gekkk van het wachten....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door meid27, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Geprobeerd alles terug te lezen, er is veel geschreven dit weekend ;)
    Vrijdag had ik de 2e IUI, het was allemaal goed gegaan. Jammer genoeg wel minder zwemmers dan de vorige keer. Daar tegenover deze keer wel twee eitjes, aan iedere kant één.. Vrijdag in een keer door naar Biddinghuizen voor Defqon1.. heerlijk gefeest en genoten van de muziek! :D Vannacht thuis gekomen en vandaag nog lekker een dagje vrij.

Mofantje, hoop dat je er alles lekker uit kan gooien vandaag en dat je ervan opknapt ;) zodat je er weer tegen aan kan!

Ohnee decembergirl wat ontzettend vervelend en wat zit jij in een rollercoaster zeg! Hopelijk dat jou lichaam nu zelf het werk gaat doen zonder al die pillen die je naar binnen moest werken. Ik leef ook ontzettend met je mee.. en hoop voor je dat jullie snel verder kunnen! Veel sterkte en een knuffel voor jou!

Ik duim ook mee Nena, nog maar een paar daagjes... spannend!!
    Ik hoop zo dat het raak is voor je! :)

Hoeveel IUI's heb jij dan al achter de rug happy1234? Helemaal niet fijn dat ze zo lekker vaag doen in het ziekenhuis.. volgende keer meteen vragen hoor! Ik vind het niet netjes dat ze jou zo naar huis laten gaan! Heb je al gebeld toevallig?

Oh nee Bia wat een slecht nieuws, begrijpelijk dat je er even met je hoofd niet bij bent! Heel veel sterkte meid, dikke knuffel voor jou!

flower misschien is het idd wel een innesteling, ik zou ook luisteren naar het ziekenhuis. Ik zou je graag willen helpen maar heb er ook niet veel verstand van... knuf voor jou!

Welkom chantal, spannend zeg! :) Heb je hiervoor ook al in een ander traject gezeten als ik vragen mag of zijn jullie meteen gestart net ICSI?

Spannend meid, wat knap dat jullie het niet willen weten.. daar zou ik nou veel te nieuwsgierig voor zijn haha! :p

2. Chantal2605

19 jun 2015
    13
    0
    0
    NULL
    Bergen op zoom
    Hi Flower,
    Ik zou inderdaad gewoon doorgaan. Advies van het zkh opvolgen!!
    Heel veel succes!

3. Chantal2605

19 jun 2015
    13
    0
    0
    NULL
    Bergen op zoom
    @Sanza
    wij hadden geen andere mogelijkheid dan ICSI. Te weinig zwemmers.

4. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als ik het goed begrijp is dit dus jullie allereerste echte poging! Oeeeh spannend meis! :D Ik duim mee op een mooi eindresultaat :)

5. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Hoi dames: dank dank voor jullie reacties..inmiddels besloten om met die bolletjes door te gaan tot 25e...althans zolang ik geen heldere bloed zie..de hele dag niks gezien..ben ontzettend misselijk rommelende buik en duizelig...

Chantal: spannend meid...heel veel succes

Fijne dag nog

6. Chantal2605

19 jun 2015
    13
    0
    0
    NULL
    Bergen op zoom
    @Sanza
    nee niet onze eerste poging hoor haha sorry voor het misverstand. Het is in totaal onze 3de ICSI.
    Uit de eerste poging is onze zoon geboren (cryo)
    Nu bezig voor een tweede vanaf vorig jaar zomer zonder resultaat tot nu toe...

7. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Hee Sanza,

Oooo leuk defqon1!! Lijkt mij ook erg gaaf! Stond nog altijd op mijn lijstje zo'n weekendje festival haha ;) Maar dan moet je ook denk ik heel snel zijn met kaartjes kopen.

Ja, heb meteen gebeld! Morgenochtend mag ik langs. Manlief komt zo van het werk. Hopelijk mag hij ook iets later beginnen. Anders ga ik gewoon heen.

liefsss xxxx

8. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Flower, spannend!! Zijn wel de juiste symptomen. Maar ook niet fijn. Hopelijk voel je je gauw beter! Beter is idd door gebruiken. Nog een paar dagen meid! En hopelijk heb je goed nieuws. xxxx

9. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh sorry meis :) jullie zijn dan ook al een tijdje bezig voor een tweede.. duim duim duim dat het de laatste keer was ;) en dat het mooi mag blijven plakken.

10. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Op zich voor een heel weekend heb je wel even de tijd, maar als je alleen een zaterdag wil dan moet je behoorlijk snel zijn ;) Was enorm gaaf! Vandaag wel een brakke dag hihi..

Zet anders alvast wat vragen op papier mocht je mannetje niet mee kunnen.. Gewoon vragen he! Succes morgen.

11. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Dank je wel happy...net weer klein beetje bloed..ja heel erg spannend..maar ik hoop dt als het ongi is dat het zsm komt..pfffff

12. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Sanza,
    Goed idee van jou om het op te schrijven! Ga ik meteen doen. Dank je wel =) xxx

Flower78,
    Ja, ik ken het gevoel. Al dat wachten, kun je beter meteen duidelijkheid hebben. Ik voel het meestal wel als mijn 'ongie' eraan komt. vaak wel bijna een week van te voren want dan krijg ik last van mijn benen en beetje onderrug.. Maar goed ik weet natuurlijk ook niet hoe het 'zwanger zijn' voelt.

xxx

13. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Zo ik ben weer bijgelezen. Ik schaam me dat ik er zo weinig ben maar ik weet even niet waar ik het zoeken moet. Dan huilen dan lachen dan heel erg nadenken en dan maar gewoon dorogaan zonder na te denken ik weet t niet. Het gesprek bij therapeut was erg fijn iig.

Wat hebben jullie het ook allemaal pittig zeg. Ik hoop echt dat de zonneschijn op jullie en ons pad snel komt!

Flower 25 e testen houd vol met de utro anders is je gevoel achteraf miss niet zo fijn als je toch stopt. Ik voelde ook dat ik niet zwanger was bij de eerste iui en ik vond die bolletjes echt niet fijn maar toch maar gedaan je vergeeft t jezelf niet achteraf als het toch mis gaat door die utro bolletjes was mijn gedachten maar natuurlijk weet jij het zelf het beste wat je voelt en denkt.

Welkom Chantal spannend hoor

Vergeten dingen te zeggen of vragen herken ik wel hoor Happy, ik alchte in het zh ook altijd dus leek het alsof ik er doorgheen fietste tot dat ik 1 keer in tranen uitbarsten sindsdien zijn ze ook een stuk liever en vragen ze meer naar mijzelf. opschrijven is indd een goede! heb ik ook gedaan

Ik vergeet vast een hoop sorry!
    Ik ben erg vergeetachtig hebben jullie daar ook last van?
    En ik kan zo wazig reageren op mensen die tegen me praten

zo ik ga mijn therapie opdracht doen. Eene lijstje maken van dingen die ik vroeger leuk vond om te doen als kind en tiener etc en een lijstje maken met leuke dingen die niet te maken hebben met mijnvurige kinderwens want natuurlijk moet je die dingen niet helemaal mijden maar ik moet ook dingen doen waar ik echt van oplaad.
    op 1 zet ik een massage bij de rituals spa in de stad hier!

14. Chantal2605

19 jun 2015
    13
    0
    0
    NULL
    Bergen op zoom
    Hi meiden.
    ik kon het vanochtend niet laten en hen getest, helaas negatief ik zit nu op wachtdag 10.
    Het is wel een beetje een domper maaar zolang ik niet ongesteld wordt.. maar ik vermoedt dat dat niet lang meer op zich zal laten wachten..

15. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Mofantje,

je hoeft je echt niet te schamen hoor! Nergens voor nodig. Dat is het fijne aan zo'n forum. geen verplichtingen en je kunt je verhaal kwijt bij andere meiden.
    Wat vervelend dat je je zo voelt. Ik probeer ook na vallen opstaan weer adem te halen en vooruit te gaan.
    In ieder geval, goed om te horen dat het fijn was bij de therapeut. Het is ook niet niks wat wij meemaken. Al die onzekerheid maakt ons gewoon bang en verdrietig.

Wat goed zo'n opdracht! Het opschrijven wat je vroeger leuk vond.

Manlief zegt tegen mij dat ik veranderd ben.
    ik ben er denk ik ook teveel mee bezig. Ik probeer nog wel wekelijks mijn vriendinnen te zien, maar ga er de laatste tijd ook met tegenzin heen.
    Wil gewoon op de bank zitten, en verder niemand om mij heen . En dat is niet goed!

Heeeeerlijk zo'n massage !!!! Geniet er van meid! HEt is dubbel en dwars gegund!

Liefs xxxxxxxxxx

16. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Hoi Chantal!

Oh jammer ! Maar dag 10 kan ook nog iets te vroeg zijn. Idd zolang er geen bloed zichtbaar is blijven we duimen!
    Spannend!! Ik hoop het voor je xxxx

Nena,

Hoe is het meid? Hou je het nog vol ? Nog 2 dagen meid en dan hoop ik dat het raak is, zou mooi zijn! Ik ga zo weer even naar de gynaecoloog. Hopelijk lopen ze niet uit, sta namelijk op tijd :) xxxxx

17. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Hier neemt het bloedverlies toe...ik gebruik die bolletjes nog tot donderdag en dan ga ik stoppen...we hebben wo 01 juli het evaluatiegesprek met mijn gynocologe en we geven ook aan dat we gewoon door willen gaan naar ivf...IUI poging 6 is 100% mislukt!!!

Chantal: meid het is nog te vroeg...ik hoop en duim voor je dat je over een paar dagen ons met het goede nieuws verrast...

Dames: bedankt voor al je advies en empathie...keep you informed..

18. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi happy1234
    Met mij gaat het nog goed hahahahha wel spanning
    Maar ja hoop dat het nu snel gaat
    Maar het lijkt of het nu zo langzaam gaat hahaha maar we gaan gewoon wachten hahaha we zien wel
    Liefsss knuffel

19. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Hoe was het vanmorgen happy?
    Bedankt voor je lieve woorden

Wat rot flower! Hoop stiekem op een wonder maar anders gaat ivf jullie vast meer geluk brengen

20. Chantal2605

19 jun 2015
    13
    0
    0
    NULL
    Bergen op zoom
    Hi allen
    Dank voor jullie reacties ik houd nog hoop... zaterdag is officiële testdag
    Flower; hopelijk heb je 1 juli duidelijkheid en kan je zo snel mogelijk starten met IVF.

Deel Deze Pagina