Wat fijn voor jullie die mooie cb testen. Nena we gaan samen voor iui 4. Weet jij hoevaak ze iui max van plan zijn in jullie behandelingen? Bij ons spraken ze over 6 x maar ik heb daar eigenlijk geen goed gevoel over. Zou het fijn vinden nog 1 iui dan op vakantie en daarna liefst verder kijken naar ivf. Geen idee wat Zh er van vind. Werkom tsayno,super spannend, ik zou echt niet kunnen wachten. Geniet nog van vakantie
Hey Jane wat balen, hopelijk zit het toch nog goed, je test gaf aan zwanger. Doe rustig aan. Hier een slechte nacht gehad, wat koud en rare buikpijnen, geen menstruatie pijn, maar net anders. Ik wacht nog even met testen, heb te vaak negatief getest dat ik nu gewoon een angst heb voor testen...maar ik zit hier nog wel een weekje op vakantie... Dank jullie wel allemaal en ik hoop voor allen een mooie test!!!
Hoi jane1981 Wat erg meid sterkte maar zou het wel effe na laten kijken want je weet nooit Liefsss knuffel
Hoi mofantje Ja ik ga alleen maar iui want ik heb nog tot december want mijn biologische klok tikt door dus vandaar ik word ik jan 37 jaar en heb een zoon van 15 dus dan heb ik besloten om te gaan stoppen dus vandaar liefss knuffel
Ohw neeeejj toch Jane!! Heb je ook krampen? Idd wat Nena ook.zegt even bellen met het zkh voor een echo je weet immers nooit.. Pff Nena spannend weer hoor! Ik denk aan je!! Liefsss
Sorry voor deze info, maar ik had vanochtend bij het afvegen wat rozig/bruinig/paarsig slijmverlies. Ik ga er vanuit beginnende menstruatie, maar het zet nog niet door. Ik ben benieuwd rest van de dag en morgen. Geen menstruatiekrampen op dit moment. Wel overgegeven.
Morgenvroeg weer echo was nog niet groot genoeg maar het zit er wel aan te komen dus donderdag of vrijdag iui misschien morgen prikken
Het heeft doorgezet. Cyclus van 35 dagen...zucht. Ik kan wel janken (heb ik ook gedaan) hopelijk dat we snel de zwangeren mogen volgen.
Heey meid27, Volgende week donderdagavond moet ik voor een informatie bijeenkomst met manlief en daarna ga ik starten met icsi behandelingen. Vleesbomen zijn nu te klein om te laten verwijderen, dus ze laten ze eerst voorlopig zitten. Het ging mij allemaal niet snel genoeg, maar nu icsi ( mijn laatste station) pffff kan maar 3 x dus dan maakt het mij ergens minder snel uit Ben bang voor een definitieve teleurstelling. xxxxxx
Hoihoi Ik kom eens ff om het hoekje kijken . Ik zie dat er een paar meiden een mooie test hebben gehad gefeliciteerd en ook dat er bij een paar mis is gegaan ...sterkte !! Hier gaat het met ups en downs de ene dag kan ik alles aan en de volgende dag is het echt bagger !! Ik weet dat een rustmoment moet tussen de behandelingen maar ik wordt er onrustig van het liefst was ik meteen door gegaan !! We hebben niet zoveel tijd meer wat betreft mijn leeftijd we hebben nog tot 5 dec daarna mag het niet !! Eind deze maand kan ik de medicijnen weer gaan halen en in oktober gaan we voor de laatste behandeling . Liefs Xxx
Vrijdag iui gelukkig hoop dat ik het kan morgenavond om die spuit te zetten pffff vind het maar niks Liefsss