hey dames, Misschien dat jullie mij kunnen helpen. Ik moest op 30 mei ongesteld worden. Op die dag heb ik 1 dag en niet veel bruinbloedverlies gehad. Dacht dat ik ongesteld was, dus heb ik die avond mijn 1ste pil genomen .. Want ik wilde weer terug beginnen met de pil. Voorheen hebben we alleen condoom gebruikt. En we kunnen het ook niet weten of het condoom is gescheurd. Dus ik ben nu 17 dagen overtijd en en ik nog 1.5 week geleden negatief getest en durf ook niet meer te testen.. Want wij willen geen 3e kindje. 2 is genoeg voor ons. Maar natuurlijk als ik zwanger ben is het welkom. Maar wat kan het dan zijn als jullie mijn berichtje lezen, kan ik zwanger zijn of heb ik een menstruatietijd overgeslagen?? groetjes Nazli
Ik moet nog mijn laatste 2 pillen innemen en dan heb ik mijn stopweek. ik zal dan nog een weekje wachten endan test ik weeropnieuw
wel raar idd.. maar ben je niet nog aan het ontzwangeren? anders ff een bloedtestje doen bij de ha? hopelijk lost het zich snel op
Ik ben 6.5 maand geleden bevallen en 3 maanden bv gegeven en dus ook niet ongesteld geworden. Dus ik ben tot nu toe 2 keer ongesteld geworden en dit zou de 3de zijn, maar helaas.. Ik hoop dat ik dan in mijn stopweek nog ongesteld wordt en dat is ergens volgende week.. ik zal eerst (volgende week) een test doen en dan zal ik mijn gynaecoloog bellen.