Dank meiden..ik heb geen hoop meer voor deze ronde...ben stiekem ook blij dat ik 'verlost' ben vh w8...richt nu mijn hoop op ivf
Hoi meiden Chantal2605 wat jammer meid balen altijd Ik heb vandaag barstende hoofdpijn en heeeeel chaggie kan niks hebben pffff ihoe was het op was het op het ziekenhuis happy1234
Flower78 en chantal; wat ontzettend verdrietig dit! Jammer Had het voor jullie gehoopt. =( Flower78, nu hopen op een succesvolle IVF behandelingen hopelijk geen 'lange wachttijd'. Chantal, wanneer mag jij weer ? Heb je ook nog wat cryo's ? Ik zit er persoonlijk op dit moment echt door heen en weet persoonlijk niet waar ik het zoeken moet. Mijn vriend wilde vanochtend met mij mee naar de gynaecoloog. Alleen de manager vond dat het toch niet kon i.v.m. drukte op de werkvloer. Ik vond het zo naar. Hij doet altijd zo zijn best, blijft altijd langer doorwerken. Is oproepbaar bij ziekte. Tijdens de vakantieperiode begint hij iets eerder met werken. Hij heeft hart voor de zaak, en dan krijg je dit. Totaal geen inlevingsvermogen. Ik ben toen alleen naar de gynaecoloog gegaan. Ik kreeg een gynaecoloog die ik niet eerder had gezien i.v.m. spoedgeval o.id. Ik heb al mijn twijfels zo eruit gegooid. Hij stelde voor om eerst te kijken. Nadat hij dat had gedaan vertelde hij mij dat hij zich zorgen maakt over mijn baarmoeder. Hij zag iets op de echo waar hij zich zorgen over maakte en stelt daarom een kijkoperatie voor. Iets wat kan duiden op 'adenomyosis' Al met al, geen positieve voorlopige diagnose. Ik weet niet hoeveel ik nog moet doorstaan. Mijn hoofd staat op springen, en ik durf dit niet eens te typen. Het doet mij gewoon pijn. Liefs xxx
Chantal, te snel gelezen sorry meid. nog 1 cryo! Hopelijk mag die raak zijn en blijft het mooi wondertje lekker plakken in je buik! Hoe plaatsen ze zulke cryo's ook m.b.v. pregnyl of gewoon in een normale cyclus? Blijft naar dat het dit keer niet is gelukt. Had het iig voor je gehoopt! Dikke knuffel xxxx
Hè Happy1234, Jeetje wat heftig allemaal!!! Hopelijk valt het uiteindelije toch nog allemaal mee! Ookal lijkt het nu niet positief hopelijk valt het toch mee. Ja nu nog 1 cryo, ik moet bellen zodra mijn ongesteldheid echt goed is doorgebroken dan een echo en dan inderdaad pregnyl spuiten.mag wel gelijk doorgaan gelukkig
Oneeee dames had zo gehoopt op wat positief nieuws voor jullie... gadverdamme :x niet leuk dit! Je moet je nergens voor schamen mofantje! Zeker NIET doen! Fijn dat het gesprek gisteren je goed heeft gedaan, leuke opdrachten zijn dat zeg! Lekker positief denken, goed zo! Die massage klinkt in ieder geval heerlijk Lichtelijk herkenbaar, ben er soms ook niet helemaal met mijn gedachten bij en kan dan idd ook vage antwoorden geven..als ik het druk heb kan ik ook dingen snel vergeten. oeps haha! Wat super knap van je flower, respect hoor meid! Voornamelijk dat je je focust op de toekomst richting IVF.. Hopelijk een niet al te lange wachtlijst voor jullie. Knuffel voor jou! ♥ Hoe kan dat nou Chantal, heb je zo'n korte LF? Tjonge jonge wat stom zeg!! Nu alle hoop vestigen op de laatste cryo, we hopen het beste voor jullie.. ook een digi knuffel voor jou ♥ Wat ongelofelijke stomme manager zeg Happy! Vooral ook gezien het nieuws.. komt denk ik als een klap binnen.. weet gewoon niet wat ik moet zeggen! Ik vind het zo vervelend voor je dat je dit moet doorstaan. Wat vreemd dat de vorige keer daar niets over gezegd is. Wat zijn nu de vervolg stappen?Neem aan dat er nog een keer iemand anders naar gaat kijken of niet? Ook een dikke digi HUG voor jou meis ♥ Bah een baal dag vandaag Nena, hoe is het nu met je? Hoe voel je je verder naast de hoofdpijn?
Aah Happy wat een ongelooflijke situatie! Zeker ook in je eentje dat nieuws ontvangen! Hoe nu verder? Gelijk kijkoperatie of verdere onderzoeken. Houd moed hoor!!! Je hebt al zoveel doorstaan, snap echt dat je je nu gebroken voelt hoop dat je genoeg steun ook om je heen hebt. Owwwww Chantal en Flower, weer een teleurstelling 😔 flower hoop voor je dat IVF snel succes heeft! Nena jij nog twee sagen dan is het dus je 15e dag! Maar als je nu nog nergens last van hebt...is positief toch?!! Hoop t zoo!! Decembergirl, jij blijft ook maar tobben he, weet niet zo goed hoe ik erop moet reageren dan je een dikke knuffel te geven 😳 Ik vergeet vast ook weer andere meiden, maar denk aan iedereen hoor! Hier stijgt de spanning met de minuut...zere borsten, hoofdpijn, moe, extra trek. Maar daar tegenover buikpijn en sinds een uurtje of twee ook echt in onderbuik, dus toch bang dat morgen ongi doorbreekt 😱 zou wel een winterslaap van twee weken willen houden tijdens die wachtbekken, want ben soms echt bang dat stress ok geen goed doet op de behandeling... Nou meiden goede nacht en tot snel. Liefs cxxxxx
Goede morgen ladies, Happy: wat heftig allemaal dit! Ik leef heel erg met je mee en hoop voor je dat er niks aan de hand is...en soms kunnen mensen zo onmenselijk doen he? Die manager... Chantal: wat jammer! Wat baal je er van? Hopelijk hopelijk hopelijk lukt het volg keer wel...het moet toch een keer met ons lukken!!!! Ik wens jullie allemaal een prettige woensdag... O ja, ons zh heeft gelukkig geen wachtlijst...het is nl een transport zh..punctie doen zij dat en de rest gebeurt bij VUMC...
Hoi happy1234 Hier als eerste een hele dikke knuffel van mij wat is dit schrikken zeg Meid ik leef met je mee Ik zou het zoizo allemaal met je eigen arts ook bespreken wat dit heeft dat dan toch ook moeten zien en gewoon zeggen meid het gaat over jouw lichaaam sla maar eens een keer met die vuist op tafel zou mijn moeder zeggen want jouw eigen arts had dit moeten zien Ik hoop echt zo dat het uiteindelijk meevalt en dat je lekker door kunt voor je wondertje hier nog een dikke knuffel van mij doen we samen een traantje pikken meid Liefsss xxxx
Hoi meiden wat is dit toch een klote maand he pffff hebben jullie dat ook ik weet het ook niet hoor bij mij gisteren die hoofdpijn dus ja Denk eigelijk dat het bij mij ook niet gelukt is Maar goed we houden hoop tot morgen dan weet ik het gelukkig Liefsss knuffel
Heey dames, Wat onzettende lief van jullie. Dikke kus en knuffels xxxx Ik heb heel veel aan jullie steun. Het is mijn gynaecoloog blijkbaar nooit opgevallen en doordat ik nu Menopur spuit word de baarmoederslijmvlies dikker waardoor er bepaalde structuren meer opvallen. Ik heb vrijdagochtend weer een afspraak voor een follikelmeting en dan maken wij mijn laatste IUI af. Daarna volgt er een gesprek voor een kijkoperatie. Het is meer een toevalsbevinding. Cyste doen ze nu nog niets aan, pas als die zodanig groot word dat hij kan gaan draaien dan grijpen ze in. Hij wist niet of de cyste groter was geworden, aangezien mijn 'vaste' gynaecoloog geen aantekening had gemaakt. Dus hij gaat sowieso in beraad. xxxx
Carpediem, Zou wel fantastisch zijn zo'n winterslaap. Alleen wakker worden tijdens het spuiten en insemineren. En hoppa in de wachtweken en menstruatieweek lekker slapen hihi. Ik ben aan het duimen voor je. En die ongesteldheid mag vandaag NIET komen. dat komt maar over 9/10 maanden ofzo. Flower78, Super dat er geen wachtlijsten zijn! Scheelt weer. Volgende week heb je gesprek toch? Nena, meid hoe gaat het met je hoofdpijn? Je mag niet zeggen dat het niet gelukt is het MOET gewoon. Zou zo mooi zijn. Hoofdpijn kan ook iets 'positiefs' betekenen hihi. Ik ga voor je duimen meid. Morgen moet je bloed prikken toch? Wanneer krijg je de uitslag dan? Chantal, Cryo's plaatsen mbv pregnyll. Klinkt bekend! Was dit ook een cryo poging? En hoeveel cryo's had jij afgelopen ronde? Ik moet mij toch nu wat meer in gaan verdiepen. Hopelijk mogen wij ook binnenkort . Het word denk ik ICSI ivm verminderd zaadkwaliteit van manlief xxx Dikke knuffel voor iedereen ! xxxxx
Hoi happy1234 Ja heb nog steeds zo'n hoofdpijn pfff Morgenmiddag moet ik bellen voor de uitslag het lijkt wel of ik de griep heb hoor ik weet het niet zo'n zwaar hoofd heb ik verschrikkelijk ik ben echt chaggie heb gewoon ruzie met mijn man vanaf gisteren niet leuk ik ben gewoon niet lekker in mijn hoofd bah ik zeg dingen tegen hem die ik niet wil zeggen Snik Snik ik weet het effe gewoon niet of het komt gewoon dat ik ongesteld moet worden ik zit gewoon te janken dat ik dit schijf Liefsss knuffel
O Nena meid...het is volkomen begrijpelijk waarom je zo chagi bent..Dit kl**e proces is niet niks hoor! al die hoop, wachten en teleurstellingen...En je bent maar een mens met 1 wens en je denkt de hele tijd: waarom wordt het mij niet gegund!!??? Je mag jezelf dus best wel eens laten gaan hoor Je draait weer bij en het komt allemaal weer goed.. Maar wie weet misschien is het deze ronde wel gelukt...Het helpt mij altijd als ik even naar buiten ga en een loopje doe en een potje jank en mij heel ellendig voel...en dan ben ik opgelucht..Dan zeg ik tegen mezelf: je wilt het dus je gaat er voor..dikke knuffel voor jou en voor alle ladies in de groep vanuit mijn werk Happy: ja het is idd heel fijn dat ze geen wachtlijst hebben dan kunnen we meteen door... En hier: de menstruatie breekt maar niet door...Vanochtend laatste urogestan opgestoken..gisteren bijna niks (alleen wat bruinverlies maar heeeeeeel weinig) en test was super negatief...dus ik hooooooppppp dat de rode hel morgen uitbreekt
Nena, wat vervelend dat het nog steeds niet over is. ik leef met je mee. Ik snap hoe zwaar dit is. En dat chaggi gevoel heb ik ook vaak. Mijn mannetje moet ook wat doorstaan, maar ik zit dan ook echt met teveel emoties diep van binnen. Het is ook niet niks. Soms moet je het wel even eruit gooien door verdriet of schreeuwen of wat dan ook. Een hele dikke knuffel van mij. En nu lekker hopen op een mooie positieve test. xxxx
Flower, waarom hopen dat je morgen menstrueert? Ik hoop gewoon dat het bij bruine afscheiding blijft hihi. Zo ben ik dan ook wel weer. Elke keer dat ik iets zie ga ik googlen 'zwanger zijn met bruin bloedverlies of zwanger zijn met roze bloedverlies' Begin een beetje een 'obsessieve slip-staarder' te worden. xxxx
Verdorie ik had zo gehoopt op plakkers meiden. Heel veel succes en sterkte met het doorgaan van alle behandelingen. Ooit komt er een kindje voor ieder van ons! Flower wat ongelooflijk hard dat de manager hem niet liet gaan. Een hele dikke knuffel zulk nieuws is hard en maakt je zeker verdrietig en onzeker. Hoop dat je vrijdag wat meer weet van eigen arts. Ik voel me ook rot leuke dingen, verplichte dingen ik wil helemaal niets. Ik wil niet werken, sporten, koken , fietsen, shoppen of wat dan ook die winterslaap lijkt mij een prima idee. Maar ja dit zijn signalen die ik moet oppakken gezien mijn verleden met veel depressies etc. Ik moet nu juist er doorheen maar therapeut heeft gezegd dat ik eens letterlijk ket opschrijven welke ballen ik allemaal in de licht probeer te houden. Pff zo dat ben ik ook kwijt. Ik heb ook het idee dat een zwangerschap en kindje al deze gevoelens niet ineens doet vervagen en vergeten. De na sleep kan ook lang worden aangezien ik weer teleurgesteld ben in mijn lichaam. Dik, niet vrouwelijk en die verdomde hormonen. Oké nu moet ik echt stoppen want jullie verdienen geen pagina's lang gezeur van mij. Sorry!
Hi iedereen Flower; aan de ene kant is het natuurlijk hopen op de rode hel zodat je door kan gaan dat is te begrijpen. Het alleen nooit leuk. Hier ondertussen ook een stortvloed zeg maar. Happy1234; normaal heb ik standaard maar 1 cryo poging. Nu heb ik er ineens 2! Dus dit is de laatste net aangemeld bij het maasstad voor de volgende ronde 5 juli echo dus dan zien we wel weer. Nena0162; kan inderdaad ook positief zijn! Ben er benieuwd!! Xx Chantal