gekkk van het wachten....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door meid27, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Wauw gaaf man Meid27, heel mooi! Hopelijk is het bij ons ook de 4e keer raak Mofantje.. Ik denk dat we allemaal die droom hebben om nog in 2015 zwanger te "mogen" raken.. mooi vooruitstreven natuurlijk ;)

Gelukkig Decembergirl dat jullie ondanks de teleurstelling er wel een leuk en gezellig weekend ervan hebben kunnen maken.. Nu even rust en dan weer een spannende tijd tegemoet!

Gooi het er maar lekker uit carpediem, je zit nu in een van de zwaarste weken van heel dit traject! Het valt allemaal niet mee, die wens en die droom die je zo graag in vervulling ziet gaan. Ik dagdroom zelf ook wel eens. Vooral over hoe een babybuik mij zou staan of hoe het voelt om zwanger te zijn (op de ziekte verschijnselen na hihi) en vooral over hoe onze keine er later uit zal gaan zien... ik droom nog even lekker verder :(

Fijne avond allemaal meiden! XXXjes

2. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanx Sanza!

Idd zoals je zegt het traject is zwaar en slopend!!!
    Wij zelf zijn er 5jr mee bezig geweest en ook vaak die dag dromen gehad hoe je ze omschrijft.

Ik gun het jullie een ieder dat deze droom werkelijkheid mag gaan worden

Knuffeltjes en veel liefsss

3. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames had vanmorgen 12dpo een witte test
    Pfff zak weer helemaal in de grond sorry dames
    Lieffss knuffel

4. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Volgende ronde nu weer Iui heb ik misschien toch wat meer kans

5. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Zeuren en je hart luchten mag hier zeker!
    Het traject is zeker zwaar in de eerste week van wachtweken kan ik ook heerlijk dromen daarna overheerst meestal gevoel dat t toch niet raak is.
    Balen nena maar streepje kan nog komen!

6. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Hallo dames, gisteren eerste echo gehad na decapeptyl+menopur 150 mg: 10 eitjes groter dan 10 mm en 10 kleinere...mooie oogst zei de gyn..hahaha..morgen weer echo..als alles goed gaat hoop ik dat de punctie en tp begin volg week gaat plaatsvinden..

Nena: het is misschien en hopelijk nog te vroeg...genoeg vrouwen gehoord die pas op dag 14 een pos test hadden..mijn duimen draaien voor je..en ook voor andere dames op deze forum

7. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Hey dames,

Nena, zou het niet te vroeg zijn 12 dpo. Zolang je niet bloed ziet. zou ik positief blijven.

Erg mooi geschreven mofantje, zwanger 2016 in. Heerlijk lijkt mij dat. Ik voel mij ook ineens vrolijker nu ik dit lees.

Flower78, Wow goed nieuws! Wat komt alles toch dichterbij. Hopelijk mag ik ook snel beginnen. Ik ga voor je duimen.

En natuurlijk voor alle andere :D Wij gaan gewoon met z'n allen in 2016 bevallen van een heeeel mooi wondertje!!!! Dit staat niet ter discussie dit moet gewoon Klaar punt UIT =D

Liefs xxxx

8. CarpeDiem1983

17 mei 2015
    82
    5
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lieve Nena idd wellicht nog te vroeg...wachten duurt lang he en ons geduld wordt behoooooorlijk op de proef gesteld. Houd moed hoor!!

Vindt het uitgangspunt iedereen zwanger 2016 het jaar in een erg goede!! Fingers crossed

Spannend flower78!!

En tnx allemaal fat ik hier af en toe kan spuien wat ik wil! 😊

9. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi carpediem
    Ja idd mijn lichaam heeft mij zo gewoon voor de gek gehouden
    Is echt niet leuk ja ik zie het zaterdag wel of het door komt ik hoop natuurlijk ook van niet maar we gaan het meemaken haha dat die rode duivel komt Pfff ik hoop dat we snel op die roze wolk komen dat ook wij kunnen genieten
    Lieffss knuffel

10. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    2016 allemaal zwanger...Wow wat een geweldig idee...

Ja het komt idd dichterbij...hihi...meiden duimen duimen...Happy: hopelijk kun je ook snel mee beginnen en uiteraard met goed resultaat..wens iedereen een hele fijne avond...

11. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Dat is positief flower.

Hier net echt enorme stekende buikpijn gehad in mijn baarmoeder, paniek kwam echt even om t hoekje vandaag 7 dp iui. Na 12 min zakte het gelukkig.
    Maar wat word je daar onzeker van zeg Pff

Moet zo aan hete erk tot morgen ochtend 11 uur word een lange en eenzame dienst denk ik.

12. CarpeDiem1983

17 mei 2015
    82
    5
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nou he Flower, is wat ik gisteren al zei: ons geduld wordt zooooo op de pref gesteld!!

Hier helaas IUI4 mislukt...
    Nena hoop dat jij beter nieuws hebt liefs xx

13. flower78

flower78 Bekend lid

12 feb 2014
    540
    9
    18
    Goede morgen dames...
    Mofantje: ja dat is idd positief..
    Carpediem: wat jammerrrr zeg...balen...ik weet niet wat ik moet zeggen...alleen hopen dat de volgende keer wel lukt...

Hier: as dinsdag is de punctie ingepland. Ik ben er heeeeel erg bang voor maar probeer rustig te blijven. Hopelijk valt het wel mee. Gisteren had ik 3 eitjes van 16,5 mm en 4 van 15,5...

14. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het is nog niet doorgebroken vandaag

15. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Balen Carpediem!!! Hoop echt dat poging 4 lukt!

Succes alvast djnsdag Mofantje spannend!

Oeh spannend Nena!! Ik hoop het voor jiu/jullie

Liefsss xxx

16. CarpeDiem1983

17 mei 2015
    82
    5
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ooow Nena, zou superfijn zijn!!! Duim voor jullie!

Flower zet m op dinsdag snap dat je gespannen bent, toch weer een nieuwe stap en onbekend terein. Succes!

Ik zit in dubio doorgaan met IUI 5 of pauze inlassen. Echter ben ik bang dat er dan 'kostbare' tijd verloren gaat...lastig hoor.

Wel superlekker weer dus op t strand aan t genieten.

Xx

17. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Wat ontzettend rot en balen carpe diem! Snap dat je door wilt gaan vanwege tijd maar als je denkt aan pauze omdat t je goed zou kunnen doen is het echt het overwegen waard. Je wacht al lang en een maandje rust is niet eens heel veel extra tijd gezien wat je al mee gemaakt hebt. Rust werkt positief voor je lijf dus miss ook voor behandeling. Succes met keuze maken.

Heel veel succes alvast flower voor dinsdag, nieuwe onbekende stappen zijn altijd spannend dat is helemaal niet gek!

Hier nogsteeds rare buikpijn bij vlagen. Ook steken in mijn vagina/onderkant baarmoeder af en toe. Raar allemaal maar krijg er geen vertrouwen van. Zit bij mijn hoofd al meer bij iui4

18. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat vreemd meiden het is nog niet doorgebroken vandaag
    Ik heb altijd heel regelmatig cyclus van 28 dagen vind het echt heel raar 12 dpo getest negatief heb wel hoofdpijn een beetje maar echt niet het gevoel dat ik zwanger ben dit is echt vreemd maar ga niet testen ik zie het wel Liefsss knuffel

19. CarpeDiem1983

17 mei 2015
    82
    5
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Meiden, ben he-le-maal door het dolle...
    Dacht dat de poging mislukt was vrijdag roze afscheiding dus dacht helaas...vandaag nog geen vers bloed en voel me echt anders dus dacht (voor het eerst sinds de behandelingen) laat ik toch een testen?!

De test is (lichtjes) maar POSITIEF?????????!!!!!!!!

Ik durf het niet te hopen maar zou het echt fantastisch vinden als het wel zo is. Heb namelijk ook wel gewoon buikpijn...

Liefs

20. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oooo spannend carpediem ik hoop voor je

Deel Deze Pagina