Van fulltime kolven naar live voeden (7 maanden)???

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Mother2Be, 25 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mother2Be

Mother2Be Lid

18 jul 2014
    60
    0
    6
    Hoi,

Ik kolf nu al een half jaar fulltime omdat mijn meisje de borst weigerde. Met 3 maanden nog geprobeerd over te gaan naar live voeden maar toen wilde ze er ook niks van weten. Nu is ze 7 maanden oud en wil ik het weer proberen, alleen weet ik niet of het uberhaupt nog mogelijk is (gewenning aan fles). Wat denken jullie? Ik ben zo klaar met dat kolven elke keer, maar ik wil haar nog wel graag nog even mijn melk geven.

Groetjes!

2. Jeda80

Jeda80 Bekend lid

25 sep 2014
    798
    24
    18
    Volgens mij ben je nu echt wel te laat. Ze is nu zo aan de fles gewend. Denk echt dat je een keuze moet maken uit kunstvoeding of doorgaan met kolven.
    Moeilijk he, maar je hebt het sowieso al echt een lange tijd volgehouden! Super hoor!

3. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.808
    5.944
    113
    Vrouw
    Heb je al geprobeerd om haar aan te leggen?

4. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik zou het gewoon proberen. Op een moment dat jij lekker rustig kan zitten, zij wel trek, maar geen razende honger. Verder een beetje moe wil wel eens werken, dan werken ze wat meer op automatische piloot. Dus bijvoorbeeld voor het slapen gaan of een nachtvoeding. In bad samen wil soms ook werken, maar dat is per kind verschillend, de mijne speelt dan alleen maar.
    In dit geval is niet geschoten, altijd mis. Probeer het leuk te houden en gewoon sowieso lekker knuffeltijd. Dan is de kans het grootst. Succes en hopelijk ook plezier!

Deel Deze Pagina