Vraagje: over een paar weken heb ik een bruiloft. Ik ben dan 34 weken zwanger. Tot nu toe heb ik een erg 'schappelijk' buikje (zegt iedereen tegen me). heeft iemand misschien nog een goede tip waar ik een leuke, hippe feestjurk kan kopen? Alvast bedankt voor de tips!
Misschien is een postorderbedrijf een optie? Heb ik mijn trouwjurk (die eigenlijk een avondjurk is) besteld. Nadeel is wel dat je van te voren niet kunt passen.
Ik zit eigenlijk met hetzelfde probleem! Heb toevallig ook over 4 weken een bruiloft, en ik ben dan inderdaad ook 34 weken zwanger. Heb al wel hier en daar wat rondgekeken, maar gewone jurken in een grotere maat is eigenlijk geen optie. Omdat ik van mezelf vrij mager ben, en alle kilo's die ik ben aangekomen zijn in m'n buik gaan zitten. Ik kan alleen, helaas, nergens wat vinden in een kleine maat. Maar als ik wat gevonden heb zal ik 't alsnog laten weten .
Hangt een beetje van je budget af... http://www.vidavita.nl/ Ik vind dat ze hier wel mooie feestjurken hebben, maar het moet wel binnen je budget passen. Bij Mamalicious hebben ze trouwens ook wel mooie, feestelijke kleding. Dat is een positiekledingmerk wat niet heel duur is.
Je hebt een site met waar alle positiemode opstaat, ik was zelf ook op zoek naar een leuk jurkje, ik ben wel een echte feestjurk tegen gekomen. www.zwanger-kleding.startpagina.nl en dan kijken bij online positiemode.
Ik vind de kleding van Futur Maman ook erg mooi, en betaalbaar. Je kan veel zien online, ook van hun merken, zoals Mamalicious (misschien wel via aparte site?)
Bij C&A toevallig iets gekocht heb ook een bruiloft. Ik vond m erg leuk en niet te duur dus mischien is dat een idee. Maar ga er niet vanuit dat je veel zult vinden want hierin is bijna niks te krijgen. Vondt miss etam zo tegenvallen hadden jullie dit ook, oudbollige kleren zeg!
ik heb vorige week bij de prenatal een jurk gekocht ...elastisch met zwart wit en grijs .....kun je ook luek dragen op een knie broek
Bij ons hier bij de prenatal vond ik niet zo`n leuke feestjurken.... Jammer is niet zo makkelijk om aan een leuke jurk te komen nu....
Bij prenatal hadden ze nu ook een leuke zomerrok, ook bijpasende top/bloesje erop. Misschien is dat wat voor een feestje? Hoedje erbij, mooie armband......
Dank voor al jullie reacties! Ik heb inmiddels via wehkamp een paar jurkjes besteld (gewoon een maatje groter en van rekbare stof) en ik moet zeggen dat ik de paars/roze erg leuk vind! Zie link: http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/Kenme ... mer=225741
ik heb eind sep. een trouwerij en ik heb een strech jurkje gekocht waar ik dan een brede riem omheen doe onder mijn buik langs zodat de jurk niet als een tent blijft staan maar verder gewoon valt zoals hij behoord te doen en het acentueerd je buik heel mooi