Hoihoi Vanmorgen weer voor een echo geweest het zag er goed uit dus zondag om 9:30 voor de punctie !! Hopen op een mooie oogst en niet minder belangrijk een mooie bevruchting ! Xx
Hallo lieve allemaal, Tijdje geleden dat ik van me heb laten 'horen'. Nena en Decembergirl ik duim nog steeds mee voor jullie hoor!!! Ik hoop dat dat mag helpen! Hou vol, jullie zijn supersterk! Voor alle andere meiden ook moed houden hoor! Het is zwaar en superspannend maar uiteindelijk zal het een keer lukken!! Hier ook spannend, ik kan/durf nog steeds niet echt te genieten van de zwangerschap, zo bang dat er toch weer een telleurstelling achter zit😳 Maandag 12wkn echo en de nekplooimeting. Hoop dat alles goed is. Dan gaan we voorzichtig maar iets aanschaffen zodat het allemaal wat 'echter' wordt. Die roze wolk die ik had verwacht is er iig nog niet (helemaal) gewoon omdat de angst overheerst. Meid27 had jij dat ook in het begin?? Liefs
Heeyy Carpediem Heel herkenbaar hoor!! Ik vind het nog steeds eng! En nu de bevalling er bijna aan zit te komen ook....het maakt me onzeker maar het is al zoveel vrouwen gelukt. Maar straks als je de kleine begint te voelen met ongv 19 wkn word het allemaal echt voor jezelf tenminste had ik. Het is nu zo onwerkelijk..en mischien blijft die onwerkelijkheid ook wel hoor meid omdat we er ook veel voor hebben moeten doen...lijkt het soms net alsof het niet over jou gaat. Veel plezier met dingetjes aanschaffen Geniet er maar lekker van! Nena weet jij inmiddels al meer? Dit weekend toch? Succes decembergirl ik duim keihard met je mee!!! Veel liefss van mij
Hoi meid27 Ja ik hoor het maandag heb zelf niet getest moet maandag bloed prikken maar denk zelf dat het niet gelukt is krijg nu ook hoofdpijn dus weet wel hoelaat het is dus ik denk het niet maar we horen het maandag zeker en morgen moet ik ongesteld worden dus wie weet Liefsss knuffel
Hoofdpijn kan ook door de stress komen. Ik denk aan je hoor! Ik hoop het voor je! Succes morgen en maandag!! Liefsss
Hoihoi Ben weer thuis poehh was heftug deze keer hoor veel pijn ondanks pijnstiller en roesje. Ze had 6 aangeprikt maar na onderzoek in het lab kregen we horen dat er maar 3 goed zijn om bevrucht te worden. Morgen worden we weer gebeld tussen 12:00 en 14:00 met de verlossende woorden of we woensdag voor de tp mogen en hoeveel dat gaan worden . Liefs Xx
Hallo allemaal! Het had zomaar gekund dat ik dit topic gestart was... ik word namelijk ook gek van het wachten! Ik heb gisteren een cryo-tp in natuurlijke cyclus gehad en mag 29-10 testen. Wachtweken zijn dus pas 1 dag "oud" en eigenlijk hou ik het nu al niet meer. Kan me niet zo goed meer voor de geest halen of ik dat 3 jaar geleden ook had toen ik zwanger bleek van ons zoontje. Heb verder niet het topic doorgelezen, zitten er meer mensen in de wachtweken nu? Iedereen die met mij in de wachtweken zitten... succes en hopelijk kunnen we elkaar er doorheen slepen!
Hoihoi Jeetje wat kan een ochtend lang duren zeg . Maar ben gebeld door het lab van het ziekenhuis . Ze vertelde me dat ze gister 3 eitjes hadden gevonden en die waren alle 3 goed om te bevruchten . En van de 3 zijn er 2 goed bevrucht dus die kunnen terug geplaatst worden as woensdag ! Nu hopen op een mooie deling en dat ze blijven plakken !! Liefs xxx
Spannend Decembergirl ik hoop met je mee!!!! Nena weet jij inmiddels al meer? Ik miet veel aan je denken. Liefss
Hoi meid27 Ja ik heb helemaal geen test drang gewoon weet nog niks ben vanmorgen niet gegaan omdat ik bij me moeder moest zijn die werd ook geholpen vandaag aan haar hand dus ik ga morgenvroeg wel maar ik ben nog niet ongesteld maar ik denk toch de hele tijd dat het niet zo is maar ja het is ook nog niet doorgedrongen ik zei al tegen mijn man Ja het kan dus toch nog zo zijn dan zou het wel heel raar zijn haha maar heb nog wel hoofdpijn dus ik ga morgenvroeg bloedprikken en dan weet ik het morgenmiddag dus ja nee heb ik Ja kan ik krijgen zeg maar ik ben er ook helemaal niet mee bezig eigenlijk zo raar deze maand maar goed we gaan het zien Liefsss knuffel
Poeh Respect hoor hoe je ermee om gaat!!! Wij (kleine en ik) duimen keihard voor jullie!!! 50/50 kans meid Geen bloed geeft moed! Liefsss
Ja dank je wel meid27 Het is idd 5050 nog steeds geen bloed dus ben benieuwd morgenvroeg Of er dan nog niks is en idd geen bloed geeft moed Liefsss
Hoi meiden heb net uitslag binnen helaas niet gelukt deze maand 😢 Maar eigenlijk wist ik het wel maar toch doet het wel pijn Liefsss knuffel
Ja ik ga weer door he na de volgende ronde Dus zal ongeveer over 10 dagen weer iui hebben dat heb ik ook aangegeven en was goed ja ik ga het er nu niet bij laten zitten gewoon anders zou ik het zo zonde vinden het moet toch een keer goed gaan Heb nog 2 maanden en dan is het echt over voor mij dus hoop toch echt wel op een wonder als dat nog kan Liefsss
Lieve Nena, het is precies zoals meid27 zegt, wat ontzettend kut zeg. Ik heb ook veel geduimd voor je, helaas mocht het dus niet baten. Ik snap alleen niet zo goed waarom nog 2 maanden en dan echt klaar, kun je niet door gaan voor ICSI of IVF? Houdt vol meid, heel veel liefs. Ook voor jou Decembergirl! Ik hoop op goede deling en plakkers!