gekkk van het wachten....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door meid27, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Oh wat ontzettend leuk dat je je familie en vriendin hebt verteld. Lijkt mij ook zo leuk om te doen. Oh nog 12 dagen voor de echo. Voor je het weet is het zo ver.Spannend! Ja je hebt ook best lang gewacht dus dan moet het nog even doordringen. Ik hoop ook dat ik snel bij jou mag aansluiten en kunnen wij leuk over zwangerschappen en baby's hebben hihi. Ik heb mijn 6 iui achter de rug. allemaal mislukt. Ikga volgende week naar een bijeenkomst en dan krijg ik ook medicatie om vervolgens te starten met een icsi traject. Ik ben nerveus en bang tegelijkertijd. Ik krijg 3 behandelingen vergoed en het is ons laatste station. :( valt mij echt zwaar. Maar goed we zullen zien. ....:(

2. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend weer hoor Nena!!!
    Ik duim ook weer vollop met je mee😊
    Erg fijn dat je het als positief hebt ervaren is ook belangrijk.

Liefsss

3. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja dank je meid27
    Dat je mee duimt hoe is het met jou hummeltje en weet je eigenlijk al wat het word hahhaha houd je dat nog vol hahahha
    Liefsss knuffel

4. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lief dat je vraagt Nena ondanks jezelf in de klote situatie zit.
    Het gaat goed met me voel wel steeds meer kwaaltjes mn rug heupen en vekken beginnen wat pijn te doen.
    Ook avonds erg moe.
    Ik ben nu net klaar met de late dienst en ben blij dat ik naar bed nag hihi.
    Donderdag mogen we weer voor controle mn zus met mn nuchtjes gaan dan mee zo leuk he die zijn helemaal in de ban van de buik van tante Miek (Moniek) ;)
    Laatst kwamen ze ook had mn nichtje gezegd jaa maar nu is de baby er toch wel? Grappig die kinder praat...

Weer 2 spannende weken voor jou Nena ik hoop toch zooooo dat het dit x raak is en dat het goed blijft gaan je verdiend het!

Net als ieder ander hier :)
    Ook de kleine uk duimt voor jou mee hoor! Terwijl ik dit typ en vanmiddag ook traptie er lekker op los

Liefss

5. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahha lief van die kleine dondersteen haha weet je wat ik het mooiste moment vond is dat ik smorgens wakker werd en dat ik zijn voetje gewoon ja hoe zeg je dit dat je het voetje zo kunt vastpakken hahhaha dat was zo mooi maar ik denk dat jij daar nog effe op moet wachten denk ik Liefsss knuffel

6. CarpeDiem1983

17 mei 2015
    82
    5
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ladies, moet ff mijn verhaal kwijt.
    Net bruin bloedverlies, compleet in de stress. Zkh gebeld mag over twee uur terug bellen...miss mag ik langs voor een echo.

Pffff dan kun je toch ook weer zo van je positieve roze wolk af'donderen' sorry voor taalgebruik

7. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oooo meid carpediem ik hoop voor je dat het niet doorbreekt je hoort het wel vaker heb je veel bruin verlies?

8. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Maar zou gewoon proberen rustig te blijven en lekker effe gaan liggen snap dat dat heel moeilijk is nu maar gewoon proberen want misschien dat het gaat stoppen ik duim met je mee meid

9. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ga effe een kaarsje voor je aansteken meid
    Hier van mij een knuffel

10. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Hoop dat ze je gerust hebben kunnen stellen carpe diem!

11. CarpeDiem1983

17 mei 2015
    82
    5
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lieve meiden,

Je kaarsje heeft geholpen Nena💋 dankjewel!
    Gelukkig mocht ik rond 22:00 langskomen voor een echo en alles is goed! Owww was zo zenuwachtig niet normaal. Moet wel wat rustiger aan doen aangezien bloedverlies meestal teken is dat je lijf rust nodig heeft. Maar we zijn gerustgesteld en ga nu lekker slapen.

12. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooo oooo wat fijn carpediem echt dat alles goed is
    Ik hoop dat je lekker heb geslapen en dat het bruin stopt of is het al gestopt?geniet er maar van meid Xxx
    Liefsss knuffel

13. CarpeDiem1983

17 mei 2015
    82
    5
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heb heerlijk geslapen bloedverlies een stuk minder dus probeer het maar los te laten allemaal.

Iedereen heel veel sterkte in de wachtweken en ik blijf meedeinen voor iedereen!!

Liefs xxx

14. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oke mooi meid dat je lekker geslapen heb
    En nu maar dat het helemaal gaat stoppen
    Bij mij ging het dus fout toen met dat bruin zo begon het bij mij maar je ziet dat dat helemaal niks hoeft te zeggen ik vind het echt fijn voor je meid dat je lekker verder kunt genieten en dat je echo heb gehad ik kreeg dat dus niet moest maar afwachten wat ik toen dus heel belachelijk vond maar goed hoop dat ik ook snel weer mag genieten
    Liefsss knuffel

15. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hele opluchting Carpediem!

Nee ik jan nog geen handjes of voetjes onderscheiden dat zal nog wel komen 😊

Het hele weekend mn verjaardag gevierd ik ben inmiddels 28 lentes jong whoehhh! :)

16. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd meid27 met je verjaardag haha

17. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt Nena! :)

18. CarpeDiem1983

17 mei 2015
    82
    5
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het hier met iedereen??

Nog updates?

Liefs xx

19. Mofantje

Mofantje Bekend lid

16 mei 2014
    551
    13
    18
    Flevoland
    Wat een oplichting moet dat zijn carpe diem! Hoe is het nu met je?
    Lijkt me zo bijzonder je kindje voelen bewegen in je buik meid 27 en nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Ik zit op dag 10 en heb zo meting. Vorige ronde begonnen er toen net 2 te groeien waarvan 1 dominant werd en ik 8 dagen erna inseminatie had maar ei was ineens hard gegroeid laatste dagen dus ik ben benieuwd of er nu iets te zien is en ik wil weten of ze het nu zelfde aanpakken als vorige keer wat voelde echt niet prettig alle onzekerheid en uiteindelijk toch extra naar Zh . Dus ik update straks weer!

20. Annebeth

Annebeth Bekend lid

11 sep 2015
    688
    449
    63
    #1540 Annebeth, 11 sep 2015
    Laatst bewerkt: 11 sep 2015
    Hoi meiden, graag zou ik meepraten op dit topic :) Aangezien ik nu al gek wordt van het wachten en ik nog 14 dagen moet wachten ;)

Ik zal me eerst even voorstellen en mijn behandelgeschiedenis toelichten: ik ben 28 jaar, en weet sinds mijn 17e dat ik PCOS heb na onderzoek. Ik werd helemaal nooit ongesteld, waardoor ik altijd dacht dat ik de 'ergste' vorm van PCOS had en dat zwangerschap heel moeilijk zou worden.

Inmiddels zijn mijn vriend en ik sinds januari bezig in de MMM (in het ziekenhuis in Amersfoort), en gaat het inderdaad nog niet heel makkelijk allemaal, maar dat is puur omdat het een tijdje duurde voor de juiste behandeling/dosering was gevonden.
    De eerste maanden hebben we clomid geprobeerd (50 mg 100 mg en 150 mg). Helaas behoor ik tot de 20% van mensen die daar resistent voor is, want er gebeurde helemaal niks.
    Daarna hebben we gonal F geprobeerd, maar na verhoging in kleine stapjes van 50 eenheden naar 100 eenheden binnen een lange cyclus van 40 dagen raakte ik na veel inactiviteit van de eitjes opeens overgestimuleerd. Een eitje was zelfs 3 cm! Toen moesten we iets van 6 weken wachten voor alles weer tot rust was gekomen. Dat vond ik zo lang duren! Maar gelukkig gingen we in die periode ook een weekje weg.

Inmiddels zijn we overgestapt op menopur. Wederom gebeurde er eerst een hele tijd niks, tot prikdag 25 ofzo. Maar toen begonnen er gelukkig een aantal eitjes te groeien. Ik was alweer heel erg bang dat ik zou overstimuleren, het begon met 4 eitjes van 10 mm. Maar enkele dagen later waren er twee heel hard doorgegroeid en de rest klein gebleven! Toen er een eitje van 19 mm en 17 mm was geconstateerd (met behulp van 112,5 menopur) mochten we de dag erna pregnyl zetten. Dat was gisterochtend. Dus we klussen nu elke dag.

Ik hoop zo dat het gaat lukken dit keer! Ik vind het prikken echt niet leuk, hoewel het wel went. Maar hier en daar lees ik verhalen van mensen die maar 10 dagen hoeven te prikken ofzo, en ik heb dat tot nu toe steeds een maand achter elkaar moeten doen. Dus mijn buik is er wel een beetje klaar mee, haha ;) Gelukkig gaat mijn baarmoederslijmvlies altijd heel goed (was nu 8,2 mm) en heeft mijn vriend gezond zaad.

Omdat ik het nu al moeilijk vind om te wachten en ik ook verwacht wat vragen te krijgen dacht ik, ik zoek een fijn forum op interenet om me bij aan te sluiten, te steunen en steun te ontvangen :)

Enkele vragen die ik nu heb:
    -gisterochtend heb ik pregnyl gespoten om 7:30. Weten jullie wanneer de eisprong dan ongeveer zal zijn?
    -wanneer mag ik testen?
    -hoeveel kans maak ik ongeveer om zwanger te worden, met twee volgroeide follikels? En hoeveel kans zou ik hebben op een tweeling?

Deel Deze Pagina