Hallo ik denk dus echt dat ik zwanger ben. Nu heb ik mijn tempratuur bij gehouden iedere morgen en hij blijft maar hoog. Zo rond de 37.8. Kan dat wat betekenen? Ik hoop het wel. Hij is normaal nooit zo hoog. Ik heb het altijd rond het zelfde uur opgenomen. Kan het dus zo zijn dat je zwanger zou kunnen zijn? wie heeft hier ervaringen mee. Voorral hoop ik op reacties van zwangere vrouwen. Bedankt he en hoop op reacties. groeten van eenzeer onzeker bange jennie72
ik ben niet zwanger, maar weet wel dat je temp omhoog blijft als je zwanger blijft. Normaal zakt je temp weer na wat normaal is als je ongesteld wordt. Als je zwanger wordt, blijft je temp hoger. Kijk anders even bij de temperatuur kaartjes van zwangere vrouwen, bovenaan bij informatie en links. Daar zie je hoe de temp bij zwangeren vrouwen was. Suc6! Liefs meliske
Hai Tascha,ik heb een test gedaan,daar komt niets uit. Ik bergrijp er niets meer van. misschien nog te vroeg. Geen ochtendurine gebruikt. Een hele teleurstelling,ik moest er gewoon even van janken. als dit aanhoud even naar de HA. Die menstruatie liep nou juist goed. Ik heb denk ik een lange cyclus. Maar dat verklaard mijn klachten niet. Nu even maar niet meer testen groeten jennie72
Het kan dat hij hoog blijft.... dat was bij mij ook voor de zwangerschapstest, maar ik moet erbij zeggen dat ik de cyclus daarvoor ook een hoge temperatuur had die aan hield tot ik twee dagen ongesteld was, dus het kan ook weer niets zeggen.... Lastig..... over een paar dagen nogmaals testen als je ongi uitblijft.... Succes!
Ik heb elke maand die klachten en ben toch echt niet elke maand zwanger. Mijn temp zakt soms pas 2 dagen na NOD. Heb je een kaartje Jennie?
hai janne en de rest van de dames. Nee ik heb geen kaartje. Wat heeft het dan voor nut precies om te tempraturen? Mijn tempratuur is al hoog iedere dag rond de 37,5 tot 37,8. dus ja kan er niet veel mee. Wacht wel weer af. Is het over een paar dagen nog niet raak met die rode duiveltjes dan gaan we weer testen. groeten jennie72
Dan kan je zien wanneer je ei is + 14 dagen = NOD Aaan de hand daarvan krijg je een goed beeld wanneer je ei is geweest en of je eventueel zwanger bent. 37,5 kan voor jou heel normaal zijn na je ei, terwijl het bij mij een zwangerschapstemp is en bij weer een ander dat de temp is voor het ei. Dus nu kunnen we eigenlijk niets zien, dus een temp-kaartje zou handig zijn om je te helpen
hallo hoe pak ik dat aan dan?ik word er niet veel wijzer van allemaal. KUn j me tips geven? ik hoop op andwoord groeten jennie72
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=10269 Als je op deze link klikt wordt het je allemaal duidelijk. Succes ermee!