Ja ik ook ja hi hi hi hi En ik lees ook nog heel graag mee en ik doe ook veel duimpje draaien Haha volgens mijn mag bia74 bijna weer met de volgende ronde
Is toch ook helemaal niet raar dat je schrok zou ik ook doen hoor! gewoon in de groep gooien komt goed hoor meid. Jij en Nena gaan lekker genieten van jullie zwangerschap en idd hoop ik gauw bij jullie aan te mogen sluiten hihi JaJa volgende week eerste follikel echo weer ben weer aan het spuiten dus we gaan er voor en deze keer heb ik er iig nu al een goed gevoel over Tot gauw meiden
Dank je wel meiden lief van jullie. Alle duimen die draaien en kaarsjes en gebedjes kunnen we goed gebruiken ik houd Jullie op de hoogte!
Hallo Meid gefeliciteerd met je zwangerschap !! Geweldig !! Pfff dit is nog het ergste van allemaal het wachten tot dat ik mag testen !! Ben ik wel zwanger of niet .... Maar ja ik moet nog even geduld hebben 8 april dan zijn de 15 dgn om ...maar me zelf kennende zal ik ook wel eerder al een test doen . Xxx
Dankjewel decembergirl! Jaa dat wachten is frusterend beetje afleiding zoeken is soms makelijker gezegd dan gedaan. Ik heb zwolle vanmorgen voor de zekerheid gebeld. ze vertelde dat het heel normaal was dat het waarschijnlijk een adertje is geweest de baarmoeder is nu gewoon erg kwetsbaar ze had dit zelf ook gehad en is allemaal goed gekomen daar hou ik me dan maar aan vast ik moest lekker verder genieten en als ik het niet vertrouwde gewoon bellen was geen punt. ze was enorm begripvol en lief voor me echt top! zolang ik geen krampen heb of helder rood bloed is er niks aan de hand. Daardoor beetje onrustig geslapen er viel nu wel een hele last van me af. nogmaals een testje gedaan met een indicator en geeft aan dat ik 1-2wkn zwanger ben klopt helemaal En jij nena heb jij goed geslapen heb je al last van meerdere kwaaltjes? Liefss
Ja ik heb gisteren echt het gevoel gehad dat ik ongesteld ging worden pff ik werd wel heel bang dus net gebeld maar zolang er geen bloed uitkomt is het goed zeiden ze dus ja maar hopen dat het goed gaat maar vanmorgen had ik nergens last van dus gelukkig en misselijk ben ik ook niet meer zo mijn borsten doen best nog wel zeer Liefsss
Sorry voor mn korte reactie Deze test doet het nu nog hihi hij blijft aan zeg maar kost wel 13 euro maar heb je ook wat Wat goed dat je even je zorgen hebt besproken dat gevoel hetken ik wel een beetje hoor ik heb ook beetjeboel rommelende darmen en mn buik is vreselijk opgezet pff Het hoort er allemaal bij denk ik als we niks voelden waren we ook niet tevreden denk ik hihi Liefss
Die indicator testen blijf je het niet opzien Paar uurtjes helaas heb hem ook gebruikt gehad Heb er wel.foto van gemaakt haha... De andere testen van 2 v 5 zie je het wel lang op Ik heb in begin oom lichtrozig gehad en buikpijn Gebeld en zeiden ook zolang je geen helderrood bloed krijg En geen extreme krampen is er niets aan de hand Indd een adertje ofzo...Suc6 met zwangerschappen meiden
Chantie bedankt voor je gerustelende woorden heerlijk om te horen en te zien dat je al 14 weken zwanger bent super! Liefss
Hey chantie Dankt je voor de gerustelling Gaat het allemaal goed met jou zwangerschap Ik denk dat jij al heel wat gewent bent hahah of heb je niet zoveel last van kwaaltjes hihi😊 En meid27 jij ook al kwaaltjes 😉
Goeiemorgen dames Valt mee met de kwaaltjes rommelende darmen is er 1 met vlagen beroerd en met vlagen pijnlijke borsten gisteren veel last gehad van maagzuur maar dat ben ik wel vewend wel vaker last van en jij?? Is het Ongi gevoel over? Liefss
Hey Nee ik heb eigenlijk nu niet zo'n kwaaltjes maar min borsten nog een beetje niet misselijk meer alleen als ik iets niet lekker vind Haha nee ik heb nu geen ongi pijnen meer gehad gisteravond een beetje Dus ben super blij hihihi
Ik ben ook super blij voor jou! Whoehhh Ben je ook zo snel moe? Ik wel! If het oomt door alle spanningen van de afgelopen tijd. Liefsss
Hallo Nog 8 dagen en dan mag ik testen ....maar dat lijken wel weken haha maar ja ik zal toch nog ff geduld moeten hebben ! Ik voel me op zich wel goed ...maar wel last van een opgeblazen gevoel en moe en last van jeukende borsten. Geen last van misselijkheid ....maar wel gauw vol zitten zelfs al na 1 plakje brood . Xxx