Oke, verslaafd is wel een beetje overdreven maar ooo wat ruikt het toch lekker. De witte afwasmiddel van de Lidl, die ruikt voor mij echt naar zo'n snoepjesketting van vroeger. Wat ontzetten jammer dat ik die geur niet heb als douchegel of in scent chips. Hebben jullie ook geuren waar je aan 'verslaafd' bent?
ik heb bepaalde luchtjes van rituals . Dus nu regelmatig een kleine tube bodylotion in m'n jaszak zitten om af en toe m'n handen mee in te smeren. Niet voor droge handen, maar puur voor het luchtje! En simpelweg pepermunt. Ik heb een flesje etherische olie en dat drup ik dan bewust op de mouw van m'n jas ofzo
Moet wel een beetje lachen. Ik had het namelijk ook met afwasmiddel van de Lidl. Lavendelgeur. Tijdelijk assortiment. Nu moet ik helaas weer zonder door het leven.
Schoonmaakmiddelen welke naar eucalyptus ruiken. De chloorgeur als je net de deuren van een zwembad binnenloopt, heerlijk.
Zwitsal! Heb altijd zwitsal zeep in de badkamer (helaas verkopen die dat niet hier in Duitsland dus neem het altijd mee na een bezoekje in NL haha) En General Bergfrühling schoonmaakmiddel omg, heeeeerlijk, kan ook soms zo eens eraan ruiken zonder te poetsen
Benzine vind ik juist een vervelende geur, bah! Zwembad ook, bleh, ik vind zwemmen best leuk maar die geur mag best verdwijnen. Heel gek, maar ik vind bergingen op begane grond een flat vaak lekker ruiken ☺️ Moet op mn werk regelmatig wat halen beneden uit de berging, en snuif dan altijd een keer extra diep, heerlijk
Koriander! Heerlijk. Kan het nooit laten een blaadje tussen mijn vingers te wrijven zodat mijn vingers naar de koriander ruiken.
De nek van één van mijn kids (de ander ruikt ook heerlijk, maar niet verslavend), benzine en een enkel soort lijm.
Een geslepen grijs potlood doet mij altijd denken aan groep 3. Het gevoel van vrijheid dat ik kon lezen en schrijven. Vond dat de leukste klas. Wit wasmiddel van Ariël. Gebruikte ik toen ik op mezelf ging wonen. Man, wat was ik trots dat ik zelf mijn huishouden op rolletjes had, ik bleef maar wassen Geur van openhaard. Als ik vroeger een avondwandeling maakte en dat rook ik vaak overal in onze oude binnenstad. Heerlijk knus gevoel. Lenteochtend. Heerlijk fris en geur van opkomende bloemen. Een warme zomeravond na een flinke regenbui. Heerlijk aardse geur. Ga dan altijd even in de deuropening staan snuffen. Geur van nieuwe boeken. Kan geen e-reader tegenop.