1 jaar heb ik tot nu toe borstvoeding mogen geven. Nu zwanger van de tweede (16wk). Loopt het hard terug. Vriezer is bijna leeg en Emma raakt gefrustreerd omdat de tati's zo snel leeg zijn. Ik voed haar nu nog in de ochtend en 1-2 keer melk uit de vriezer per dag. Maar vrees dat het snel op gaat zijn. Hopelijk blijft ze een beetje drinken tot haar broertje komt. Want ik ben er nog niet klaar mee. Dus mijn nieuwe mijlpaal met een kleine traan omdat ik het zo jammer vind dat het bijna gedaan lijkt....
Kolf je de rest bij? Het gaat anders snel als je alleen sochtends voedt (hoeft niet) Maar wow al een jaar! Super!!
Dat heb ik eerst wel gedaan. Middag en avond kolven maar ik kolf nog maar 15-30 cc uit twee borsten per keer. Niet echt rendabel..... vanmorgen dronk ze drie slokken rechts en wou niet meer. Tja blijf haar wel proberen aanleggen maar als het klaar is is het klaar
Ja op zich wel, maar ik denk dat als ik niet zwanger was geraakt ze nog wel bij me zou drinken. Ze weigert nu al sinds de dag na haar verjaardag de borst. De laatste keer echt drinken was dus op dr eerste verjaardag. Ik probeer dr nog de komende dagen op rustige momentjes aan te leggen maar ze duwt zich er van af en begint te huilen. Vrees dat we er dus echt klaar mee zijn. Mijn borsten beginnen nu ook echt weer zwangerschaps borsten te worden. Donkere tepels pijn aan de zijkanten (is zeker weten geen stuwing oid want Ik kolf nauwelijks iets). Tja blijkbaar is mijn lijf er niet voor gemaakt om te voeden en een kindje te groeien.
Jammer he...soms lukt het wel, soms lukt het niet! Jongste dochter was 8 maanden toen ik weer zwanger was. Helaas ging het toen snel achteruit met de productie... Super dat je toch in ieder geval het jaar hebt gehaald! En nu..op naar weer een mooie bv periode!