Hey decembergirl Wat spannend voor je heb je wel een beetje afleiding? Ja je gaat van alles voelen ik weet het spannend meid ik hoop voor je dat die 8 dagen heel snel gaan en we gaan duimen voor je meid Knuffel
Vanmorgen gebeld door de vp van de kliniek in Zwolle dat doen ze altijd een week na tp om te horen hoe het gaat en of het nog vol te houden is . Nou ja zeg ik op zich gaat het prima maar dat wachten is echt vreselijk haha . Testen op dag 15 na de tp is goed eerder zou niet verstandig zijn zit dus nog erg na te denken of ik zondag die test nog ga doen of dat ik die paar dagen nog wel kan wachten .
Hey decembergirl Ik weet dat het wachten echt verschrikkelijk is Ik zou gewoon lekker wachten wie weet word het wachten beloont Maar als je het echt niet meer kunt houden haha zou ik gewoon testen Spannend voor je meid we gaan duimen ☺️
Mooie na zorg decembergirl! Ik zou ook wachten maar dat komt misschien door mn voorgeschiedenis dat ik al zo vaak te vroeg teste.. Ik heb nog 2 testen in huis gehaald whaha wil voordat we de echo doen 28 april nog wel ff testen of het echt zo is..dom he..ben zo onzeker maar het begint wel steeds meer te landen Hoe is het met jou Nena? Liefss
Hallo Ik ga denk ik ook wachten met testen tot dat de 15 dgn om zijn mijn vriend zei ook al gister toen ik zei dat ik zondag op zijn vroegst kon testen dat maar niet moest gaan doen en luister naar wat de arts ons had verteld . Ik ga dan ook maar niet eerder testen in huis halen dan kan ik dat ook nog niet gaan doen ! Ja ik vond het erg prettig dat ze ook al is de terugplaatsing is geweest nog even telefonisch contact hebben opgenomen om te horen het gaat .
Hey meid27 Nou dan hebben wij dus het zelfde we kunnen het nog steeds niet geloven he ik ook weer testen in huis gehaald Smorgens weer gedaan hahahha mijn man moest echt lachen Maar de streep was wel heeeeel donker paars hahaha dus bij mij begint het ook nu te komen. Heb ook al een cadeautje gekregen Een luier pakje maatje 50 aaaaaaa was zo lief ze kon het niet laten hahha met mij gaat het heel goed wel veel moe maar eigenlijk weinig ergens last van maar kan nog komen hé dus ben lekker aan. Het genieten hihihi ik heb dus nog 4 testen liggen ik mag 17 april voor eerste echo dat duurt niet zo heel lang meer 2 weekjes maar kan er eigenlijk niet op wachten erg he Lieffffssss knuffel
Hahaha geniaal! Wauw 17 april al jaa ben jaloersss ik moet nog zolang wachten hihi maar hoop dat ik bij de verloskundige dan ook snel weer mag hihi ter compensatie; -) Super hoor dat je je goed voelt! Ik ook idd beetjeboel moe zijn maar ook ik begin nu met henieten mn afscheiding is al 2 dagen weer normaal doorzichtig en het word ook steeds meer alleen maar goed teken! Aahh wat leuk zown babypakje ik was vanmiddag ff bij de action en kon de zwitsal niet onopgemerkt voorbij laten gaan ff snuffelen hihi lol Ook ff gekeken bij de slabbertjes als kadotje voor mn man met i love papa ofzo maar kon het nog niet vinden komt nog wel maar zo leuk om even te snuffelen... Heb ook mn babykamer al op het oog gnif gnif ben mischien beetje snel met alles maar agh gewoon nieuwschierig ook wat het zo ongv gaat kosten. Gisteren liepen we bij de kwantum en zagen we een hele gave uiltjes lampekap echt zoo leuk en we hebben beide dezelfde smaak dus dat komt goed met de babykamer haha! Dikke knuffel back! Liefsss
Hoi lieve dames,mag ik ook op t wachtbankje? Ik wil in ieder geval de zwangeren feliciteren! Ben heel blij voor jullie! Ik ben 35 jaar,mijn eerste ivf poging en heb twee embryo's laten terugplaatsen op 28 maart. Vandaag is dus wachtdag 5. Ik ben veel moe,hoofdpijn,honger,misselijk bij vlagen,rugpijn en een hele bolle opgezette buik! Ik word ook langzaam gek van het wachten....ik mag pas 12 april.testen. Ik duim voor jullie allen ! Xx
Haai lieverds, Ik mag 10 april testen en 27 maart een terugplaatsing gehad van 2 emmy's. Een 5 cellige en 6 cellige. Drives me insane! Wachten wachten wachten... heel de dag sinds gister zwaar misselijk en hoofdpijn. Ook vreselijk moe en maak me zelf onderhand super gek! Voelt een beetje als in een achtbaan zitten en er niet meer uit kunnen komen!! Wens iedereen heel veel sterkte en liefde gewenst in de wachtweken!!!
Ik duim keihard voor jullie beide dames dat ook jullie een prachtige mooie knal test mogen hebben! Het wachten is slopend idd! Liefss
Hallo dames Ik weet dat het wachten Slopend is maar op naar goed nieuws Ik duim ook heel hard met jullie mee als je die positieve test in handen heb is het wachten waard geweest Lieffffssss
Heeeyyy Nena Jaa gaat lekkerrrr en met jou?? Idd heerlijk aan het genieten hihi vanavond nog weer getest ja ben echt blond hoor haha maar nog steeds knal positief! Voel me wel heel erg snel moe heb jij dat ook?? Ben nu 3 dagen vrij dat word heerlijk uitslapen nu al zin in! En met jou verder dan?? Morgenavond komt mn vader ik wou hem verassen met een plakje cake slagroom en blauwe en roze muisjes bij de koffie kijken of hij het snapt De rest vd familie doen we 2 paashaasjes met 1 klein paashaasje chocolade in het midden en dat geven we dan als attentie voor de pasen.(met achterliggende gedachte uiteraard) ik heb er roze en blauwe strikjes aan gemaakt met Hoera jullie worden oom en tante of opa&oma en in mn vaders zn geval opa. Mn zus zwager en schoonouders weten het en hebben al zown attentie gehad maar mn broer met de vrouw en mn vader en mn man dr zus en haar man lichten we de komende dagen in zo leuk om te doen!!! Decembergirl hou je het nog vol?? De anderen dames welkom op het wachtbankje ik hoop dat het de laatste keer is voor jullie in positieve zin! Liefss
Hey meid27 Wat fijn dat het ook super met je gaat Met mij ook ben ik zo lekker aan het genieten en ik knal er ook nog steeds testen tegen aan een ook knal positief hahahaha lekker gevoel is dat he Ja ik ben ook heel snel moe smidsgs moet ik echt effe lekker liggen dutje doen haha Maar jij gaat en heel leuk weekend in snap dat je dat heel leuk vind is ook heel leuk ik heb het allemaal al gedaan en iedereen is super blij Maar dit zijn mooie momenten ik ben dit aan het schrijven moet gewoon huilen hahahha ik ben ook echt zo blij Maar ik wens jou een heel fijn paasen en een heel gezellig baby nieuws vertellen geniet ervan doe ik ook hi hi hi hi Liefsss dikke knuffel
Hallo Pfff nou het gaat nog maar zal blij zijn als het donderdag is !! De afgelopen dagen erg moe hoofdpijn en bij vlagen misselijk en merk bij het inbrengen van de bolletjes dat ik slijmerige afscheiding heb sorry voor het vieze verhaaltje haha Xxx
Ogh moet je nog tot donderdag wachten pff ik dacht zondag decembergirl hmm ja er is geen touw aan vast te knopen eigenlijk want je hebt natuurlijk hormonen in je lijf gehad wat er nu uit gaat..kan 2 dingen betekenen. Maar het vele slijm is wel positief uiteraard! Het is frusterend meid ik hoop echt dat het raak is voor je! Lang genoeg gewacht en gemarteld! Dikke knuffel voor jou!
Jaaa lekker he ff zown dutje als ik de kans krijg doe ik ook een dutje hihi Je bent dus net zoals mij met de testen haha geweldig! Ik en mn man hadden gister avond een romantisch avondje en dus ook gemeenschap maar vond het doodeng eigenlijk hij was lief begripvol en zorgzaam hoor maar was best bang dat het weer opnieuw begon met bloeden ofzo maar niks aan de hand hihi gelukkig. Leest wel dat het geen kwaad kan maat toch..het idee.. Wou ik toch ff gedeeld hebben hier. 😊 Ik wens jou ook een heel fijn weekend toe! Liefss knuffeltje
Hey meid27 Wil effe iets kwijt had vanochtend een test gedaan En was wel positief maar de streep was veel lichter Moet ik nu mijn zorgen gaan maken wat moet ik doen of kan dat ook aan de test liggen ik weet het niet Liefsss
Ik zou zondag een vroege test kunnen doen maar ga het toch maar niet doen ! Heb nu afgesproken met mijn vriend dat we wachten tot donderdag ! Ik hoop dat ik dan ook kan zeggen .....ik ben zwanger !