gekleurde babydoekjes box?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ktje, 18 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    wie weet waar ik een leuk gekleurde babylotiondoekjes box(bewaardoos) kan krijgen?

2. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    ik zag ze een keer in een krantje van prenatal, in allerlei kleuren!

3. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Je hebt ook Zwitsal Kids Girls en Boys reisdoosjes. Girls is roze, Boys is blauw. Die zijn ook heel leuk :D

Of 1 aan pampers en Nivea vragen heb ik ook gedaan en allebei gekregen. Persoonlijk lijkt me die van van pampers makkelijker daar moet je de doekjes zeg maar uittrekken zoals uit de gewone doos. Die van natusan is gewoon open dus moet je de doekjes met 2 handen (zeg maar) pakken. Hoop dat je me begrijpt.

4. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    ik weet niet of je de gratis babydozen hebt aangevraagd , maar daar zitten er ook meestal wel een paar in (zwitsal pampers )
    grtz Ramona

5. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    Bij prenatal heb ik gister gekeken, daar hadden ze helaas geen.

Die van de pampers heb ik al.

maar heb hier op het forum eens verschillende sites gevonden waar je ze kon bestellen(alleen niet opgeslagen toen :( )
    was toen ook een vraag van iemand, heb zoekfunctie al gebruikt maar kan niks vinden.

de babydozen heb ik idd besteld, en geloof dat in die van de etos idd de zwaitsal zit(heb ik nog niet gehad) maar was eigenlijk op zoek naar een leuke roze of groene

in ieder geval bedankt voor jullie reactie.

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
  7. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Ik heb een rose bij Prénatal gekocht. Misschien hebben ze dat soort dingen alleen bij de grote winkels van Prénatal en was jij bij een klein filiaal?

8. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    @Mik25 Jaaaa zoiets zocht ik :D

@Lara 1978 Ik ben in Heerlen geweest is volgens mij best een grote(2 verdiepingen) maar heb hier geen kunnen vinden, heb trouwens ook op de webshop gekeken...

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

mischien ook een leuke bij de kijk shop heb je hoezen daar kun je dan ook nog foto's in doen op de boven kant is ook wel leuk

Deel Deze Pagina