Gisteren bij de kruidvat 2 blikken poeder maaltijd shakes gekocht (choco en aardbei). Vanochtend wou mijn man er 1 voor het eerst gaan klaarmaken, maar toen hij de deksrl opentrok (plastic dekseltje) zag hij dat de folie al open was. Ook zit er 2 schepjes in ipv 1. Ik had de bon al weggegooid maar kon hem net weer boven water toveren.. echter door andere troep (vocht) uit de vuilnisbak, is de tekst niet meer te lezen . Ik ga morgen wel terug natuurlijk... zouden ze moeilijk doen?? Een blik is geopend maar 2 maanden houdbaar en wie weet wat ermee is gebeurd ..
Ik zou het proberen.. Nee heb je en ja kun je krijgen toch? Mochten ze in de winkel lastig doen kun je het altijd nog via het hoofdpkantoor proberen of via pb op facebook. Maar wel vervelend iig..
Ik zou zeker terug gaan. Ik weet niet of je betaald hebt d.m.v. pinnen? Anders kan je misschien voor de zekerheid een printscreen maken of foto met je telefoon dat je daar iets gekocht hebt, mochten ze echt moeilijk doen. Maar neem aan dat ze je wel gewoon helpen.
Nee.... normaal gesproken pin ik altijd (heb bijna nooit contant bij me).. nu had ik sinds de vakantie nog contant en daarmee betaald.. Nouja. We gaan het proberen! Heb ook al een foto gemaakt van het blik toen mijn man hem net opende en we erachter kwamen..
Ja hoor, teruggaan. Ik vind niet dat ze hier moeilijk over moeten doen, dat het bonnetje niet meer te lezen is. Ze moeten toch ook niet verwachten dat iedereen overal bonnetjes van bewaard. Succes ermee!
Nouja zeg! Ga ik terug naar de kruidvat. Welliswaar een ander filiaal in de stad dan waar ik het gekocht had, maar dat moet toch niet uitmaken.. kruidvat = kruidvat. Nou niet dus .... ik moet terug naar het filiaal waar ik het gekocht had!!! Iets in de trant van: "als je bij dat filiaal een breuk heb gekocht, kan je het niet hier brengen want dan hebben wij een breuk"??? Had ik nou maar niet eerlijk gezegd dat ik het bij het andere filiaal had gekocht....was toch niet te lezen op de bon . Sjonge jonge... kan ik naar de andere kant vd stad voor dat blik terwijl er hier een kv om de hoek zit.:x:x En aangezien ik elke dag werk tot 16 uur moet ik het nog in me vrije avond doen ook.
Sorry maar ik geef het kruidvat hierin gelijk. Ik zou zelf niet eens opkomen om bij een ander filiaal terug te gaan ... Toch maar even een vrije avond op offeren dus.
Dat moet niks uitmaken.. Op fb gaven ze mij aan dat ik een product terug kon brengen en dat het niet uitmaakte naar welk filiaal en zelf zonder bon!
Dat kan dat het bij jou wel gelukt is. Maar zoals je ziet lukt dat niet bij iedereen. Ik had zelf even van te voren gebeld of het mogelijk was ... om dit te voorkomen. En ja jammer dat je het aan de andere kant van de stad hebt gekocht ... daar kan de winkelier niets aan doen. Ook al vertel jij me nu dat het jou wel gelukt is. Maar ik kan me wel voorstellen dat je het probeert maar dat je dan boos bent omdat het niet lukt kan ik me niet voorstellen ... je probeert het. Je krijgt nee te horen dus zit er niets anders op om naar de winkel te gaan waar je het gekocht hebt. Meer niet ...
Ik had bij hm ooit iets gekocht en contant betaald. Bon kwijt. Volgende dag toch erheen gegaan en werd zo vriendelnk eholpen. Bon werd op mijn aanwijzen in hun systeem erbij gezocht ondanks dat ik contant had betaald en kreeg gewoon mn geld terug. Ik zei nog ik dacht ik waag een poging maar dacht dat bet alleen met pin etalingen kon. Zei die man nee hoor ook bij contant betalen maar dan moet je snel terugkomen en niet een week later bijv. Dan wordt het al bijna onmogelijk.