gekkk van het wachten....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door meid27, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Dames help, ik zit in twijfel wat ik moet doen.
    Zojuist zhuis gebeld, als ik zeker weet dat het mijn menstruatie is mag ik stoppen met de bollen.
    Dan volgende week woensdag echo voor eventueel tp van de cryo.

Alleen mbt mijn menstruatie, het is wel helder rood en iets meer geworden maar zeker niet te vergelijken met normaal.
    Voornamelijk met afvegen is het.
    Moet ik nou stoppen met de bollen of gewoon nog even doorgaan en aankijken hoe het zich ontwikkeld?
    Eerste bloed gisteren rond 13:00 gespot.

2. Manonmama

Manonmama Actief lid

17 apr 2015
    136
    0
    0
    Gefeliciteerd mop!!!!! Hele fijne dag vandaag, geniet van elkaar! Laat je een foto van jullie zien? I'm a sucker for weddingdresses and weddingpictures 😄😄😄

3. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Van harte gefeliciteerd met je trouwdag .....

4. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Van harte Nena...geniet van jullie mooie dag👫

5. Belle1984

Belle1984 Actief lid

14 jan 2013
    304
    0
    16
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd Nena!

Hier kwam vandaag het killer nieuws :( Ondanks dat mijn hcg blijft stijgen en de streepjes op mijn testen steeds donkerder worden, zal het niks worden. De fertiliteitsarts is terug uit vakantie en zei dat ik de medicatie moet stoppen. Het zal een miskraam worden of het is een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Woensdag moet ik op controle om te kijken wat er moet gebeuren. Het doet me zoveel verdriet. Er groeit een klein wezentje in mijn buik maar het mag niet zijn... Als ik naar mijn dochter kijk en zie hoeveel vreugde ze iedereen brengt, dan voel ik me heel verdrietig, dat ik dit kleine wezentje niet op de wereld kan zetten. Hopelijk meer geluk met een van de volgende vijf resterende cryo's...

6. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hoihoi

Vandaag net het gevoel dat ik ongesteld moet worden ..krampjes in de buik en last van mijn onderrug ....het zou maar zo de innesteling kunnen zijn .De vorige keer heb ik dat niet zo gevoeld ....

Hebben jullie dat ook gehad ?

7. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames dank je wel voor jullie felicitaties
    Ik heb een super mooie dag gehad
    Liefss knuffel

8. Sady

Sady Lid

10 jan 2014
    54
    2
    8
    @Bella1984,

Ik ben een stille lid maar lees altijd mee. Veel sterkte en hoop dat de volgende ronde raak is!!!

9. Belle1984

Belle1984 Actief lid

14 jan 2013
    304
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt, dat is heel lief. Ik ben een beetje bang voor morgen. Ik ben gestopt met de medicatie en heb nog geen bloedingen gehad. Dus ik ben nog steeds zwanger... Het is zo vreemd. Ik hoop dat we morgen geen hartje te horen krijgen, want dan ga ik helemaal kapot. Hopelijk kunnen we gewoon snel verder met de volgende poging. Als ik het gevoel heb, dat we ergens mee bezig zijn, dan is het draagelijker.

10. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Belle: meid wat een rot situatie..heel triest..veel sterkte morgen en een hele dikke knuffel..denk morgen aan je..

11. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi bella 1984
    Ga voor je duimen morgen meid
    Liefsss knuffel
    Decembergirl ik heb dat elke maand meid dat gevoel je lichaam kan je gek maken hoor maar hoop dat het weer raak voor je is meid
    Voor mij word dit de vijfde ronde weer na miskraam
    Ik zit nu op mijn vruchtbare dagen weer gezellig na mij huwelijk maar mijn piek nog niet gehad denk morgenvroeg hoop ik pffff
    Liefsss knuffel

12. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Na weer een tijd stilte ben ik weer bijgelezen.
    Wat een vervelende en nare berichten maar ook berichtjes met hoop!

Ik ben inmiddels weer aan t prikken, vrijdag eerste fm op dag 10,hopelijk komt ei nu weer ietsje eerder omdat ik nu meteen op 125 ben gestart. Op naar iui 3

13. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik word zelf ook gek...
    En mijn man dit keer nog meer...
    Tips (zie mijn topic hier in dit forum van zojuist) altijd welkom :(

14. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Allen!

Belle wat afschuwelijk voor je!
    Ik begrijp heel erg goed dat je juist nu geen hartje wil horen...maar ik ga er toch vanuit dat ze daar rekening mee houden ze kunnen immers het geluid afzetten veel sterkte vandaag!!

Decembergirl spannend weer hoor! Het kan iedere x raak wezen en de hormonen in je lijf je gek maken.
    Blijf relaxt en zoek fijne afleiding al valt dat niet mee!!

Gefeliciteerd Nena wat leuk zeg!!!! Ja heb je een mooie dag gehad? Hadden jullie het weer een beetje mee zitten?
    Geniet van de witte broodsweken hihi
    Succes meid met klussen

ik hoop het toch zooo voor iedereen!

Dikke knuffel voor jullie kanjers 💖

15. Belle1984

Belle1984 Actief lid

14 jan 2013
    304
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames, hier wordt het wachten nog wat langer.. Dus gezellig samen gek worden dus.

ik ben dus zwanger maar het is een biochemische zwangerschap. ik moet wachten tot ik een bloeding krijg. Maandag weer hcg prikken en als het op nul staat (en ik ben ondertussen beginnen bloeden), kan ik starten met 3 weken pil omdat ik zelf geen cyclus heb. Wanneer ik dan daarna ongesteld wordt, kan ik weer starten met de progynova voor een volgende terugplaatsing. Dus we zullen al snel 6 weken verder zijn vooraleer we een nieuwe tp krijgen.. Ik baal er enorm van.

Bedankt voor jullie lieve reacties, dat doet deugd...

16. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hoihoi

Het wachten is idd een drama ....ik voel me nu anders dan de eerste keer maar ik ga niet vergelijken niet elke zwangerschap is het zelfde !
    We gaan volgende week donderdag nog even 3 dagen met zijn tweetjes naar een hotel ff lekker ontspannen ....Maar de dag dat we weer naar huis gaan is mijn officiële testdag dus de testen gaan mee !!

Liefs Xxx

17. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ogh belle verschrikkelijk zeg!
    Hopelijk heb je weinig pijn..
    En dat je dan weer zolang moet wachten is ffffrsterend meid!!
    Ik hoop dat je een beetje afleiding hebt juist nu!!

Heel veel sterkte!

Liefsss

18. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meid27 Ja heb een mooie dag gehad en was 33 graden het feest was ook super gaaf we hebben genoten hoor
    Liefsss knuffel

19. Wivine89

Wivine89 Actief lid

12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    Wat duurt dat wachten super lang... Ik zit een week na de pregnyl.. Dus moet nog even een weekje wachten voordat ik kan testen:)

20. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Ik ben ook weer terug van weg geweest. Heb er even uit gelegen... erg druk gehad en wilde ook even afstand houden van het forum. Heb gelukkig net voor de vakantie m'n 3e IUI gehad op 18-7.. we vertrokken 19-7, dat was gelukkig wel mazzel. Daarna lekker ontspannen op vakantie, ik had goede hoop. Helaas 11 dagen na IUI (helaas ook in de vakantie) toch doorgebroken, jammer. Ik kon het gelukkig wel goed handelen.. wilde wel goed genieten van de vakantie. We waren namelijk naar Amerika (Westkust) Zou enorm zonde zijn als ik bij zak en as zou zitten. Had wel een leuk verjaardagcadeau geweest als het raak zou zijn geweest.. afgelopen woensdag alweer 29 geworden.. hopelijk toch nog voor m'n 30e moeder of iig zwanger zou heel leuk zijn!

Nu even een stopmaand vanwege het ziekenhuis dat dicht is voor drie weken.. Aanstaande maandag wel even contacten (kan op bepaalde tijden) over het hoe nu verder. Zit nu op cyclus dag 9... deze maand dus maar zelf proberen. Ik hoop alleen dat mijn cyclus nu niet enorm lang gaat worden zo zonder medicatie.. iemand daar ervaring mee?

Ik ga proberen zoveel mogelijk terug te lezen!

Liefs Sanza

Deel Deze Pagina