Ik twijfel wat ik van de zomer zal doen, of een badpak of een bikini, heb nu een tankini maar die vind ik nergens naar zitten. Elke keer moet ik het buikstuk omlaag trekken omdat ie gaat drijven in het water. Dus ben sterk aant twijfelen. Zelf vind ik mijn buik niet echt mooi, striemen van de zwangerschap nog wat lichte beharing van mijn navel naar onder . Al valt het mij op en niet mijn man. En echt een strakke buik heb ik niet, maar als ik dan in de spiegel kijk van voren valt het wel weer mee. maar vind een badpak zo hoe moet ik dat netjes zeggen... ouderwets? nee niet ouderwets, onflatteus ofzo.. ik weet het niet.
Grappig, ik vind een mooi badpak juist heel chique staan! Sinds mijn eerste zwangerschap draag ik alleen nog maar een badpak. Er zijn zulke mooie, met een lage rug of strapless bijvoorbeeld! Misschien moet je er eens een paar gaan passen en kijken hoe het je staat?
sja... persoonlijk vind ik een tankini echt helemaal niks... ik vind dat een soort ontkenning ofzo, van ik wil graag in bikini maar ik durf niet ofzo... Ik ben 5 weken geleden bevallen en ga over 2 weken op vakantie. Ik ga toch echt niet in bikini. Ik was al niet de slankste maar mijn buik heeft echt nog mega rode strepen. Ik voel me veel fijner in badpak en daar gaat het om toch? Jij moet je fijn voelen! Als dat in een bikini kan moet je dat doen, anders badpak. Overigens heb ik altijd in het begin van het seizoen een beetje koudwatervrees. Tot ik een keer op het strand ben geweest en zie dat niet iedereen het perfecte figuur heeft...
Je hebt tegenwoordig inderdaad hele mooie, hippe badpakken. Ik wilde er ook nooit aan, maar na twee kinderen heb ik toch afscheid moeten nemen van het bikini-tijdperk Een tankini vind ik ook helemaal ruk...
Waar voel jij je het prettigst in? Als je in een zwembad om je heen kijkt zie je allemaal moederlijven, sommige in badpak, maar ook een hele hoop in bikini hoor. Maar jij moet je op je gemak voelen toch?
Ik heb ook aardig wat striemen, maar ben toch in bikini naar het zwembad gegaan om te gaan zwemmen met ons zoontje. Ik trek er mij niets van aan, want heb er iets moois voor in de plaats gekregen Heb ook een badpak hoor, maar heb dat toch maar in de kast gelaten Heb trouwens gisteren op de site van decathlon hele mooie badpakken gezien.