Woehaaa, even uithuilen. Ik had zo gehoopt dat het deze maand raak zou zijn. Ik heb ovulatietesten gebruikt en op de dag van de positieve test hebben we ook geklust. De test moet hebben geklopt want het is idd 14 dagen geleden geweest. En toch zijn de duivels vandaag dus gearriveerd! Wat doen we fout? Waar is mijn lichaam mee bezig?
och meisje toch.. ook al klus je helemaal goed.. heb je nog maar 15/20% kans op een zwangerschap. Het is allemaal ietsje ingewikkelder dan alleen maar op de juiste dag vrijen. balen hoor.. kop op.. weer een nieuwe kans! groetjes
hoi! Ik wilde dat het zo gemakkelijk ging.Met die ovu.testen vergroot je alleen maar de kans op bevruchting, maar het is toch mazzel hebben als het daadwerkelijk raak is!Gewoon in de nieuwe ronde opnieuw gaan testen en dan maar weer hopen en vooral NERGENS van uit gaan! Veel succes!
He druif! Balen he. Snap het helemaal hoor. Heb het zelfde. Ook positieve ovu test en geklust maar niet zwanger... Je wil zo graag zwanger worden en doet er alles aan, maar waarom dan niet zwanger? Wordt er best onzeker van. Heel erg lief van mensen dat ze zeggen: volgende ronde weer een kans maar dat is niet echt opbeurend, vind ik. En ook als men zegt: niet te veel mee bezig zijn. Hoe kan dat nou? Je wil graag het allermooiste van de wereld hoe kan je daar nou niet te veel mee bezig zijn... Ik wens je veel sterkte met wachten en succes met klussen.
Pff vervelend dat je zo verdrietig bent, en ik begrijp het ook hellemaal. Dit is de reden dat ik nog niet met temperaturen, testen enz ben begonnen tijdens de cyclus. Ik houd mijn lichaam in de gaten en hoop op een zwangerschap, maar ik ben bang dat als ik alles van het mysterie van vruchtbare dagen weet ik alleen meer teleurgesteld ga zijn als het niet lukt. Lief druifje je weet nu zeker dat je een ei-sprong hebt, wees daar vast gelukkig mee. En laat de natuur de rest doen. Dikke kus Marlies
tja meis.. niet opbeurend.. ik hoor dat al 16 maanden.. volgende ronde weer kans.. niet meer en niet minder.. je kunt het niet toveren.. opstaan en weer doorgaan..
Dank meiden, tuurlijk, jullie hebben allemaal gelijk. En vandaag is het ook al zo erg niet meer als gisteren. En Natas, ik moet idd niet zeuren. 16 maanden is nog eens een heel ander verhaal.
hoho wijfie dat zei ik niet he? ik begrijp je teleurstelling heel goed! maar je moet weer verder toch?
@Natasja, weet ik ook wel dat je dat niet zei. Maar je snapt ook wel wat ik bedoel. Alles is maar betrekkelijk. Take care!
Ik herken 't, Druifie! Ik werd, goed gevreeen en al, gewoon ongesteld afgelopen donderdag. Ik moest echt even slikken, maar dacht: ronde 4, kom op dan maar, op naar ronde 5. Ik wil het ook zo graag, meid. Ik denk wij allemaal. 't Is was Natasja zegt: 15% kans en dan nog moet alles meewerken: ei, zaadje, baarmoeder en toebehoren... Ik ga gewoon een lichtbak van Heineken visualiseren, dan weten die vrolijke zaadjes van mijn vriend dat ze richting de gezellige kroeg moeten zwemmen Happy hour! PS Natasja, wat vind ik het toch telkens weer knap van je dat je anderen zo bemoedigend toespreekt en toch zelf ook zo graag moeder wilt worden! chapeau!
we hebben allemaal dezelfde wens! toch? hihihi ook voor ons komt het wel.. alleen nog wachten op wanneer!