Ja idd we wachten aar geduldig af Ja hahha meer kunnen we niet doen Ja ik ga dat gewoon vragen maandag want dan moet ik toch naar ziekenhuis dus dan vraag ik dat wie weet ja nee heb ik Ja kan ik krijgen hahhaha Liefsss knuffel
Zo is dat meid...meestal zien ze nog niet zo enorm veel dan een bevrucht zakje en bij 8wkn zien ze meer en konden ze bij ons ook zeggen dat er toen nog 10% kans was dat het mis zou kunnen haan...dat is gewoon hartstikke weinig! Vandaag te horen gekregen dat mn Opa overleden is ik kwam er eigenlijk nooit meer het was niet zown hele aardige man. Maar goed hij is 98jr geworden mooie leeftijd. Maar ik moest me vanmiddag toch huilen!!! Onze Golden Retriever kwam al bij me zn knuffel brengen zo lief! Het werd me allemaal ff teveel denk ik...en herinneringen aan mn moeder kwamen me boven god wat mis ik haar nu! Maar we moeten doorrrrr en dat doen we ook 😉 en dat doen zelfs volwassenen nog met vallen en opstaan...Amen haha! Slaap lekkerrr Liefsss knuffel!!!!
Oooo meid27 das minder nieuws Ja het komt toch altijd wel hard aan en 98 zo dat teken ik voor haha ja lief zeg van je hond die van mij doet dat ook altijd als ik huil zo lief gewoon hahha maar gecondoleerd meid met je opa liefs knuffel
Thanx Nena! Ja valt dan toch eventjes als een bom erin he... Maar tis goed zo 😉 Pffff ik ben aan het werk maar zooo moehhhh niet fijn! Straks mooi ff chillen Liefss
Hallo lieve meiden, Sorry!!!! Dat ik niet meer heb gereageerd😳 wat lief dat jullie zo meeleven! Alles is goed dus we zijn echt heel erg blij. Alleen ben op dit moment zooooo giga misselijk dat ik al twee dagen op de bank lig en alleen een appel binnenhoud. Hoop heel erg dat het overgaat want wil zoooooo graag genieten nu!! Meid27 wat een vervelend nieuws en zeker dat herinneringen dan zo heftig binnenkomen he, maar wat zijn honden dan toch altijd schattig he??!! Die voelen alles zo goed aan he. Nena ik ben echt zoooooooo blij voor je!! Was even bang dat je miss vroeg getest had maar echt wat een fantastisch nieuws, krijg er tranen van in mijn ogen! Gun het je zo! Happy, flower en decembergirl hoe gaat het met jullie??
Nena wat een super nieuws lees ik! Wat geweldig! En heel fijn dat alles goed is bij je carpe diep behalve dat je zo ontzettend misselijk bent Helaas gaat t hier niet zo goed. Alle rondes kwam ik uit op gonal 125 en nu slaat dat ineens niet meer aan. Nu 150 en hopen dat er morgen iets te zien is anders moet ik gaan afbreken want over 10 dagen gaan we op vakantie. Heb ook aangegeven dat ik niet veel vertrouwen heb in iui en dat gaan ze bespreken in het team. Morgen weer meting en gesprek over Leo en ivf. Ik heb alleen heel naar gevoel over Leo dus vind het spannend wat ze gaan adviseren al denk ik dat die Leo hun advies gaat zijn.
Hoi dames Nena, lekker ervan genieten! Echt goed nieuws. Hopelijk mag ik gauw ook zo'n mooi en leuk nieuws aan jullie vertellen. Binnenkort starten met ICSI. kort schema. Dus hoef vooraf niet aan de pil etc. Ik ben naar zo'n informatieavond geweest. Veel informatie gekregen maar het moet nog allemaal landen. Heel erg zenuwachtig. Carpediem, wat vervelend dat je zo misselijk bent. Hoop inderdaad dat het gauw overgaat. Daarna lekker heerlijk genieten. Babykamer klaarmaken en lekker winkelen. Geniet ervan. Ben je al voor een echo geweest? Meid27, wat vervelend nieuws. GEcondeleerd met het verlies van jouw opa. Straks lekker beentjes strekken op de bank Liefssssxxx
Hey mofantje, Wat vervelend zeg! en erg frustrerend vooral als jouw eigen lichaam niet meewerkt. Helaas herken ik dit maar al te goed. Wat houdt een leo in? Het zou mooi zijn als het met iui slaagt. Is een relatief minder ingrijpende behandeling. Maar iksnap ook dat je op een gegeven moment geen vertrouwen meer hebt. Ben benieuwd wat zij uiteindelijk gaan adviseren. Ik duim met je mee. Liefsxxxx
Oef gelukkig Carpediem nogmaals GEFELICITEERD! Ja die misselijkheid is echt niet fijn he! Wat nog wel eens helpt zegt men reisbandjes om je polsen om te doen. Goed water blijven drinken meid heel belangrijk! Bedankt happy1234 hoe gaat het nu met jou?? Oh wat balen zeg Mofantje ik weet hoe klote dat voelt als er geen ei groei is het maakt je ontzetrend onzeker bang en verdrietig! Ik hoop dat de ophoging toch nog verassende resultaten laat zien en dat je voor je vakantie nog geinsimineerd kunt worden. Ik vroeg mij ookal af wat Leo is... Kalmpies aan meiden Liefsss
Hey Meid27, Gaat naar omstandigheden goed. Ik mag binnenkort beginnen met ICSI korte schema. Ik zit er af en toe zo door heen. Maar probeer wel gewoon de leuke dingen in het leven te blijven doen. Werk nu meer uren in de week en dat bevalt mij wel. Wat afleiding kan nooit kwaad. Aan de ene kant denk ik ; 'wat nu ?! Onze laatste station'. En aan de andere kant denk ik: 'dichterbij onze wens!' Het is allemaal zo dubbel. Maar wij blijven positief. Hoe gaat verder met jou? Als het goed is mag jij over 7 weken op verlof? Wat gaat dat snel he meid27. Ik weet nog dat ik het las dat je positief hebt getest. Ongelofelijk hoe snel de dagen en maanden gaan. Heb jij al een gevoel wat het gaat worden? Ik heb zo'n gevoel bij een 'jongetje' haha ik weet niet hoe ik daar bij kom. Allebei is natuurlijk hartstikke leuk!!! Een vriendin van mij is ook zwanger en wilt het ook niet weten. Echt respect voor jullie Ik weet niet of ik dat zou kunnen. Dikke knuffel xxxx
Heeyy Happy1234, Ik begrijp dat je er soms doorheen zit hoor meid! Het valt ook allemaal niet mee..en je moet het allemaal maar ondergaan.. Ik werkte ook veel en dat is idd wel een fijne uitlaatklep en afleiding is altijd fijn. Ik duim voor jou meid dat het maar gauw raak mag zijn! Het gaat goed met ons dankjewel meid Ja gaat snel.he die weken..ik kan niet wachten tot we het in onze armen hebben! Wij denken zelf ook een kongen grappig dat je dat ook denkt...maarrr we laten ons verassen 😊 Meid die kalmpies aan en denk aan jezelf!!! Liefssss
Heey meid27, Dank je wel =D Idd werk is voor mij ook een fijne uitlaatklep. Moet er niet aan denken om thuis te zitten. Vooral niet in de wachtweken haha. Jaaaa leuk zo'n verassing! Ben benieuwd hihi Nena, Hoe gaat het met je? Al aan het idee gewend dat het eindelijk weer raak is! Ontzettend fijn en ben blij voor je. Hopelijk mag ik ook snel bij jou aansluiten. Zou mooi zijn Hoe gaat verder met de meiden Carpediem, Mofantje, Flower, Sanza, Decembergirl etc.. Denk aan jullie allemaal Groetjess xxxx liefs Happy1234
Hoihoi meiden Het gaat redelijk goed met me ...het gaat met ups en downs en tja das niet zo raar he ! De afgelopen maanden het nodige mee gemaakt en nu even een rustperiode . Ik ga as woensdag de decapeptyl ophalen in Zwolle en dan wachten op de nieuwe cyclus en bij de eerste uitgangsecho krijg ik weer een tas vol mee en dan kunnen we weer los .Onze laatste behandeling en hopen dat die goed gaat verlopen maar ja daar zijn we nu wel achter dat we dat niet in de hand hebben ! Ik zie ook dat er aantal een positieve test hebben gefeliciteerd meiden !! Liefs Xxx
Hoi decembergirl Mooi dat het goed gaat. Ja die ups en down herken ik maar al te goed. Het is ook niet niks Hopelijk mag jouw laatste behandeling raak zijn !!! Ik ga voor je duimen. liefsssss xxx
Nena, je bent gisteren in zkh geweest toch hoe was dat meid?? Ik denk aan je en hoop dat alles goed is.
Hallo meiden.. Ronde 4 met clomid 150 Mg.. Steeds wel mooie eitjes maar niet met resultaat.. Vandaag cd 10 kleine foikkels te zien vrijdag weer terug om te kijken.. Ik word erg onzeker laatste tijd of ik nog wel zwanger raak... Pfff Zenuw slopend af en toe
Het carpediem , hoe gaat het met je ? Moet jij binnenkort weer voor een echo ? Ik ben ook benieuwd naar nena haar eerste echo... Hopelijk gaat alles volgens planning Ellen , het is ontzettend slopend en oneerlijk. Maar geef de moed niet op. Hoop dat het gauw raak mag zijn ! Follikels groeien zon 2 mm per dag. Hoop dat je vrijdag mooie grote follikels ziet. Liefs xxxx
Tot op heden is het nog bij iedereen ronde 4 RAAK Ellen wil je geen valse hoop geven ik hoop het voor je succes!!! Liefsss