Ik wil dit jaar graag weer een mooie kerstkaart opsturen naar vrienden en famile. Vorig jaar hebben we een foto van onze dochter verstuurd, bewerkt bij Hema.nl. Voor dit jaar ben ik weer op zoek naar een ander leuk idee. Wil wel graag weer iets met een foto van Aaliyah doen, maar weet eigenlijk niet zo goed wat. Ben wel een beetje creabea, dus het mag knutselwerk zijn. Vandaar dat ik zo vroeg ben. Heeft iemand leuke, orginele ideeën??? Groetjes Char
ik heb onze zoon bloot op een lamsvelletje gelegd en muts op en booties aan (kerstmislaarsjes) en dan net zo fotograveren dat er uiteraard niets te bloot te zien is..
Wat een gave kaart Isademi Ik heb vorig jaar mijn zoontje in zijn blote kontje op zijn buik op een lamsvelletje gelegd met een kerstmuts op... hij was toen 5 weken oud, zo lief!! Zal eens kijken of ik hem hier op de comp. nog heb!
dit was onze trouwkaart (maar ik heb zoiets ook wel eens gezien met een kerstkaart alle familiehanden in een cirkel was dat)
Ja ligt eraan of je iets aparts wilt denk ik, mijn ouders doen ook altijd zelfgemaakte kaarten (vorig jaar hadden we karikaturen van onszelf) Vriendin van me stuurt altijd van die dooskaarten ong. 1 dag voor kerstmis die je altijd na nieuwjaar pas krijgt Als je goede foto wilt maken en leuk idee wilt bedenken en je wilt ze net na de sint versturen (beetje netjes zeg maar) dan moet je al over 2 maanden ze verstuurd HEBBEN! dan is het niet zo superveel tijd, zeker niet als je ze wilt laten drukken...
van die engelvleugeltjes om of een hele grote doos die ingepakt is, waar ze dan in zit, of wil uitpakken
Wat een mooie kaarten zeg! Wel leuk dat jullie creatief meedenken. En idd, over twee maanden is het al zover en als ik ook nog wil knutselen dan moet ik daar wel de tijd voor hebben. Met een kindje kom je nou eenmaal tijd te kort! Alleen de avonduren, maar ook dan heb ik wel eens sociale dingen te doen of geen zin. Ik wil er geen haast bij hebben want dan ga ik het afraffelen en wordt het er niet mooier op of je krijgt iets standaards wat iedereen al heeft. Wil weer iets orgineels!
Wij kiezen bewust een kaart zonder foto. Iedereen (die wij kennen) met kinderen stuurt een kaart met een foto van hun kinderen. Wij vinden dat dus niet meer uniek en ik maak nu de kaarten met de hand zelf. Een beetje met verf, borduren en 3d en je hebt al een hele leuke kaart van jezelf.
oh die al langs zijn gekomen zijn ook heel leuk. wij hadden vorig jaar een kerststal. vriend had van onze kerststal een foto gemaakt met alleen jozef en maria en de kribbe erin. dan een foto van leah op een wit laken en van ons onze hoofden. die had hij erover gedaan via de pc. dus wij waren jozef en maria en leah was het kindekke. dan de hondjes als os en ezel. (het is niet spottend naar jozef en maria bedoelt, een collega van mij kon er ook niet zo om lachen) hij staat niet op de laptop, zal eens kijken of ik hem boven op de pc kan vinden straks.
@minimuisje, wat een mooie kaart en ook een mooi gedichtje! Waar heb je de kaarten laten drukken?? Jeetje wat zijn jullie allemaal orgineel zeg. Nu ik nog.