update cyntje78...

Discussion in 'Zwangerschap' started by cyntje78, Feb 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Nou meiden,

voor degenen die me hebben bijgestaan met raad over het minimale roze slijm verlies ( 2 dagen geleden) even een update (en voor de rest die dit leest)

Gisteren avond kreeg ik buikpijn, alsof ik moest poepen. Maar er kwam steeds niets.
    Rond 23 uur ging ik plassen en veegde een beetje bloed af. Ik heb gelijk de huisartsenpost gebeld. Vooral omdat de plek van de pijn me ongerust maakte. Nl links ter hoogte van mijn eileider, waarvan ik 100% zeker wist dat ik aan deze kant mijn ei had gehad.
    Ik mocht meteen komen en werd meteen daar gehouden. Inwendige echo liet een schone bm zien. Maar bij mijn linker eileider zagen ze wat zitten. Een uur later lag ik op de operatietafel...
    Na een uur waren ze klaar en kwam ik weer bij. Helemaal verward... wist niet waar ik was enzo.
    Ik had dus een bbz. Mijn linker eileider was zelfs al gesprongen! Ik had 300 cc bloed in mijn buik waardoor het pijngebied ook steeds groter werd.
    Mijn linker eileider hebben ze niet kunnen redden. Ik heb 3 sneetjes in mijn onderbuik en zit de komende 1,5 week dus thuis. Ik ben ook net weer thuis.

Achteraf gezien had ik wel wat symptomen van een bbz. Zoals met vlagen een stijve nek links sinds 1 dag. Buikpijn alsof ik moest poepen.

Ik hoop snel op te knappen, voel me erg gammel. Maar doe het rustig aan.
    Nu ga ik maar even slapen... ben doodmoe...

Liefs Cyntje78

2. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Jeetje meid, das niet niks.

Heel veel sterkte, en rust goed uit!

Liefs Belliebel.

3. sjan

sjan Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    1,934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Jeetje wat heftig meis....
    heel veel sterkte :(

4. september1909

september1909 Actief lid

Mar 27, 2009
    453
    0
    0
    ow cyntje.. wat verschrikkelijk voor je :(

Heel veel sterkte, en pak je rust!

:(

5. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Nee meid dat mag toch niet waar zijn!!!!:(
    Wat erg zeg pfffff.
    Heel veel sterkte met dit verlies.
    Weet niet wat ik moet zeggen .......

6. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    1,805
    0
    0
    Meisje wat een pech :( Dikke knuffel voor jou, ik hoop dat je snel hersteld..

Liefs Michelle

7. Loe

Loe Niet meer actief

oh....wat vreselijk. Woorden schieten me even te kort. Wat vind ik dat naar voor je en wat zul je geschrokken zijn. Sterkte en een hele dikke knuffel!

8. sjmmie

sjmmie Actief lid

Oct 27, 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh wat vreselijk, heel veel sterkte!

9. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    Jeetje Cyntje, wat ontzettend heftig. Ik kan me voorstellen dat je lichamelijk gammel bent, maar dit moet mentaal ook zwaar voor jullie zijn. Ik leef met je mee meis en wil je heel veel sterkte wensen. Ik kom niet zo heel veel meer op zp (probeer het een beetje los te laten) en heb daarom niet eerder op je gereageerd. Ik wist niet dat je weer zwanger was en las nu vanochtend dit verhaal. Poeh poeh, het is niet makkelijk zeg. Dikke knuffel voor jou en je man!

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,250
    7,288
    113
    Female
    Brabant
    Jeetje, wat vreselijk... je hoopte zo dat het dit keer wel goed zou gaan en dan gebeurt er dit :(.

Heel veel sterkte.

11. kvinna

kvinna Niet meer actief

O, wat erg. Wel ontzettend goed van je dat zo alert hebt gereageerd, er zat dus toen al flink wat bloed in je buikholte.

Ik wens je de komende tijd heel erg veel sterkte toe en ik hoop dat je mettertijd het vertrouwen in je lichaam weer een beetje kan terugkrijgen.

12. Seth

Seth Niet meer actief

:( wat erg.......

Wat kan ik typen... behalve heel veel sterkte........

knuffel.....

13. Missy29

Missy29 Bekend lid

Feb 6, 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Jeetje wat heftig!! Heel veel sterkte en beterschap toegewenst. Neem goed de tijd voor jezelf om dit te verwerken.

14. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ach nee meid..wat erg zeg. Heel veel sterkte niet alleen lichamelijk maar ook mentaal want het is niet niks natuurlijk.

Sterkte....:(

15. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Dank jullie wel lieverds!

Ik denk dat de mentale klap pas echt komt als ik weer ga menstrueren. Natuurlijk heb ik het mentaal moeilijk gehad toen ik vanochtend wakker werd rond 6 uur. Nu heb ik de gehele dag wel iemand om me heen. Samen met mn mannetje kan ik er goed over praten.
    Ik vooral pijn bij inspanningen zoals verliggen, lopen, plassen en hoesten. Ik houd me dus vooral gedeist...

Ik ben eigenlijk wel blij dat dit gisteren is gebeurd. Je gaat toch al met een somber voorgevoel naar het ziekenhuis.
    Anders waren we er misschien maandag tijdens de echo achtergekomen (als ik geen pijnklachten had gehad) En we zouden met een goed gevoel naar de echo zijn gegaan, dan zou de klap alleen maar groter zijn...

Nu is het weer verwerken en wachten tot ik mn menstruatie heb gehad, me goed voel en we er weer stilletjes voor kunnen gaan...

Nogmaals, dank jullie wel meiden!

16. s1980

s1980 Fanatiek lid

Aug 24, 2006
    1,213
    0
    0
    meid vreselijk dit helaas hetzelfde mee moeten maken moch je lotgenoten zoeken in de vlindertopic is een topic met dames die ook een bbz hebben gehad doe rustig en neem je tijd om het te verwerken en te herstellen

17. Trees

Trees Niet meer actief

Oh nee ik schrik vreselijk van dit nieuws :(. Wat ontzettend erg voor jullie en je was zo optimistisch. Doe rustig aan (ik heb bij mijn bbz 6 weken niet gewerkt!!) en veel sterkte en een onwijze troostknuffel!

18. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

Jun 8, 2009
    6,894
    0
    0
    Lieve Cyntje, wat een heftig verhaal zeg.
    Goh, ik had het nog niet gelezen, maar een dinnetje van mij heeft mij hier naar toe verwezen.

Heel veel sterkte meis, wat een verlies :(
    Sprakeloos :(

Sterkte ...

19. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Wat verschrikkelijk Cyntje.

Hele dikke knuf

20. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    Hey lieverd, wat erg meid.. vind t echt heel klote voor je, weet ook niet zo goed wat te zeggen behalve heel veel sterkte en een heele heeeeeeeeele dikke knuf..

Share This Page