Mijn vader wordt 65 jaar. We kopen een camera maar willen een paar kleinigheidjes erbij doen met als thema 65+. Helaas heb ik geen inspiratie en kom ik niet verder dan een geranium. Jullie nog ideetjes? Hoe flauwer hoe beter en het moet dus niet te duur zijn, echt voor erbij.
Ik kan je een doosje hoortoestel batterijen opsturen, ( of een oud toestel) verder lees bril, kleedje voor in de gang, puzzelboek, euh euh euh
Hoe flauwer hoe beter? Sommige dingen zijn misschien niet grappig als de situatie er niet naar is maar dat moet je me dan maar vergeven -Vitamintepillen 65+ -Wandelstok -Een tegoedbon voor een dagje uit omdat ie nu zo lekker goedkoop is -pensioenleeftijd dus achter de geraniums he? of een minikasje met van die minipotjes met wat kruiden of groenteplantjes uuuuhhh als ik meer inspiratie heb kom ik wel weer terug! hahaha
Oh de gebruiksaanwijzing voor de camera inscannen en flink uitvergroten! En zon afstandsbediening met van die extreem grote knoppen
Een gebittenbakkie van die oerdegelijks pantoffels met dat nepbont aan de rand een doosje sigaren iets te snoepen bv.een rol pepermunt wollen sokken een flesje drank wat hij lekker vindt bv,jenever ehmmm een puzzelboekje weet ff niks meer......
Door die pepermuntjes kwam ik ergens op.. hier in een winkeltje met allemaal snoep enzo hadden ze pepermunt doosjes met "peppillen" voor 65 plussers! toen ook gekocht voor mn oma.. edit: zijn dus gewoon pepermuntjes he
Mijn vaders is laatst 65 geworden en we hebben naast andere dingetjes ook nog een fotoboek gegeven met foto's van me vader als baby tot nu zeg maar en ook foto's van op z'n werk, dat me zus en ik klein waren met hem, foto's van hem met zijn kleinkinderen, z'n trouwfoto, een foto met z'n ouders enz....gewoon een beetje globaal van z'n leven in een fotoboek, erg leuk en ontroerend... het is even sprokkelen en verzamelen en in elkaar flansen, maar het resultaat is mooi en een blijvende herinnering.