Heb even jullie hulp nodig denk ik, want ik snap het even niet met mn zwangere hoofd! Klopt het nou dat de mama mazzeldagen van prenatal MORGEN beginnen? Is er morgen overdag ook al de hele dag 20% korting of is dat alleen morgenavond tijdens de mama mazzelkoopavond? Want tijdens die mazzelkoopavond is toch ook op alles 20% korting? (Muv. genoemde merken..)
Ja toch wel he? Ik las ook al zoiets maar er staat nergens een datum maar het is dus morgenavond vanaf 18:00?
morgen is het mama mazzel koopavond vanaf 18:00 tot 21:00 dus niet morgen overdags dat begint dus donderdag vrijdag en zaterdag dat is overdags
Nieuw op de site: 4 september (denk vanaf 18:00 maar staat er niet bij 25% korting op alle weekend/campingbedjes en de winkels die open zijn met de koopavond (dit stond er gisterenochtend nog niet op ) http://www.prenatal.nl/Fun/funarticle.aspx?id=22
er is nog meer te doen dan alleen korting las ik. Wat is er te doen tijdens de exclusieve Mama Mazzelkoopavond? Naast de 20% korting op bijna het hele assortiment, zijn er ook tal van activiteiten in onze warenhuizen. Hieronder een overzicht van onze winkels. Gratis: buikfoto's Make-over van Oriflame Tijdschriften Jan Tijdschrijften Happinez Celebrations Frutapura samples Nutrix samples Deskundigen van: Care for women Moeders voor Moeders Op de site kan je vinden welke filialen er allemaal koopavond hebben.
Bij "mijn" prenatal zeiden ze vorige week dat er op zaterdag en zondag als dagaanbieding 25% korting gegeven wordt op autostoeltjes. Als je keuze niet in de winkel staat bestellen ze het voor je. Wel op zat. of zon. afrekenen om in aanmerking te komen voor de korting...
hier in Hengelo ook Gratis foto's van je buik Tijdschriften Jan Tijdschriften Happinez Samples Nutrix Gratis Celebrations 20% korting op my M&M's Make-over van Oriflame Moeders voor Moeders super zeg ik ga vanavond echt wel heen lijk me wel leuk oke buikfoto's minder heb niet zo ronde buik alleen met broek en shirtje aan
Hoi Is dat vorig jaar ook geweest dat ze in de prenatal foto's van je buik maken ? Iemand ervaring ermee met de buikfotos bij de prenatal ? Zit er namelijk aan te denken om toch naar Rotterdam te rijden ipv van hier naar de prenatal te gaan
@ Young Flower Ja ik zat er ook net naar te kijken welke het nou zou kunnen zijn ! Maar bij Prins Alexandrium Prenatal daar maken ze dus die buikfotos ? Bedankt voor je tip !
ja inderdaad ja. maar ze zitten nog niet in het Alexandrium zelf he. dat is pas per oktober. ze zitten nu nog aan de jan kwakplaats
alleen woensdagavond is er ook korting op avent, de rest van de mazzeldagen doet avent niet mee met de korting
@ footbal, hebben ze dat off record tegen je gezegd of kan ik dat ergens vinden op e site, want ik wilde vanavond juist een autostoeltje met 20% korting scoren, maar als er zaterdag en zondag 25% korting is wacht ik wel even.
De verkoopster in de winkel zei het tegen me, was er heel open over. Ik was er vorig weekend, toen zei ze dat ik een lijstje moest maken en volgend weekend terug moet komen. (Lijkt me niet zo heel goed voor je handel, maar ik was er wel blij mee en wacht gewoon tot het weekend...)