gekkk van het wachten....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door meid27, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellez

Ellez Actief lid

11 dec 2014
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas gisteren meting gehad dag 13 1 foikkels van 10mm erg klein nog..
    Hopelijk groeit het nog maandag weer kijken...
    Ik denk dat het niet aanslaat deze maand 😕

2. Kimia

Kimia Lid

24 aug 2015
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi meiden
    Het gaat niet lekker met me ben op ziekenhuis geweest en ze hebben me verteld dan mijn embryo te zwak is om door te zetten en dat kan met mijn leeftijd te maken hebben maar hoeft niet maar ze denken van wel nu heb ik het deze keer zo zwaar gehad dat ze ook zagen dat wat ik nu heb gehad dat ik dat misschien niet meer aan kan de volgende keer dan hé dus ja ik weet ook niet of ik dat kan. Maar vind het wel zonde gewoon dus ik heb gezegd ga het toch nog een keer doen als het dan weer fout gaat ga ik ermee stoppen meiden en dat vond het ziekenhuis ook het beste voor me want wat ik nu heb meegemaakt kunnen ze me binnenkort op vegen en dat is niet de bedoeling dat ik er zelf aan onderdoor ga
    Liefsss knuffel

4. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dus misschien is mijn droom binnenkort over meiden
    Liefsss knuffel

5. Ellez

Ellez Actief lid

11 dec 2014
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nena heel veel sterkte in deze moeilijke periode 🌹

6. MCGB

MCGB Actief lid

21 aug 2013
    265
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo meiden, moet moesten inmiddels stopen met onze IUI, gelijk pa na rond 1 want helaas zijn de verkleving terug gekomen bij mij (na de afbreken van mijn zwangerschap 5 jaar geleden kreeg ik asherman) dus verkleving weggeknipperd, en nu 2 cyclus laten herstellen voor dat we verder kunnen. We zijn niet zo jong meer en alle tijd die weg loopt vind ik het zo eng ..

Nena, ik ken jouw verhaal niet goed zoals de andere mensen hier, maar ja, jouw laatste bericht zegt genoeg. Ik hoop heel erg dat je mag blijven dromen en als dat gestopt is dat dit door een kindje in jouw handen te hebben is.

7. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hoihoi meiden

Vanmorgen weer een nieuwe cyclus dus we gaan beginnen met de derde en laatste icsi behandeling . De eerste decapeptyl injectie is weer gezet en een afspraak gemaakt in Zwolle voor de eerste echo .
    Het is er op of er onder deze keer ...dus erg spannend allemaal .

Liefs Xx

8. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi mcgb
    Ja ik hoop dat mijn droom nog komt echt waar meid
    Maar ja het gaat al wel ietsjes beter met me dus hoop dat ik het deze maand aan kan we zullen zien
    Decembergirl ik hoop het voor je meid Liefsss knuffel

9. Belle1984

Belle1984 Actief lid

14 jan 2013
    304
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier is het wachten sinds gisteren voorbij. negatieve bloed en urine test... Het was nochtans een cryo die doorgedeeld was naar een compacting morula. We hebben nog drie cryo's over, maar na de tweede mislukte cryo tp, heb ik er niet veel moed meer op. ik wil liever gewoon een verse tp, maar dat mag niet. Eerst moeten alles cryo's op. Pff.. ik dacht echt dat het raak was :( Over drie weken hebben we weer de volgende tp, als er nog een goed embryo bij zit bij de drie resterende cryo's. Laat de ongesteldheid nu maar komen, zodat we snel verder kunnen.

Decembergirl, veel succes!!! Ik duim mee voor je!!

10. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi belle1984
    Jammer meid altijd weer een domper Ja idd dat je maar weer snel verder kunt succes meid Liefss knuffel

11. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pffff Nena! Wat hegtig zeg! Jah..dromen...ik hoop dat het dromen ervan stopt en dat het werkelijkheid gaat worden voor jullie! Genoeg ellende en dat je de kracht maar weer kunt vinden om door te zetten heel veel succes en sterkte meid een megaa dikke knuffel voor jou!!

Decembergirl ook voor jou enorm veel succes!!

Alle andere meiden met slecht nieuws zet em op en houd moed!!!

Liefsss

12. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Ja meid27
    Ik weet niet wat ik moet doen mijn ei zit er weer aan te komen
    Snel he Ja de arts zegt dat ik zelf mag bepalen wat ik doe en of ik het aan kan dat is het belangrijkste ze zegt ook tegen me dat eigenlijk beter kan doorzetten nu omdat ik wel al twee keer zwanger ben geweest en dat het nu ook goed kan gaan pfff moeilijk dit want ik kan dit ook weer gaan mee maken ooo weet niet wat ik.moet doen denk wel dat ik het kan voel me al wel iets beter maar ben er wel een beetje bang voor dat het dan weer misgaat en of ik dat dan wel aan kan maar de arts vond dat ik het moest doen dus het ligt aan mij pfffff
    Liefsss knuffel

13. meid27

meid27 Actief lid

18 sep 2014
    450
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lastig hoor Nena! Je bent de ennige die de keuze kan maken..maar denk wel.dat de arts gelijk heeft doordat je al wat pogingen achter de rug hebt maak je iedere x meer kans hoe gek dat ook klinkt...je kunt het meid je bent een sterke meid met een liefdevolle man en zoon naast je mocht het nou niet lukken kun je nooit zeggen had ik nu maar...en je man en zoon zijn er voor je!!

Maar...

Jij moet beslissen en dat lijkt me erg lastig luister naar je lijf en geest.

Succes!

Liefss

14. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo meiden

We hebben groen licht mag verder met de injectie's volgende week vrijdag weer voor een echo om te kijken hoe de stand van zaken is met mijn eitjes .

Liefs Xxx

15. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden
    Ik ga het gewoon doen meiden ik had vanmorgen nog geen positieve lh test maar wel bijna ik denk morgenvroeg positief en dan vrijdag weer iui dus we gaan het zien pffff Liefsss knuffel

16. Ellez

Ellez Actief lid

11 dec 2014
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal meiden...
    Ikke foikkel meting gehad 15mm dag 18 vrijdag weer terug en dan waarschijnlijk pregnyl...
    Ze willen deze cyclus niet afbreken dus word lange cyclus Maarja beter dan geen..:

17. MCGB

MCGB Actief lid

21 aug 2013
    265
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik heb een vraag. We ware met IUI mee bezig voor dat ik weer moest stoppen door de verklevingen die terug zijn gekomen. Ik heb Asherman syndroom. Hoewel het is niet zo dat we elke keer zwanger rakken zijn we wel 3 keer zwanger geweest. Ik neem aan de fertiliteit iets beter zou kunnen zijn maar het is in ieder geval niet nul. Mijn vraag is, IUI, IVF, ezv zijn behandeling om de fertilisatie van de ei te verbeteren, toch? Dit zeg niks per se voor iemand die Asherman heeft gehad, toch? Klopt dat bij mensen met Asherman als fertiliteit redelijk OK is de volgende probleem is de nesteling? Is dat onze grote probleem door de beschadiging van de slijmvlies? Doet hier iets IUI, IVF,...? Of is er wel anders te doen? Zijn er behandeling die de nesteling kan verbeteren?

Groeten.

18. Kimia

Kimia Lid

24 aug 2015
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier weer voor de 3e keer negatief getest :( ik had dit keer zooo hoop gehad...:( ik heb echt geen vertrouwen meer in.... ;'(( ben 33 jaar oud, de kwaliteit van cryo's was goed...waarom lukt het gewoon niet ;'((

19. Ellez

Ellez Actief lid

11 dec 2014
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer kimia
    Ik ken het gevoel elke x Weer teleurstelling
    Maar we moeten positief blijven anders lukt het helemaal niet...

20. Nena0162

Nena0162 Bekend lid

14 feb 2015
    750
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden
    Ik heb morgenvroeg weer iui
    Vind het wel heel erg Spanned pff
    Liefsss knuffel