gekkk van het wachten....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door meid27, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Veel succes en sterkte decembergirl lijkt me heel frustrerend als je niet meer verder mag ivm leeftijd

Ik zal vrijdag duimen nena!

Ik ben nog niet ongesteld geworden, vorige rondes werd ik dat op 3e dag na stoppen , zou vanmorgen moeten zoijn, hopelijk komt t snel dan kan ik deze ronde vergeten en door naar iui 4

2. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zal het me lukken om die sluit te zetten maak me nu al druk eigenlijk pffff

3. CarpeDiem1983

17 mei 2015
    82
    5
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    lieve Nena,

Het gaat je echt wel lukken hoor!! Natuurlijk is het even niet leuk, maar als je hem snel zet, rustig de vloeistof inspuit, snel naald verwijdert dan ben je binnen 1 minuut klaar:)

Wat ik eerder heb gezegd, probeer je favo muziek erbij op te zetten en niet te lang na te denken. Als je de spuit binnen 2 seconde zet gaat het goed. Daarna krijg je teveel tijd om na te denken.

Zet m op je kan het!!! Dikke knuffel

4. Belle1984

Belle1984 Actief lid

14 jan 2013
    304
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nena, je gaat het zeker en vast kunnen! Er is geen andere optie, he? Wij meiden doen er toch echt alles voor om een baby'tje in onze armen te krijgen over 9 maanden? Dus keep your eyes on the prize ;) en gewoon prikken. Niet nadenken, gewoon doen en dan is het zo voorbij.. Zo deed ik het ook wanneer we met de eerste icsi bezig waren.

Ik heb me bewust de laatste weken wat op de achtergrond gehouden om het allemaal wat te laten bezinken om er met goede moed weer in te vliegen voor onze volgende tp. Ik ben gisteren ongesteld geworden dus ben vandaag weer gestart met Progynova en 14 september echo gepland. Ik verwacht dat we dan 18 september hopelijk een 1 van onze 5 overblijvende cryo's teruggeplaatst krijgen. Ik ga ondertussen ook naar een psychotherapeute, omdat ik blijf vastlopen op m'n eigen perfectionisme en dat is als mama van een 14 maanden oude dochter met een pittig karakter niet echt handig. Het doet deugd om met iemand te praten, want perfectionisme en de MMM is ook geen goede combi. Alles wat misgaat is in mijn hoofd 'mijn schuld' en ik wil over alles controle hebben ;) Hopelijk kan ik rust vinden/bewaren met deze poging...

Veel succes en sterkte aan de andere dames xx

5. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben zo bang voor bijwerkingen dames maar ja het is maar een spuit
    Maar maak me zon zorgen gewoon snik snik ze zeggen dat ik er geen bijwerkingen van zou hebben maar toch ben ik er angstig voor ik ben echt een miemeltje voor bijwerkingen
    Liefs knuffel

6. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen

Hey Nena,
    Het gaat je vast en zeker lukken!
    Hoe vaak moet je prikken? Ik was ook bang voor bijwerkingen, gelukkig heb ik die niet gehad.
    Zoals carpediem1983 zegt, snel insteken en rustig inspuiten en snel er weer uit. Ik had de eerste 2 keer ook muziek erbij. Maar wow wat went dat snel zeg het spuiten in je lichaam.

Hopelijk gaat dit je helpen en wie weet is het meteen raak :D

Succes meid!

XxXXXXXX liefssss knuffel

7. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ik hoef alleen vanavond om 2300 te spuiten meer niet
    Dus jij had geen bijwerkingen happy1234

8. Manonmama

Manonmama Actief lid

17 apr 2015
    136
    0
    0
    Ik had van puregon totaal geen bijwerkingen, van pregnyl wel, maar echt niets ernstigs. De bijwerkingen van een zwangerschap zijn veel erger, hoewel elke zwangerschap anders is. Ik kon niet aan het spuiten wennen, dus ook die ervaring is voor iedereen anders. Maar ik dacht bij iedere spuit aan een bevalling. Zo'n wee is ook geen pretje :), maar het is het zo waard. Desnoods zeg je het versje op: in pufritme: "deze spuit is zo voorbij" (deze wee is zo voorbij). En dan duw je de spuit in je huid op 'voorbij'.

Succes moppie!

9. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oké ik ben zo blij met jullie positieve verhalen ik ga het doen meiden op goed geluk hahaha dank je jullie allemaal echt knuffeltjes van mij

10. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hoihoi

Nou een beetje frustrerend is wel maar ik snap ook wel dat er een limiet aan moet zitten .
    We hopen op een mooi resultaat in oktober

11. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hoihoi

Tuurlijk gaat je dat lukken !!!
    Succes

Knuffff

12. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Hoi Nena,

Hoe is het prikken gegaan???
    Ben benieuwd en hopelijk ging het allemaal goed.

Ik had inderdaad geen bijwerkingen.Terwijl ik dat wel met de anticonceptie had Verschrikkelijk. Ben ook zo gevoelig met bijwerkingen. Hoop dat het bij jou net zo mee valt.

Fijne dag allemaal! Zo op mijn fietsje naar het werk :) Beetje gezond doen. Gisteren een heerlijke chocoladereep op Hahaha

Liefs xxxxxxx

13. CarpeDiem1983

17 mei 2015
    82
    5
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi Nena,

Ik ben ook erg benieuwd hoe het is gegaan, zat om 22:53 nog aan je te denken :)

Ik houd iig mijn vingers gekruisd en ga heeeeel hard duimen.

Liefs

14. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden

Ja het is gelukt maar heb het heel erg moeilijk gehad Pfff nog geen bijwerkingen gelukkig maar ik denk dat ik mezelf gewoon gek maak hahah maar goed morgen om 11 uur Iui dames dan morgenmiddag weer op het wachtbankje 2 weken hahaha
    Lieffss knuffel

15. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oooooo ik heb zon zin in morgen hahah dat ze maar snel zwemmen hahahh wie weet
    Lieffss knuffel

16. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Hey Nena,
    Ja begrijp ik volkomen! Het is ook spannend. Maar goed dat het gelukt is. Morgen IUI. Spannend!!! Daarna gaan wij flink duimen.
    Ik moet binnenkort ook weer beginnen met spuiten. Eerst voorlichtingsavond bijwonen.

Carpediem1983,
    Hoe gaat het met je? Last van zwangerschapskwaaltjes of valt dat mee? Binnenkort 1e echo toch? Hier is het zo dat je na een behandeling eerder een echo krijgt dan iemand die spontaan zwanger is. Spannnenddd :D Maar onwijs leuk!

XxxxxXXxx

17. CarpeDiem1983

17 mei 2015
    82
    5
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gelukkig is het gelukt Nena en kun je uitkijken naar morgen!! Ik ga nu alvast duimen hoor!!! Toitoitoi

Happy, het gaat goed, inmiddels gelukkig iets minder buikpijn dus voel me steeds rustiger gelukkig. Heb het inmiddels mijn zwangere zus, ouders en zwangere vriendin verteld. Had daar al zolang naar uitgekeken dus was erg leuk en emotioneel. 15 sept pas echo dus nog 12 dagen! Maar heb echt goede moed dat het goed haat komen nu. Durf nu ook steeds meer na te denken en besef groeit daardoor. Ik hoop echt dat het bij iedereen gaat lukken want gun het iedereen zooooo enorm!!

Hoe gaat het nu verder met jou? Waar zit jij precies in op dit moment?

18. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Duiken jullie allemaal mee dames xxxx
    Ik ben nu op het ziekenhuis 11 uur iui
    Dus pleeze laat die duimpjes draaien voor me dames
    Liefsss knuffel

19. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Goed dat het gelukt is nena!
    En inmiddels zit iui er ook al op! Nu duimen.

Ik heb zo beoordelingsgesprek op het werk en vanavond start ik met prikken, heb helaas slaapdienst dus ook weer op t werk. Dan morgen lekker lunchen man manlief want morgen 1 jaar getrouwd en hoppa weer slaapdienst in.
    Belde net Zh voor afspraak 1 E fm en ze zptwijfelde nog even want er stond niks opgeschreven. Dus ik verteld dat het 6 x iui moest gaan worden en dat w nr 4 nu graag voor onszelf vakantie nog wilde en daarna een gesprek en dat vond ze een goed plan.
    Ons was namelijk gezegd normaal 3x eigen cyclus en 3 gestimuleerd maar voor ons 6 x gestimuleerd maar dat zie ii eigenlijk niet zo zitten

20. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames vanaf nu officieel op de wachtbank
    Het is goed gegaan dus nu lekker op de bank met een dekentje gezellig film kijken met mijn schatje mijn zoon is pas om 5 uur klaar op school dus ik heb zo'n fijne dag gehad geen werkstress effe mijn man ook niet we hebben vandaag zo lekker zitten genieten mijn eigen arts was er ook ook een hele dikke knuffel van haar gehad dus ja mijn dag is een keer super gewoon effe hoofd leeg gewoon
    Liefsss knuffel

Deel Deze Pagina