gekkk van het wachten....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door meid27, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Ben het wachten ook beu. Ik ben met mijn eerste ronde clomid 50 bezig. As woensdag ga k naar het ziekenhuis voor controle. Ze gaan dan kijken of er wel een eitje zit en hoe groot ie is.

2. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Hoi Sanza,

Hoop dat je eitjes meewerken. Zou wel mooi zijn.
    Ik ga mij inderdaad niet zorgen maken, wat er moet komen dat komt maar. ik heb het toch niet in de hand. Ik zie het wel. Moet toch 2 weken wachten.

Jaaaa ik wil echt graag heen. Channing Tatum vind ik opzich niet super knap, maar zijn lichaam... tsja valt daar nog iets op te zeggen? Hahaha

xxx

3. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Dag dames...
    Smaris: geen ervaring met clomid maar heel veel succes as woensdag...

Afgelopen woensdag evaluatie met de gyn..alles zag er prima uit en ze baalde ook dat IUI ons niet heeft geholpen..ze zei dat ze voor ons wel goede hoop had😏maar goed, hoe nu verder? Ivf! Maandag hebben we ons intakegesprek en als alles meewerkt heb ik voor mijn vakantie in sep mijn eerste tp gehad...ik laat mijzelf geen hoop houden na al die 4 jaar van alleen maar teleurstellingen..ik ga er nuchter in en zie wat er uitkomt...

Jullie allen veel plezier met dit prachtig weer.. Ik ga verder met mn boeken😎

4. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames
    Vandaag weer begonnen met testen
    Hoe gaat het met jullie
    En wanneer mag je testen happy
    Lieffss knuffel

5. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo

Gister de laatste pil provera gehad en nu wachten op het begin van een nieuwe cyclus ! En dan hang ik meteen weer aan de telefoon om een afspraak te maken voor de eerste echo om te kijken of alles okeej is en dat we weer mogen starten met menopur te prikken !!

Liefs Xxx

6. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Hou dames...
    Nena...ik hoop het sooooooo voor je/jullie....
    Dec girl: jij heel veel succes met deze ronde

7. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Positief getest vandaag hihihi we kunnen weer aan de bak hahah

8. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Joehoeee Nena en Decembergirl ! Super fijn

Ik wou jullie even heel veel succes wensen en een dikke knuffel van mij

Veel liefss

9. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meid27
    Hoe is het met je buikje hihih

10. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meid27
    Heb je geen last van de warmte gehad toen ik zwanger was van mijn zoon Pfff dat was echt erg
    Lieffss

11. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heyy lieve Nena ik wil niet klagen maar het was afschuwelijk zaterdagavond werd ik een beetje kortademig en mn hart bonkte vreselijk snel.
    We waren aan het bbqen maar had totaal geen trek ik moest huilen ervan want had me er zo op verheugd we zijn naar binnen gegaan ik heb een natte theedoek in mn nek en op mn borst gelegd airco aan en langzaam aan kwam ik bij.
    Deze tempraturen zijn beter vind ik heerlijk koel en goed uit te houden.
    Maar goed uiteindelijk heeft iedereen het warm hihi

Mijn buikje groeit inderdaad lekker mn uniform jasje krijg ik nog net dicht duurt niet zolang meer dattie open mag blijven hangen :)

Hoe gaat het verder met jou?
    Neem de tijd he en denk aan jezelf!

Liefss

12. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1152 Nena0162, 8 jul 2015
    Laatst bewerkt: 8 jul 2015
    Hey meid27
    Ja dat bedoel ik dus ik weet hoe het is met dat hete weer
    Ik had dat ook met mijn zoon ik moest ook gelijk aan je denken
    Ik dacht hoe zal het gaan nu Pfff
    Maar ben je wel lekker aan het genieten van je buikje
    Gisteren heb ik heel mijn huisje kaarsjes neergezet heel romantisch hihihi hij vond het geweldig haha dus wie weet Ja ga er deze maand niet te veel mee bezig zijn en volgende maand we hebben lekker bijna vakantie dus julie en augustus doen we het zelf want het ziekenhuis heeft ook zomerstop dus wie weet mijn man zei let op nu hebben die druk allemaal niet let op zei hij hij heeft er super vertrouwen in gisteren wel gebelt naar ziekenhuis wanneer we het beste konden doen hahah dus daarom heb ik het super romantisch gemaakt we hebben echt genoten hahaha was wel effe een keer lekker in plaats van dat ziekenhuis allemaal maar ik ga lekker vakantie houden we gaan effe 2 maanden. Genieten effe rust hihihihi
    Liefssss xxx

13. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat heb je heel erg goed gedaan Nena!!! soms moet dat gewoon maar ik weet hoe het voelt om er zoveel druk achter te voelen wat sex betreft.

wij hebben nu ook weer veel vaker sex dan voorheen hihi
    al vond ik het wel een beetje eng in het begin. maar we doen het dan maar op een veilige manier zodat die kleine er niks van merkt hahahahaha!!!!!

GENIET lekker van jullie vakantie!!

ik geniet zeker van mijn buikje en toon em vol trots!

Liefssss

14. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo,

Gister bij het afvegen een klein beetje bloed aan het wc papier dus er is wat gaande ! Voel ook wel in mijn buik dat er wat gaande is .
    Vanmorgen bij het opstaan was er niks te zien op het maandverband maar bij het afvegen wel weer wat bloed te zien niet veel ....ik twijfel heel erg of ik nu al moet bellen voor de eerste echo . Ik wacht nog even af tot een uur of twaalf en dan bel ik even met Zwolle .

Liefs Xx

15. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Decembergirl: ja lijkt mij ook even afw8..bij ons tellen ze vanaf 'helder rood bloed'..

16. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo

Ja in Zwolle ook .....dus nog maar weer ff afwachten ....pfff dat wachten dat is nog het ergste van alles !!

17. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Ja het w8 w8😏hopelijk zet het heel snel door..

18. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi decembergirl
    Ik hoop het voor je meid dat het doorbreekt dat zal het ook vast wel gaan doen
    Ik zou gewoon bellen hoor ze kunnen dat ook wel zien op de echo als het echt gaat doorzetten
    Liefss xx

19. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Het meiden, ik had gehoopt op een heleboel roze erbij maar ik zie dat ik nog harder miet duimen. Spannend hoor bij iedereen.

Het leek erop dat er geen ei wilde groeien, zaterdag gaat de afdeling dicht dus ik had er een hard hoofd in maar afgelopen dinsdag was er ineens een ei van 15 en die was gister 17 dus pregnyl meegekregen en morgen iui nummer 2.
    Het voelt allemaal weer zo onwerkelijk en ookal is dit de 2 E keer ik bind het weer erg spannend. Ik kan niet bedenken dat de 2e echte kans in al die tijd raak zou kunnen zijn. Herkennen jullie dat miss?

Liefs voor jullie allemaal

20. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hoihoi

Nou nog niks hoor .....gatver wordt er chagrijnig van ik voel dat er wat gaande is in mijn buik maar het wil nog niet echt door zetten !!
    Normaal wil je graag dat het weg blijft maar ik wil dat het komt zodat ik weer verder kan !!

Liefs Xxx

Deel Deze Pagina