gekkk van het wachten....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door meid27, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Happy: haha..zo ben ik ook hoor..stiekem te googlen naar 'zwanger met ..'..haha..maar het is zelfbescherming..ik ben zoooooo vaak in die 4 jaar teleugesteld en door mijn eigen lichaam voor de gek gehouden dat ik de signalen express wil negeren..

Maar ff een vraagje: met een tp moet je ook utrogestan gebruiken? En hoe wordt je ongesteld: paar dagen bruinverlies en dan rood of meteen rood? Wat is jullie ervaring....

2. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Poeh wat een hedtige dingen allemaal meiden!!

Heel veel sterkte Happy1234!!

En nena uiteraard heeeel veel succes morgen ik hoop op een mooie positieve uitslag!

En alle andere meiden heel veel succes!

Liefsss

3. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hou meiden
    Ik hoop dat jullie duimpjes morgen toch een beetje geluk brengen
    Moren middag tussen 1 en 3 bellen dus het komt nu gelukkig dicht bij
    Maar goed we horen het wel knuffel lieffss xx

4. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goede avond meiden!

Spannend carpediem... Wanneer kan je testen? Ik ga heel hard voor je duimen 🙏🏼
    Een lekkere winterslaap houden zou idd wel ideaal zijn zeg :) hihi

Wat fijn flower dat er geen wachttijden zijn zeg.. stapje dichter bij je droomwens 😊

Even allemaal lekker onzeker dus happy... bah niet leuk voor jullie! Kan die laatste IUI wel doorgaan dan?

Bah Nena wat vervelend dat je ruzie hebt met je mannetje.. hoop dat het intussen alweer opgelost is.. Snap helemaal hoe je je voelt. Precies hetzelfde hier tegen het einde aan.. heel geïrriteerd, weet dan ook niet wat ik met mijzelf aan moet 😁 hoop dat het helemaal NIETS met een aankomende ... te maken heeft maar met een zwangerschap!!! 😃 Succes voor morgen!

Ik ben vandaag pas 5 DPO dus nog even wachten!

Slaap lekker allemaal 💋

5. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Goede morgen dames...rode hel uitgebroken! Ben er heel blij mee..morgen gesprek met de ha over RIF onderzoek...hoop dat ik het mag doen...hebben jullie het of iig een uitgebreid bloedonderzoek wel eens gedaan?

Meiden op de wachtbanken: veel succes...hoop op het goede nieuws

6. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames vandaag is het THE day haha
    Half 8 vertrekken naar het ziekenhuis en tussen 1 en 3 bellen
    Jullie horen het van mij Liefsss nena

7. Bell88

Bell88 Lid

22 mei 2013
    61
    0
    0
    Spannend!,,,,

8. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Sapnnend Nena...Duimen en hopen dat het bij jou wel gelukt is...Ik heb echt goed nieuws nodiggggggg....

9. Chantal2605

19 jun 2015
    13
    0
    0
    NULL
    Bergen op zoom
    Spannend Nena!!! Succes ik duim voor je!

10. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Sanza,
    Ja IUI gaat gewoon door. Laatste wel. Daarna kom ik op de wachtlijst voor eerste gesprek. Ben nu ook bezig met ovulatietesten. gisteren even 'gezellig' gemaakt. moest zo hard lachen. ik was bij de kapper vorige week en die vrouw naast mij riep 'ja zelfs sex met mijn partner moet ik tegenwoordig plannen' daarna vroeg ze mij 'doe jij dat niet dan?' En ik 'Ach nee joh!' Nou, ik moet het WEL plannen. aangezien er onthouding moet plaatsvinden heb ik het gisteren gepland hahaha. Daarna was ik bang dat ik alles eruit had gelachen.

Ik weet niet of jullie wel op dit verhaal zitten te wachten, maar wilde het toch kwijt haha

Meid27,
    dank je wel ! Ik hoop ook dat het uiteindelijk meevalt. ongeacht wat ik wel of niet heb. Mijn wereldje lijkt steeds kleiner te worden. Eerst manlief en nu ik. Alsof het niet 'mag' gebeuren ofzo.

Flower: Wat naar voor je zeg ! Het is idd positief dat je nu af bent van die ellendig lange wachtweken vol onzekerheid. RIF onderzoeken, doen ze dat ook in Nederland? Ik hoop voor je dat ze dat gaat doen.

Nena,, aaaaaaaa spannnenddddd. Voel je al wat symptoompjes???. Ik heb er echt een goed gevoel over en hoop het voor je. Ik ga nog even doorduimen....

Ben nu heerlijk vrij!!! ga zo lekker het bad vol laten lopen daarna lekker scrubben. heb een leuke set gekregen van Rituals van mijn mannetje omdat ik het een beetje zwaar heb. En een tony Chocoloney PUUR hmmmmm

xxxxxx

11. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden
    Het is helaas weer niet gelukt dus we gaan weer verder
    Lieffss knuffel

12. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo lieverds

Vanmorgen weer naar Zwolle geweest ! En waarschijnlijk is een cyste aan de rechterkant de boosdoener dat er niks gebeurt . Het meeste van de zwangerschap was toch wel weg bij de eerste echo na de miskraam
    Moest weer bloedprikken en als de waardes lager zijn dan vorige week dan moet ik een kuur provera doen 10 dgn wordt vanmiddag gebeld met de uitslag ! Hoop dat die wel hun werk gaan doen !

We hebben ook afgesproken dat we de cyclus hierna weer gaan starten met icsi heb de eerste injecties decapeptyl alweer in de koelkast liggen .

Liefs Xxx

13. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    NEE! Meen je!
    Maar je bent nog niet ongesteld geworden? Mssh is er nog te weinig HCG hormoon ?

Wat naar voor je meid. Ik had het zo voor je gehoopt.
    Dikke knuffel van mij :(

14. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    ooooo Nena...wat jammer meid....ik had zoooooo voor jou gehoopt...een hele dikke knuffel van mij :( :(

Decembergirl: goed en moedig van je meid...Gewoon de hoop niet opgeven..nieuwe ronde nieuwe kansen...

15. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hoihoi

Potver das balen zeg ....

Liefs Xx

16. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden
    Happy1234 zondag is pas mijn nod dag
    Dus ja vond de teleurstelling wel weer heel groot
    Maar heb eigenlijk een vraag hoeveel keer kun je het beste testen voor je lh piek ik lees best veel dat je eigenlijk dat smorgens en avonds kunt doen wat vinden jullie want er is een zomerstop op het ziekenhuis vandaar dat we het ook een keer zelf moeten doen ik hoor het graag van jullie xxx
    Liefsss knuffel

17. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo lieverds

Gebeld door de verpleegkundige en ik mag starten met de provera en zodra ik ongesteld ben bellen voor de eerste echo en dan als die goed is mogen we weer starten met de menopur !!!

Liefs Xxx

18. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi decembergirl nou wat goed nieuws meid dat je eindelijk weer verder kunt ik hoop het voor je meid dat je snel weer zwanger mag zijn toch nog goed nieuws deze maand Liefsss knuffel

19. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Hoi Nena,

Maar waarom moet je dan vandaag bloedtesten? En is dat wel betrouwbaar zo vroeg als je NOD komende zondag plaatsvindt?

Toen ik het even 'zelf' moest proberen, testen ik 1 keer per dag in de ochtend. Zodra ik een positieve test had maakte ik het 'gezellig'
    Probeerde na mijn menstruatie om de dag te doen, want ik weet ongeveer wanneer mijn eisprong aan komt.

xxxx

20. CarpeDiem1983

17 mei 2015
    82
    5
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    He Nena meen je dat nou??!! Had ook goede hoop voor je, maar zoals de rest vind ik het ook wel vroeg?!

Decembergirl fijn voor je dat er nu eindelijk duidelijkheid is!! Op naar de volgende ronde!!

Flower, niet leuk natuurlijk ongi, maar wel fijn dat de druk er weer ff af is, nogmaals hoop dat IVF wel snel het wonder geeft!!

Hier stijgt de spanning de pan uit. Normaal allang bruine afscheiding rond deze periode. Morgen 2 weken na IUI en nog geen bloed dus...echter nog steeds wel menstruatiekrampen af en toe. Vanmorgen voor het eerst toch getest omdat ik het niet meer uithou, maar uiteraard negatief. Was wel een 'simpele' test die al 2 jaar bijna in de kast ligt. Maar THT tot sept 2015 dus zal wel kloppen allemaal. Hoop dat ik snel uit mijn 'lijden' verlost wordt 😔

Deel Deze Pagina