Goedenmorgen, Ik ga per 01 april weer beginnen met werken dus ben ik begonnen met een voorraadje melk in te vriezen en af en toe een voeding met de fles te geven. Nu gebruik de flesjes van tommee tippee. Uit de speen voor borstgevoede kindjes lukte het mijn zoontje niet goed om te drinken, dronk dan 40 cc met moeite en deed er dan wel 10 a 15 minuten over. Toen heb ik de speen geprobeerd voor 3+ maanden, uit deze dronk hij beter maar nog steeds maar 60 cc. Nu heb ik de speen voor 6+ maanden en dan doe ik bij 150 cc 1 schepje nutriton. Normaal gaf ik dit apart in een papje. Nu dronk hij in 10 a 15 min ,100 cc weg. Is het erg als ik deze speen dan aanhoud en dan 1 schepje nutriton erdoorheen doe? En hoeveel zou hij dan "moeten" drinken minimaal over de dag. Hij weegt nu ongv. 5 kilo (moet volgende week weer wegen). Graag advies en alvast bedankt!
Even voor mijn begrip: je voegt nutriton toe zodat je de speen voor 6 maanden kunt gebruiken? Lijkt mij wat omslachtig maar als het werkt...Je kindje krijgt dan wel ingedikte voeding, kijk goed of het daar geen last van krijgt. Veel succes verder!