Wie heeft er aan de bevalling ook een gekneusd overgehouden? Mijn dochtertje is van 11 juni maar heb nog steeds last van mijn stuitje. Ze lag in aangezichtshouding wat volgens de vk. vaak voor stuit problemen zorgt bij de moeder. Hebben jullie tips of hoe verzachten jullie de pijn. Heb maandag gefiets en gister "lekker" op een houten tuinstoel buiten gezeten. Weet vandaag niet meer hoe ik zitten moet... Mijn fysio zei zo min mogelijk fietsen en veel bewegen. Maar veel bewegen zorgt juist 2 dagen later voor meer pijn. Tips, trucs en mede verhalen gevraagd
Ik denk dat ik ook last heb gehad van een gekneusd stuitje. Heb het nooit gevraagd aan de kraam oid maar heb er wel een paar maanden last van gehad. Aan het begin kon ik echt niet zitten. Dat je op iets hards moet gaan zitten vond ik niks, ik ging juist lekker op een kussen zitten, haha. Na een tijdje werd het wel minder gelukkig, dan voelde ik het alleen nog als ik wat langer achter elkaar had gezeten. En na een half jaar denk ik was het was. Echt tips heb ik niet voor je. Veel sterkte.
Een half jaar, getsie hoop dat het wel eerder over is. Idd na veel zitten dan meer last. Nou ja wachten af. Iemand anders nog tips??
Niet zomaar een gekneusd stuitje maar zwaar gekneusd! Ik heb er ook zeker een half jaar last van gehad, nu soms nog steeds. De eerste weken zat ik op een zwembandje, niet goed voor de genezing maar ik kon echt totaal niet zitten.