Heeft er iemand wel eens glazuur geprobeerd te maken van limonadesiroop?? Ik maak zelf altijd simpele glazuur van poedersuiker en water, nu schijn je die te kunnen kleuren met bv groene of rode limonadesiroop. Ik weet dat het ook met kleurstof kan, maar vraag mij af of iemand dit al eens geprobeerd heeft?
Ik heb dit weleens gedaan, het lukte wel maar de kleur is wel vrij licht omdat je niet veel siroop nodig hebt.
het is inderdaad een lichte kleur en betreft de smaak zou ik niet het goedkoopste merk pakken anders is het zonde van waar je het op wil doen. Rudolph van 24 kitchen gebruikt geen onnatuurlijke kleurstoffen maar meer natuurlijke poeders zoals groene theepoeder natuurlijk kom ik niet op de naam. misschien kun je daar nog iets over vinden op internet.
Hmm ik doe het eigenlijk bijna altijd met limonadesiroop. Dochterlief wil namelijk meestal roze Qua smaak... Tja mierzoet was het al. Ik heb altijd die metalen flessen siroop... Je proeft het een heel klein beetje maar omdat de poedersuiker ook al mierzoet is.
Ow lees nu een goeie tip op internet..om een paar druppels uit de dr oetker kleurstofstiften in je glazuur te druppelen....dan zijn de kleuren natuurlijk ook veel donkerder