ergens in september weg, maar ja ik weet niet hoe wij dan zitten met al onze afspraken. Hmmmm

xxxx

2. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi happy1234
    Ja we weten het eigelijk nog niet wat we doen
    We zien wel hahha maar denk wel dat we iets gaan doen maar wat hahahahha
    Ja idd als je hier mee bezig bent moet je overal rekening mee houden als ik zwanger ben dan ga ik wel effe genieten denk effe alle spanning eraf dat zou lekker zijn zeg hahah Ja je heb groot gelijk dat je lekker weg gaat als het kan moet je het lekker doen wie weet gebeurt er iets in de vakantie hahah je weet nooit hahaha
    Liefsss knuffel

3. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heeyy meid

Mijn ervaring is eigenlijk dat de pregnyll tot 10 dagen in je lijf zit en dat het dan verdwennen is.
    Ik teste niet eerder dan dat ik ruimmm over tijd was.
    omdat ik vaak genoeg door mn lijf voor de gek ben gehouden.

Succes meid!

4. Chantal2605

19 jun 2015
    13
    0
    0
    NULL
    Bergen op zoom
    Hi iedereen.
    ik ben net nieuw op dit forum
    ik zit nu ook in de wachtweken heb op 13 juni een terugplaatsing gehad van een cryo en wordt gek van het wachten! Heb voorafgaande pregnyl 5000 gespoten.
    ik kan mezelf niet inhouden om te testen maar ik wil ook geen valse hoop krijgen. Wat zijn jullie ervaringen met eerder testen.?

5. CarpeDiem1983

17 mei 2015
    82
    5
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Welkom Chantal2605! Zelf heb ik nooit eerder getest, wordt mij sterk afgeraden ivm Pregnyl die lang in je lichaam blijft 'hangen'. Eerlijk gezegd heb ik ook nooit echt hoeven testen aangezien ik tot nu toe week ervoor al wist dat t fout zat.

Nena, balen dat je niet fit bent, zal idd wel met het weer te maken hebben. Wordt er bij jou altijd bloed geprikt? En hoeveelste dag na IUI is het donderdag voor jou? Hoop zoooo dat het raak is voor je!

Flower wat balen he die tests geven je in dit stadium helemaal geen fijn gevoel. Hoe moeilijk het ook is, afwachten is al dat we kunnen doen. Ik hoop van harte dat het een verkeerde momentopname is!

Liefs

6. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi carpediem
    Ja ik moet altijd bloedprikken de vijftiende dag na iui alleen als het in het weekend valt mag ik zelf testen en normaal doe ik wel zelf testen
    Maar heb nu tegen mijn man gezegt ik ga nu niet zelf testen hoor
    Ja het is zo of het is niet zo ja dus wacht gewoon het bloedprikken af
    Dus donderdag middag weet ik het antwoord
    Liefsss knuffel

7. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi chantal2605
    Gezellig dat je met ons mee kletst
    Liefsss knuffel

8. Chantal2605

19 jun 2015
    13
    0
    0
    NULL
    Bergen op zoom
    Hi
    Wij hebben zelf ICSI gedaan maar volgens mij moet dat niet verschillen qua testen?
    Ik ben erg benieuwd heb nog geen ongi symptomen maar ook geen zwangerschaps symptomen..
    ik ben benieuwd ik wacht gewoon geduldig af. Heb geen andere keuze:D

9. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi chantal2605
    Je heb groot gelijk meid het is zo of het is niet zo
    Ik weet het wachten is killing maar je ken er toch niks tegen doen
    En wie weet word het wachten wel beloond haha
    Liefsss knuffel

10. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Goede morgen meiden...
    Meid27: je hebt gelijk...het is heel verraderlijk...ik probeer me nu in te houden tot vrijdag...dan mag ik testen

Chantal:welkom in de groep..ik ben nu vanaf Pregnyl d 7 aan het testen...en ik moet je zeggen dat ik nu even weinig weet als een week elden...testen kunnen je voor de gek houden...ik wacht nu tot vrijdag...officiële testdag

11. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi flower78
    Ja ik weet het meid je lichaam kan je zo voor de gek houden
    Ik hoop dat je vrijdag en bfp heb ik ga voor je duimen meid
    Liefsss knuffel

12. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo lieve meiden ...

Pff zit er even helemaal door heen !! Ik hield me zo sterk maar dat houd een keer op !

Het is ondertussen alweer bijna 4 weken geleden dat het vreselijk mis ging !! En nog steeds spookt de vraag door mijn hoofd waarom ..en waarom wij !! Wat heb ik verkeerd gedaan ....
    Het hele traject van de eersts icsi behandeling ging zo goed en nu gaat alles niet zoals ik graag wil !!
    Nog steeds zit er iets in mijn baarmoeder wat weg moet maar nog steeds geen bloeding afwachten wordt er dan gezegd ....en we willen zo graag verder !
    Gezien mijn leeftijd (42) hebben we nog tot dec dit jaar om een icsi poging te gaan doen maar krijgen we die kans nog ...want ja zolang er nog geen nieuwe cyclus is kunnen we niet verder !

Aanstaande donderdag weer naar Zwolle en dan maar weer kijken wat er nog zit en wat ze evt van plan zijn om te gaan doen !

Liefs Xxx

13. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi decembergirl
    Ja ik ken dat gevoel heb ik ook nog steeds
    Ik hoop voor je dat je snel verder kunt gaan meid
    Liefsss knuffel

14. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Decembergirl wat vreselijk meid...ik leef heel erg met je mee...en die vraag van waarom houdt ons allemaal in deze groep wel bezig...waarom wij niet met een mooi rond buik over de straat lopen????....ik hoop en duim voor je dat het voor december lukt...gewoon lukt!!!!!

Nena: ja wat kan je lichaam soms je in de steek laten...

15. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Chantal, Welkom ! Leuk dat je mee komt kletsen. Jouw officiele testdag is dus 29 juni of tel ik nu verkeerd? Spannend. Ik ben bezig met laatste IUI behandeling. Spuit nu elke dag menopur in de avonden. Volgende week follikelmeting en hopelijk mogen wij ook snel voor inseminatie. Wat was bij jullie de reden voor ICSI? Wij hoogstwaarschijnlijk slecht zaadkwaliteit.

Nena,
    Ja plannen komen nog wel. =) spontane plannen zijn ook leuk! Wie weet wat er kan gebeuren na heerlijke strandwandelingen hahaha. Zou wel mooi zijn! Idd als je zwanger bent dan heerlijk uitrusten!! Zou wel mooi zijn.

Sanza, Hoe was jou eerste IUI gegaan? En was de festival leuk? Ben benieuwd!!

Bia74, hoe is het ?? Ondanks het slechte nieuws toch een leuke vaderdag gehad?

Decembergirl, wat vreselijk! Ik hoop echt dat het voor december lukt. Ik snap dit ook niet meer. Onmenselijk gewoon! Er zijn zoveel vrouwen 'per ongeluk' zwanger of vrouwen die abortus plegen. En wij zitten hier met een grote wens. Zo oneerlijk! Maar goed we kunnen alleen het beste hopen en positieve gedachtens hebben.

Ik duim voor jullie allemaal meiden! Heeft iedereen ondanks de spanning/stress toch een leuke Vaderdag gehad?
    Vandaag OFFICIEEL ZOMER ( uhmmm lijkt net herfst! :S )

Dikke knuffel voor iedereen!! xxxxx

16. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lieve Decembergirl
    Kop op he meid! Je kunt het je hebt al zoveel doorstaan dit kunnen jullie ook aan!
    Ik hoop echt met heel mijn hart dat jullie deze week meer duidelijkheid krijgen in zwolle en anders zelf echt opspreken het gaat immers om jou lichaam en geest die er zo langzamerhand aan onder door gaat..en de vraag waarom zal altijd blijven en niemand kan je daar een antwoord op geven...al zouden we het allrmaal heel graag anders hebben gezien voor jullie ellende zet em op! Je kunt het!!

Dikke knuffel van mij xxx

Welkom Chantal gezellig dat je ook mee klets hieroow

Flower knap hoor van je! Ja het beste is echt eventjes te wachten hoe akeliggg dat ook is ik weet hoe het is om in die stomme wachtweken te zitten..
    De grote vraag..is alles voor niets geweest of niet ik hoop het laatste!!!

Spannend Nena!! Ik hoop echt dat het goed uitpakt meid

Ik gun het jullie hier ALLEMAAL!!

Oja er werd nog gevraagd wanneer we weer een echo hebben
    9juli is de 20wkn echo ben dan 18wkn zwanger en neejjjj we willen niet weten wat het word hihi
    We mogen dan 14juli weer heen voor een controle moment kijk er erg naar uit want zolang je nog geen leven voelt blijf ook ik nog onzeker ;)

Liefss xxx

17. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Hier een issue meiden waar ik heel graag jullie mening hierover wil weten: ik gebruik deze keer utorgestand en vandaag dag 12 na IUI heb ik vanochtend een klein beetje bloed verloren...heb ongikrampen en het voelt niet goed...en ik wil stoppen met de bolletjes...zh zegt doorgaan tot 25e en dan testen en als die neg is dan pas stoppen...maar mijn gevoel zegt: laat het los en niet meer opsteken dan word ik goed ongesteld en kunnen we door naar de volg ronde...
    1. Het verbaast mij dat ik dwars door die bolletjes heen ongesteld geworden..wat kan het mij zeggen?
    2. Moet ik blijven opsteken of niet...jullie raad aub

18. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Flower

Ik zou het advies van het zkh aannemen mischien is het een innesteling bloeding en dan heeft je lichaam de bolletjes hard nodig!!!

Succes!

19. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Dank meid...ok...hm..ga zeker er over nadenken...andere meiden geen raad ervaring?

20. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Hoi Flower,
    Ik zou ook de bolletjes blijven gebruiken. Ik gebruik ze zelf niet. Wilde wel maar ze vond een luteale fase van 10/11 dagen lang genoeg. Ik heb wel eens een bloeding gehad op dag 8. Dus wie weet is het een innestelingsbloeding. Of stopt het bloeden. Dan heb je toch optimaal gebruik gemaakt van de utrogestan. Baat het niet, schaadt het niet. Het scheelt 3 dagen. Wie zegt dat je meteen vandaag of morgen ongesteld word als je stopt..??

Ik blijf voor je duimen. Ik hoop het echt voor je.

Liefs xxx

Deel Deze Pagina