Nena: hoe veel dgn is het nu? Wil je het niet nog een keer testen? Ooo spannend meid..mijn duimen draaien Mofantje: woowwww wat een super goed nieuws...gefeliciteerd meid...jouw geduld is eindelijk mooi beloond.. Alle andere dames: bedankt voor jullie lieve woorden. Ik vind het nog steeds hartstikke spannend maar probeer gewoon nuchter te blijven...hou jullie op de hoogte
Hoi flower78 Ik zit nu op dag 29 dus ja het kan er doorkomen he Maar normaal kan ik de klok erop zetten dag 28 komt het door bij mij en nu nog steeds niks maar voel wel allemaal een beetje zeurende gevoel onder in mijn buik dus ja maat ik vind het zoooo vreemd gewoon Nee ga niet testen ik durf eigenlijk niet omdat hij op 12 dpo negatief was ben weer vang gewoon voor zo'n witte test en donderdag moet ik naar het ziekenhuis weer dus ja we wachten maar af maar dit is de eerste keer dat ik dit meemaak zo ik ben het wel eens een keer eerder ongesteld geworden maar nooit later dan dag 28 echt raar Liefsss knuffel
Nena ik snap het...gewoon doen of niet doen waarbij je goed voelt meid...ik wens je heeeeeeel veel succes en sterkte de komende dagen en wie weet...donderdag wordt het jouw dag...
Spannend Nena!! Ik hoop dat je morgen de moed hebt kunnen verzamelen om tochh te testen want het klinkt wel positief Succes meid Liefss
Dat je op 12dpo negatieve test hebt gehad zegt echt niks. Niet iedereen test voor nod positief. Bij mijn dochter* heb ik helemaal geen positieve test gehad. Ja na een hele lange tijd bij de huisarts. Toen was ik al bijna 12 weken zwanger. .
Hoi meid27 Nee durf echt niet ik zie het wel Ik ga de hele tijd kijken en er komt gewoon niks Maar ik voel me ook echt niet zo Ik had me eigelijk bij dat negatieve neergelegd en dat ik na de volgende ronde ga dus vandaar dat ik ook niet ga testen we zien het wel Hoi jane 1981 had je wel symptomen of ook helemaal niet? Liefsss knuffel
Nou meis als ik je verhaal zo hoor zou ik morgen ochtend gewoon even testje doen...tenzij je er natuurlijk zelf niet achter staat.. Dan ben je van veel onzekerheid af Succes!! Liefsss
Meid27 Ja ik wacht gewoon wel af meid we zien het wel mijn man zegt ook donderdag zijn we daar op het ziekenhuis En ik durf het echt gewoon niet Liefs knuffel
Helaas flower ik heb nog geen positief nieuws voor jullie hoor. Nog steeds met vlagen buikpijn en ik ben aan het bedenken wanneer ik ga starten met testen. Ergens geeft een witte test me ook rust, klaar met de zenuwen en alvast wennen aan volgende ronde. Morgen 10 dpo en 12 na pregnyl. Carpe diem van harte met je positieve test!!! Nena wat spannend zeg ik hoop dat er niets gaat doorbreken en je mega zwanger bent!
Nee echt helemaal niks, ben 1 ochtend misselijk geweest. En had meerdere malen getest maar echt negatief, eerste paar keer bij de ha ook. Ik ben toen weer geweest omdat ik maar niet ongesteld werd. Toen daar een licht streepje, doorverwezen naar het ziekenhuis omdat termijn niet ongesteld niet overeen kwam met testresultaat. Echo gaf 11+6 aan...
Jeetje Nena wat spannend, hier ook nog steeds niets, dus hoop dat die positieve test blijft...ga vrijdag nog een keer testen. Wel zh gebeld en heb een echo staan voor 15 sept, mocht het toch doorkomen dan afspraak maken voor de volgende ronde. Heb nu hetzelfde als jij Nena, toch steeds even naar het toilet...soms lijkt het ook echt of je vocht verliest, maar dan zit er toch niets... Zou echt tof zijn als jij ook positief nieuws hebt donderdag!!! Mofantje, hoop ook voor jou dat de buikpijn van iets anders komt, ik heb ook gewoon iedere dag buikpijn...dat is ook het ' enge' en mijn test zondag was 14 dagen na inseminatie....maar normaal al paar dagen ervoor spotting, dus ik probeer positief te denken,dat helpt wellicht ook en vanavond weer naar de acupunturist. Wivine, we hebben niets meer van jou gehoord, gaat het goed??
Hoi dames Bij mij is het wachten nu voorbij het is net doorgebroken Dus weer door naar volgende ronde en De zomerstop op het ziekenhuis is voorbij dus nu weer iui Liefsss knuffel
Vandaag 10 dagen na iui getest en is spierwit. Helaas ik had echt anders gehoopt deze keer toch andere klachten en andere planning met iui maar vooral voor de eisprong 6 dagen van de week in Zh gezeten met veel onzekerheid en verwarring voor niks :'(
Aaaaaaahhhhh SHIT Nena!!! Echt balen zeg!! Kortom je kunt dusz niks van je cyclus op aan balen zeg!!! Sterkte meid op naar de volgende iui! Wat vonden jullie van het interview van Jolante bij Linda's zomerweek?? Ik vond het een tikje overtrokken.. Liefss
Hallo dames, Ik kom er gezellig bij op het wachtbankje. Vanmiddag heb ik een cryo tp gehad (van onze eerste icsi poging 2 jaar geleden). Nu is het dus weer 11 dagen geduld hebben . Spannend!
Hoi meid27 Ja echt balen Ja maar ja we gaan maar weer door Donderdag afspraak en weer door met iui tot december dan houd het op voor ons Nee heb dat programma niet gezien maar vind haar altijd al een deus whaaaaa sorry hoor Liefsss knuffel
Hee Nena, Wat balen zeg! Het was zo mooi geweest,zonder al dat medische gedoe. Maar houdt moed hoor! Ons doel is iedereen zwanger in 2016. En in 2016 (maakt niet uit welke maand) een mooi wondertje op schoot! Ben afgelopen vrijdag voor een gel echo geweest. Ik heb paar vleesbomen. Maar niet hinderlijk voor onze ICSI behandeling. Traject zal ik zsm mee beginnen. Pfffff Mofantje, hoe gaat het nu met je? Hopelijk is het niet doorgebroken.... Hoi Kahlan, leuk dat je mee komt kletsen! Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik heb binnenkort mijn ICSI behandeling. Veel succes met het wachten. Hopelijk over 11 weken heel goed nieuws! Iedereen enorm veel succes! xxxxxxx
Het gister was ik erg ondersteboven maar in middag knop om voor t werk, weet nu even niet hoe ik me voel. Was gisteravond wel ineen heel moe, misselijk, hoofdpijn het zal er allemaal wel ff uitkomen despanning. Ik. Gebruik utro tot het weekend dus ongesteldheid komt pas volgende week