gekkk van het wachten....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door meid27, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi mofantje
    Heel veel succes meid morgen dan zitten we samen op de wachtbank hahha
    Liefsss knuffel

2. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Mofantje en Nena: heel veel succes morgen en laat het deze keer raak zijn!!! Ik wil alleen maar goed nieuws horen...

Dec.girl: duimen en duimen en nog eens duimen dat het zsm doorzet..

3. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heyy Decembergirl wat vervelend nou toch iedere keer.
    Idd anders hoop je nooit dat het los breekt maar nu dus wel ik duim voor je dat je gauw kunt starten!!

Hier vandaag de 20 weken echo gehad.
    De kleine lag weer met de billen op ons aan haha en wou niet draaien hoezo ondeugend?? Tot zover ze kon zien is het gezond.
    Dinsdag nog eventjes een keer opnieuw en hopelijk kan ze dan de hartkamertjes en de bovenkaak bekijken.
    Het lag in kleermakers zit en zo weer met zn beentjes over elkaar heen echt grappig om te zien en het gekriebel in mn buik is ook bevestigd dat dat de kleine is en niet mn buikband of huid wat jeukt echt bijzonder om mee te maken ik ben zo enorm dankbaar

Sterkte meiden ik hoop echt echt dat jullie heel.snel mooi nieuws kunnen melden GENOEG ellende

Dikke knuffel van mij xxx

4. Ellez

Ellez Actief lid

11 dec 2014
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo
    Ik ben ook aan het wachten ben nu op cd 24 wachten duurt lang..
    Ik heb clomid 150mg gebruikt met de goeie resultaat helaas 3 grote eitjes en 1 kleine advies gyncoloog no - GO
    Toch hebben we het die week van de ei sprong 3x gedaan
    Slim? Ik weet het niet? Misschien is wel niets bevrucht...
    Volgende cyclus nogmaals naar 100mg gaan ze het monitoren en anders prygniel ofzo spuiten...
    Spannend dat wachten
    Wel heb ik gevoelige tepels maar volgens mij zegt dat niets?
    En af en toe zere onder rug

5. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Ellez
    Spannend he dat wachten is echt altijd slopend gewoon
    Ja idd je lichaam kan je helemaal in de war maken ik ga duimen voor je meid
    Meid27
    Wat mooi dat het kindje gezond is meid
    En een deugenietje hahha begint al goed hahahha
    Ja ik hoop ook op goed nieuws nu een keer ik word er best wel moe van maar goed we moeten volhouden maar ik heb lekker rust dus de wachtbank zal een stuk makkelijker zijn denk ik dan hahaha
    Maar hoop wel dat de duimpjes me gaan helpen en iedereen natuurlijk
    Liefsss knuffel

6. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo meiden

Vanmorgen voor een echo geweest om te kijken of we konden gaan starten . De echo zag er rustig uit dus das een goed teken maar zegt de vp wil ook even dat je gaat bloedprikken om te kijken of we op het juiste moment beginnen .Tas vol injectie's mee voor als we mocht starten .

Om 13:00 werd ik gebeld en helaas de bloedwaardes waren te hoog ws is het nog een beetje in de war allemaal en op advies van de arts is het niet verstandig om te gaan beginnen . Nu wachten op de volgende cyclus en dan hopen dat het dan wel kan . Ben wel een beetje teleurgesteld maar ja het moet natuurlijk wel goed gaan .

Nog even een fijn gesprek met de vp gehad over de miskraam en tja daar kwamen de tranen weer ....ze heeft me geadviseerd om een gesprek aan te gaan met medisch maatschappelijk werk van Isala .Ik zei das misschien niet zo'n gek idee ! Ga van het weekend even een mailtje aan haar sturen . Kan er wel met andere goed over praten maar even met een "vreemde" kan ook geen kwaad .

7. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Ik duim decembergirl dat je snel weer door mag en ik ben heel blij dat ik bij psycholoog op de afdeling nu in gesprek ben. Het helpt me echt, ik voel me er sterker door.

Spannend ellez, ik zou me ook niet ingehouden hebben denk ik hoor!
    Wat fijn meid dat alles goed is, lijkt me heerlijk dat getintel en gekriebel!

8. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Hoi meiden,

Hoe is het met jullie.
    Ik was een weekje op vakantie geweest. Ik was er ook wel aan toe. Mijn luteale fase duurde langer. Helaas de een na laatste dag van onze vakantie toch licht roze bloedverlies en nu is het doorgezet. IUI 6 is mislukt. Eind van de week even bellen voor een gesprek over het vervolg.

Meid27, wat ontzettend leuk om dit te mogen meemaken. Hopelijk is alles goed met de kleine. Geniet ervan. Ik hoop dit ook ooit in mijn leven te mogen mee maken.

Nena, Wanneer mag jij testen?

Flower78, hoe staat het ervoor? Heb je binnenkort nog wat gesprekken of onderzoeken?

Mofantje, hoe is de behandeling gegaan?

Dikke kus en knuffel aan iedereen!!!

Liefs xxx

9. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey happy1234
    Ik mag 23 Julie testen dus duurt nog effe
    Wat balen weer voor je meid dat het niet gelukt is ik hoop voor je dat het nu snel verder gaat dat je een nieuwe behandeling krijgt
    Ik ga vanmiddag in ondertrouw dames hihi om 3 uur
    Liefsss knuffel

10. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Hey Nena,
    oh nog 10 dagen meid. We gaan er weer voor. Hopelijk biedt ICSI ons meer mogelijkheden. Nu lekker op de bank heerlijk niets doen. Heb nog een weekje vrij.

Oh leuk in ondertrouw! Van harte gefeliciteerd! Leuk binnenkort feest dus?

Liefs xxx

11. Manonmama

Manonmama Actief lid

17 apr 2015
    136
    0
    0
    Nena, ondertrouw! Wat leuk, gefeliciteerd! Wanneer is de grote dag?

Hier gaat alles met de kleine goed, met mij lichamelijk alleen wat minder. Te lage bloeddruk, hyperventilatie, misschien bekkeninstabiliteit, misselijk. Afgelopen vrijdag 5 uur op de spoed gelegen vanwege benauwdheid. Maar goed, het hoort erbij en ik zou het er zeker niet voor laten!

Lieve meiden, heel veel succes allemaal!

12. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je wel manonmama
    We zijn net in ondertrouw geweest en 3 augustus trouwen we
    Oooo spannend hihihi
    Mooi dat alles goed gaat met de kleine
    Ja en die kwaaltjes hopen dat ze snel over zijn dat je lekker kunt genieten maar dat doe je toch al hahhah is niks mooier dan dat kleine wondertje dragen
    Liefsss knuffel

13. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Wat rot happy dat het niet gelukt is. Hoop op een vervolg met veel succes!
    Nena wat leuk ondertrouw en al bijna jullie grote dag, leuk hoor ik denk met veel plezier terug aan onze bruiloft.

Behandeling viel beetje tegen, vorige keer ging soepel nu werd er gehanest met de eendenbek en slangetje wilde er niet goed in ofzo het voelde echt niet fijn en 2 dagen buikpijn gehad gelukkig nu niet meer. Ben alleen heel moe en niet zo happy als de vorige keer ik denk bescherming ik durf niet te hopen.

Vervelend manonmama dat je je niet lekker voelt hoop dat t snel over is en je echt kan genieten.

14. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Ooooo Happy wat jammer...balen meid...hopelijk gaat het volg keer goed..

Nena: gefeliciteerd meid..leuk nieuws...veel succes met de voorbereidingen voor de grote dag

15. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjewel flower78
    Knuffel

16. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Nena, wow kei spannend over 3 weken! Veel succes met de voorbereidingen. Hopelijk mooi weer op 3 augustus! =D

Mofantje, wat ontzettend vervelend dat het niet goed wilde. Vooral 2 dagen buikpijn. Ik heb dit ook 1 keer gehad, was geen pretje. Ik had soort zeurderige onderbuikpijn alsof elk moment mijn menstruatie kon doorbreken. Voelde het ook zo bij jou? Ja een lichaam doet veel mbt zelfbescherming. Ik had bij deze ronde wel zovan; wil ik dit allemaal wel? En waarom dan. Echt heel bizar, ik schrok er van. Alsof ik het helemaal niet wilde. Ik denk dat mijn lichaam en geest ook mij even beschermt tegen de pijn die ik heb.

Dank je wel flower78! Weet jij al wat meer mbt ivf of icsi?

xxxx

17. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Hoi hoi...ja: we gaan voor ivf in aug...we zullen het bij de VU doen. Ik moet nu wachten op mijn menstr eind juli en dan beginnen eerst met de pil en dan decapeptyl...aan de ene kant wil ik hoop hebben aan de andere kant kan ik er niet in geloven...heel raar...dan vraag ik mij af of het helpt! Wij hebben toch niks, het wil alleen niet lukken...waarom zou ivf dan wel helpen???...ik ben zooo bitter geworden over dit onderwerp en heb deze week twee zwangerschapsnieuws gehoord...ik was heeeeel blij voor de beide meiden allebei al 2 jaar bezig maar wanneer ben ik aan de beur na 4 jaar?????...

18. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Heel begrijpelijk happy ik heb ook weleens zon gedachte gehad of denk aan dat ik savonds weg kan wanneer ik wil en manlief dan ook zo op pad kan. Maar het is zelfbescherming want daarna denk ik ik zou er alles voor over hebben om thuis te 'moeten' zitten met ons wondertje.
    Ongesteldheidsbuikpijn had ik vorige ronde ook al was t nu veel heftiger. Komt ook door pregnyl he daar heb je ook al buikpijn door en nu dat gefrut. Ga vandaag met werk naar zwembad maar heb gezegd dat ikmrustig aan doe voel me niet fit en niet zo lekker in mijn vel. Er is nog een collega dus was geen probleem.

Spannend flower ivf lijkt me fijn dat je eind van de maand gaat starten dan kun je nog even proberen adem te halen. Frustratienlijkt me ook erg groot als ze geen reden kunnen vinden waarom zwangerschap uit blijft en ook wij vinden dat jullie echt een mooi wonder zouden moeten krijgen kaar helaas kan ik er niet bij helpen. Veel sterkte en succes

19. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Dank je wel Mofantje...dat hopen wij ook...En ik hoop dat wij allemaal een mooi nieuws op deze pagina kunnen plaatsen.

20. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw Nena wat leuk zeg! Gefeliciteerd!!
    Zo leuk zown dag in het teken van jullie genieten hoor meid want zown dag is zo voorbij!!

Balen flower dat het niet gelukt is! Ik hoop dat de eerst volgende keer BAM raak is (bij iedereen trouwens)

Happy deze gedachte herken ik maar al te goed het is idd zelf bescherming van alles wat je mee maakt..maar uiteindelijk moet je wel voor jezelf kunnen zeggen tenminste had ik zelf..als het niet lukt zal ik daar heel erg veel verdriet onder hebben MAAR ik heb een mooi leven en we zijn gezond en gelukkig dat is ook belangrijk ondanks je wens wat niet uit komt maar je moet ook zo kunnen denken makelijk zat!
    Houd moed meid ik duim keihard voor jullie!!!

Manonmama agh wat vervelend zeg hoop ook dat je je nu beter voelt :)
    Ik vind de warme dagen echt verschrikkelijk en geniet momenteel van de koele dagen de hitte vind ik echt afzien..

Gisteren miest de 20weken echo over omdat donderdsg de kleine weer lekker eigenwijs met zn billen op ons aan lag.
    Alles is goed gekeurd zo te zien geen afwijkende waardes! Ik heb nog een mooie foto kunnen bemachtigen want we kregen een filmpje op dvd vd echo echt zo gaafff!!

Hou je taai meiden!!! En heel veel succes

Xxxx

Deel Deze Pagina