Hoe kan dit nu?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door stina, 7 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stina

stina Lid

30 mei 2006
    51
    0
    0
    Taxichauffeuse
    hei en boeicop
    Hallo iedereen

Ik ben op 1 september bevallen van een gezonde zoon.

Nu ruim 4 maanden later loop ik tegen het probleem aan dat ik niet meer ongesteld word met die rare dagen kwam er ineens in me op he ik ben op zaterdag 27 december gestopt met de pil en nu nog steeds niks ?

Ik heb algelopen vrijdag een test gedaan en die was negatief .

Ik heb ook eigenlijk geen aanwijzingen dat ik zwanger zou kunnen zijn maar dat had ik met de eerste ook niet.

Zou iemand mij kunnen vertellen of dit normaal kan zijn na een bevalling.
    Ik wil er nog wel even bij zeggen dat ik niet zomaar zwanger kan worden omdat ik met de eerste bijna 3 jaar bezig geweest ben .

Met vriendelijke groet
    Christina

2. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    bij mij duurde het ook erg lang weer ongie te worden,na me keizersnede dan
    na me gewone bevalling werd ik binnen de 6weken al ongie

3. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    heb ooit weleens gehoord dat het bij iemand een half jaar duurde. geef je misschien borstvoeding? en uuuhh je kan best "zomaar" zwanger worden hoor ookal duurde het eerder langer. ik heb bij mijn andere 2 zwangerschappen ook heel veel moeite moeten doen en bij alletwee bijna 2 jaar geduld moeten hebben en nu "vloog" het erin na 3 maanden. als je het niet vertrouwd waarom vraag je dan geen controle dan weet je meteen waar je aantoe bent.

4. stina

stina Lid

30 mei 2006
    51
    0
    0
    Taxichauffeuse
    hei en boeicop
    Het rare is dat na mijn bevalling werd ik wel gewoon weer normaal ongie ik ben 2 keer normaal na de pil ongesteld geworden dus ik snap er nu echt helemaal niks meer van :confused:

ik ben 2 weken na de bevalling weer met de pil begonnen.

5. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Mijn broer en vriendin waren volgens mij echt al 10 jaar ofzo bezig, maar ze na 3 maanden al zwanger van de tweede... Dus als je nog niet zo snel een tweede wilt zou ik zeker wel een condoom ofzo gebruiken!

En inderdaad, BV kan het beinvloeden, maar ze zeggen sowieso dat je lichaam 9 maanden nodig heeft om te ontzwangeren, dus ook om dat weer helemaal op orde te krijgen.

6. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ben je gestart met een andere soort pil mischien?
    dat kan ook beetje storingen veroorzaken in je hormoonhuishouden namelijk

7. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Oh en je bent nog niet zo heel lang gestopt met de pil, ook dat kan je hormonen aardig in de war schoppen.

8. stina

stina Lid

30 mei 2006
    51
    0
    0
    Taxichauffeuse
    hei en boeicop
    Ik ben niet gestopt met de pil maar het was de 27ste de laatste pil van de strip sorry voor de verwarring

9. Lucifertje

Lucifertje Actief lid

26 mrt 2008
    313
    1
    0
    Body Artist (piercer)
    flevoland
    Ik ben eens 4 maanden niet ongesteld geworden na t stoppen met de pil... Kan gewoon hoor..

Deel Deze Pagina