Oke ja snap ik Dat het maar gauw half 12 is dan haha dan kun je echt lekker genieten ik zal een kaarsje voor je branden meid Knuffel
Ooooohhhhh NENA!!!!! ik moet ervan huilen sta zelfs te springen van geluk voor jou!!! Jahooooo!!!! Geweldig mooi meid GEFELICITEERD!!!!!! het is je zo gegunt! Wauw echt vet gaaf poging 4 gewoon weer raak he! Ik had het bericht gemist idd! Genieten meid!!! Liefssss
Ja geweldig he je idd iui 4 hahahha gewoon raak ik moet ook echt heel de dag huilen hahahaha super gaaf gewoon xx
Ik zei tegen mijn man het streepje is wel licht hahah hij wat Licht echt niet zei hij hahhaha hij springt eruit whaaaa moet weer huilen hhahaha
@Nena & CarpeDiem: gefeliciteerd! Wat geweldige nieuws! @nena, begrijp het wel dat je IUI doet zonder hormonen? Als je de LH piek vindt wordt je dan 24 u later geïnsemineerd? @carpediem: hoe liep de protocol bij jouw? Alvast bedankt meiden!
Hoi mcgb Dankje wel meid Ja ik moest altijd smorgens vroeg testen was hij positief dan de volgende dag voor 12 uur iui Liefsss knuffel
Geweldig mooi Nena!!! Streep is streep en nou blijven zitten rn mooi groeien tot een mensje! *duimpjes draaien voor jullie dames*
Ja idd ja nu een blijvend plakkertje hahah Komt denk ik omdat ik te snel denk ik naar die test heb gekeken maar het is een duidelijke streep je hoefde niet te tuuren hahahha Liefsss
En ik en me man houden het wel stil deze keer want ja vorige keer misschien te snel geweest en dat willen we niet meer
Fijn dat je je zo goed voelt meid! Ven enorm blij voor jou/jullie! Jaa Carpediem hoe was de echo gisteren??? Liefsss
Ik hoop dat het toch wel goed is gegaan met haar echo Van carpediem Zou ik nu eerder een echo krijgen vanwegen vorige keer de miskraam Liefsss knuffel
Dat hoop.ik wel voor jou Nena maar ik denk dat je moet wachten tot 8 weken...denk ik maar goed je kunt altijd aangeven dat je toch graag eerder wilt nee heb je...ja kun krijgen; ) Jaa dat hoop ik ook voor Carpediem...ze laat ons in spanning zitten...maar we wachten het geduldig af 😊