hey hier ga ik weer met een beetje klagen ik ben heel blij met men zwangerschapo en kijk zo uit naar ons meisje maar de laatste tijd begin ik het zat te worden snacht niet kunnen slapen (vind men draai niet ben normaal buikslaper) constant het gevoel of men lever wordt naar boven gedrukt pff was het al maar februarie . hebben jullie ook die druk tegen de lever? waar ik wel erg van geniet is als ze tegen men hand met haar voetje schuift
die oppepper kan ik je niet geven haha want heb zelf ook last van slapeloosheid, maar heb vreselijke last van me ribben! liefs
Ik kan je die oppepper helaas ook niet geven want heb er zelf ook wel eentje nodig De zwangerschap zit niet erg mee, ik braak nog bijna dagelijks en ook de misselijkheid is weer terug sinds 2 dagen. Al met al is ons kindje heel welkom maar die 9 maanden....pfffff. Dus, geen oppepper maar je hebt wel een lotgenoot die ook aan het aftellen is én ik geniet inderdaad ook heel erg van het contact maken met de baby, dat is echt super en maakt veel goed! Heel veel sterkte dus, ik wacht met je mee totdat het februari is!
pfff hier wordt het slapen ook al bemoeilijkt. Meid je zeurt niet hoor ik vind het ook geen feestje. En dan slaap ik en dan wordt Jesper ineens wakker...15 maanden sprong misschien bleh! Maar goed nog een week of 12...14 maximaal hahaha. Ook ik ben een buikslaper en dat gaat de ene dag wel en de andere niet. Het enige wat soms wel helpt is een voedingskussen tussen mijn benen klemmen. Maar goed ik kan ook bijna niet meer draaien in mijn bed, dat doet gewoon pijn overal hahaha wat een geklaag he? Komt goed....als de baby eruit is voelen we allemaal niks meer en slapen we als roosjes....hopelijk!
Gelukkig ben ik niet de enigste die zich een beetje rot voelde, omdat ik ook een beetje aan het zeuren ben.. Dus helaas ook geen oppeppertje van mij haha. Hier is het hetzelfde. Ik ben normaal ook een buikslaper en vind dus ook mijn draai niet in bed. Daar komt bij dat ze behoorlijk ligt ingedaald en dus pijn onder heb, waardoor als ik me draai in bed ik steeds wakker word. Zo zou ik me zwangerschap echt opnieuw willen meemaken, want ik heb verder niet veel problemen gehad maar de laatste loodjes wegen toch echt het zwaartst en wilde die liever overslaan haha maar goed. Nog even geduld en dan is ons meisje er hopelijk. Succes nog meiden!
hoe herkenbaar dat slechte slapen heb ik ook draaien en keren in bed val je eindelijk in slaap kan je uit je bed om te gaan plassen .en 'smorgens opstaan met een pesthumeur groetjes
Hier komt ie: de oppepper Ten eerste je bent niet alleen. Zoals je ziet is die roze wolk echt niet alleen maar roze maar ook wel eens grijs of zwart door de hormonen en alle kwalen (geen verkleinwoord hier). Ten tweede, het komt allemaal goed, gelukkig is het na de zwangerschap weer over. Niet meteen alles, maar grotendeels wel! Ten derde, het is allemaal voor een goed doel. Ik vind zwanger zijn echt absoluut vreselijk, maar als je je kleintje eenmaal in je armen hebt weet je waar je het voor gedaan hebt. En ik hou mezelf altijd maar voor dat vrouwen het sterke geslacht zijn, want als mannen zwanger hadden moeten zijn was de mensheid allang uitgestorven. Een beetje je eigen ego boosten is nooit verkeerd. Succes Dames
haha ja inderdaad mijn vriend begint al te gillen je gaat bevallen als ik een steek in me rug heb ( hallo ik ben diegene met de steek niet jij), wij vrouwen zijn sterke wezens wij overleven haha! maar slapen gaat nog steeds niet lekker ben zo ongeloofelijk moe en toch draai ik 200 x en ga z,on 10x naar de wc, en dan wil je overdag een boodschapje doen ben je weer te moe! blegh! liefs