hey hey allemaal dat hebben wij weer wij willen gisteren de keuken gaan schilderen, om alles nog even lekker schon,nieuw en fris te hebben als de kleine komt..... maar......... voordat we dat gingen doen zou manlief eerst een nieuw drempelje plaatsen tussen de inkomhal en de kamer hij boort netjes een gaatje...... in de waterleiding een zooi kan ik jullie vertellen mannen......... grrrrrrrrrrrrrrrrrr dus nog geen keuken kunnen schilderen gelukkig is mijn oom daar thuis in dus die kwam t even repareren, wordt anders lastig op zondag. pfuu wat baalde ik zijn jullie mannetjes ook zo handig?!?! xxx
mijne is ook niet zo handig.. maar zo doettie zich wel altijd voor.. hij doet het allemaal vol zelfvertrouwen terwijl hij ook geen idee heeft wat hij doet.. net als met de vloeren leggen.. telkens als ik hoorde: HOOO! of OEEEPS! zat er weer een scheur in of te ver doorgesneden ik ken je probleem MANNEN! oja.. verfse!
Whahaha de mijne heeft ook 2 linker handen, echt! Maar met de pc is ie wel handig en daar ben ik super blij mee!
Hier ook... nou 2 linkerhanden wil ik niet zeggen, hij kan wel wat hier in huis. Maar soms denk ik van dat kan toch veel anders of makkelijker...... Maar hij is wel lief hoor.
Nou ik ben handiger dan hij! Daarbij ziet hij veel dingen niet en als hij aan het klussenis ofzo, dan ist na een uurtje al; pff zucht steun, eerst koffie en een peuk....terwijl ik denk; kom op, ff doorgaan dan ist zo klaar! (maar dat heb ik van mijn ouders, die klussen veel en goed en die gaan ook gewoon door en niet om het uur zitten)
mijn mannetje is gelukkig in dat soort dingen heel handig hij kan van alles in huis maar ook met de auto kan hij heel veel dingen zelf
hihi, die van mij kan nog geen schroef in draaien! Hij zou laatst iets vast zetten, ik had het voor het grootste gedeelte al vast gezet met de schroevendraaier, maar het werd erg zwaar dus moest hij het laatste stukje doen. En wat doet ie...... Draait ie het los! En dat had ie zelf ook nog niet eens door.... Dus........ "Oh, volgens mij draai ik de verkeerde kant op"
Mijn man is gelukkig superhandig, maar dat heeft ook zijn nadelen. De familie- en vriendenkring doet erg vaak een beroep op hem. Hij vindt het niet erg om iemand te helpen en ik vind het ook niet erg dat hij dat doet, maar juist daardoor blijven de klussen in ons eigen huis soms liggen... En zelf doe ik altijd alsof ik twee linkerhanden heb... ik haat klussen!
Ik heb gelukkig een hele handige papa, maar ja, ik kan ook niet steeds mijn paps vragen voor klusjes in huis, want dan voelt vriendlief zich gepasseerd. Dat kan ik ook zelf hoor.... jaja, maar mijn paps kan het allemaal veel netter en beter. Dus meestal vraag ik toch mijn vriend en probeer ik niet te zien als iets scheef is ofzo, hahahaha
mijn man is ict-er en ik dacht hij is echt mega onhandig is huis! Maar hij is juist super handig en doet alles zelf echt heel erg makkelijk. Ook kunnen wij samen erg goed klussen zelf behangen enz!
Dat gezucht en gesteun heeft mijn ventje ook. maar dat is meer omdat hij zelden heeft om te klussen. Maar hij kan t wel heel goed. Heeft de stenen in de tuin gelegd, laminaat in huis, muur tussen keuken/kamer gesloopt en boog erin gemaakt. opbouwdozen vervangen door inbouwstopcontacten/schakelaars, stroom door t hele huis getrokken. bijkeuken gebouwt. Kan zo nog wel even doorgaan. Hij zou zo een klusbedrijf kunnen beginnen. Hij denkt wel altijd..mij gebeurt dat niet.... en klimt gewoon met zn slippers t raam uit, om vervolgens van t dak te kletteren... of die keer dat hij de auto ging wassen en er even niet aan dacht dat de antenne afgebroken was en er dus nog n klein scherp stukje uitstak ...en toen waren we opeens onderweg naar t ziekenhuis...
bij me laatste zwangerschap *helaas misgegaan na 4 maanden* hebben me man en ik de babykamer ff behangen. nou ja dag later konde me moeder en ik alles opnieuw doen. die goeie man van mij had al het behang verkeerd om op de muur geplakt. * voor de gene die nu zullen zeggen 4 maanden en dan de babykamer behangen is dat niet vroeg. nee want er zat niets geen behang tegen de muur en we waren vanaf het begin af aan er over eens dat die kamer de kinder kamer ging worden*
Mijn man is ook zo handig Ik hou altijd m'n hart vast als hij gaat klussen, meestal gaat er wel wat stuk. Maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen want dan wordt ie boos. Als hij bezig is zeg ik wel is heel voorzichtig kun je dat niet beter zo of zo doen, dan luistert ie niet, gaat het mis en doet het dan met veel gemopper en gescheld alsnog zo... Als ik zwanger mag worden denk ik dat ik maar zodra ik het weet zelf met de babykamer begin Maar hij is echt heel lief hoor...
Die van mij begint er niet eens aan... Ik ben zelf al niet superhandig, maar hij is nóg onhandiger, dus als er iets in huis moet gebeuren ben ik meestal degene die het voortouw neemt. Behangen en schilderen, een kast in elkaar zetten, of een gaatje boren in een gipswand lukt ons dan nog wel, maar zodra er iets moet worden opgehangen aan een betonnen muur beginnen de problemen. Dan moet er weer iemand worden ingehuurd of familieleden in het gelukkige bezit van een klopboor moeten weer lief worden aangekeken We hebben vorig jaar dan wel zelf twee 'zwevende' planken (met een onzichtbaar ophangsysteem) op de muur gekregen, maar vraag me niet hoeveel extra gaten die muur nu heeft Gelukkig niet zichtbaar, maar toch... Maar goed, verder maakt hij zijn onhandigheid op alle fronten goed, dus ik denk dat ik hem toch maar hou
haha hier herken ik mijzelf in. Wij hebben inmiddels ook meerdere gaten in de betonnen muur zitten. Ik moet er wel bijzeggen dat hij het dus wel heeft geprobeerd en nu doen andere mensen het dus voor ons. Ik vind mijn man eigenlijk nog verbazingwekkend handig. De kleine dingen in huis kan hij makkelijk aan, het enige probleem is dat ik hem er wel een paar keer aan moet herinneren
*LOL* leuk topic dit... Mijn Mannetje heeft in het hele huis de vloeren gelegd, en alle muren gedaan, en het schilderwerk. Maar dingen uitmeten en ophangen is altijd een probleem, altijd scheef Maar verder is tie ongelofelijk handig, en draait hij nergens zijn hand voor om.
*even opscheppen* mijn mannetje is superhandig! Al hadden wij laatst wel een akkerfietje met de wasmachine aansluiten. We kregen de kraan niet meer dichtgedraaid (was kapot) Wat een waterballet!