Ik ben alweer een poosje niet meer online geweest, maar toch bij het teruglezen van sommige topic's valt mij op, dat er veel gesproken wordt over VALS-positieve pennenstreepjes op CB. Nou ben ik erg benieuwd of er vrouwen zijn die dus wel Zwanger bleken te zijn? Laat je het even weten?
ja, ik. het was de + test van kruidvat, maar dat komt op het zelfde neer. had 2 pennenlijntjes. Als ||. ertussenin was het gewoon wit! Zie nu mijn album maar eens....
Ongelofelijk meid! Maar het bewijs is er dus wel'' dus meiden die zo testen zoals jij'' zijn misschien gewoon zwanger! Wanneer had je die test gedaan? voor je nod of een aantal dage erna?
ik denk dat voornamelijk bedoeld wordt als er 1 pennestreepje staat.. links of rechts.. die had ik ook met kv +.. ik had er 2 gedaan.. tegelijk.. uit hetzelfde potje urine.. 1 daarvan gaf 1 pennestreepje.. de ander was negatief... mijn man heeft er ook een keer 1 gedaan.. en ook die gaf een pennestreepje.. 1 dan.. niet twee.. dus voor mij is dat het bewijs dat een pennestreepje negatief is..
vaak is een pennestreepje negatief, alsdus clear blue zelf; het staat idd bij de FAQ met plaatjes en al bij '' How do i read my result'' http://www.clearblue.info/uk/p.....ip-faq.php A blue line will appear in the Control Window within 2 minutes to show that the test has worked. Read your result after 2 minutes. If there is a in the Result Window when the line in the Control Window appears, your result is Not Pregnant. If there is a + in the Result Window when the line in the Control Window appears, your result is Pregnant. It does not matter if one of the lines that make up the + symbol is lighter or darker than the other; the result is Pregnant: The appearance of the + symbol in the Result Window may vary, however, the lines that make up the + symbol and the line in the Control Window should be of a similar width. If you are still unsure of your result, you should wait at least 3 days before testing again, taking care to follow the instructions.
Hier even een positief antwoord. Dit was mijn test van een tijdje terug. De ClearBlue had een dunne lijn en ik was wel zwanger want 2 dagen later HCG geprikt en het was 78. test was van dag 12 na ovulatie.(12dpo) Had hem opgeslagen op Fertilityfriend tussen de testen. Zoals je ziet dus wel een dunne lijn.Maar echt wel positief dus. http://www.fertilityfriend.com/tg/entry/7616996.html
ik denk voor mijn nod! weet het niet precies, want mijn cyclus was nog niet op regel na het verwijderen van mijn mirena.